Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Niestety uszczelka pod głowicą... czy na pewno ?


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
190 odpowiedzi na ten temat

#21 OFFLINE   Ninja

Ninja
  • 134 postów
  • Dołączył: 02-06-2007
  • Skąd: Gdańsk

Napisany 03 sierpnia 2008 - 20:00

Co do planowania głowic - imo nie trzeba tego robic, jesli głowice są proste,

a tak na marginesie to IMHO lepiej ZAWSZE planowac głowice. Aluminiowe sie krzywią same z siebie. Lepiej dać pare zł wiecej za planowanie niz znow od nowa powtarzac całą robote. Planowanie głowicy to nie jest drogi interes i nie powinno sie na nim oszczędzać. - To taka rada na przyszłość. Nie ryzykowałem przy robieniu głowic w Subaru, a tam koszt był ~2000PLN.
www.budowork.pl
"...Z dużymi rozmiarami kół jest jak z condomami w rozmiarze XL - Krótka chwila dobrej autoprezentacji nie jest warta późniejszych kłopotów."
Krzysztof Hołowczyc

#22 OFFLINE   stunter09

stunter09
  • 12 postów
  • Dołączył: 19-06-2008
  • Skąd: chojna

Napisany 04 sierpnia 2008 - 16:18

własnie o to chodzi ze na cewce nie ma. jak przełoze moj kabel z pierwszego cylindra w cewce na inna pozycje iskra jest a jak wkładam spowrotem to nie ma. nie mam pojecia co tam mogło sie stac
prosił bym o jakies rady bo tam dojscie nie jest zbyt ciekawe pozdrawiam

#23 OFFLINE   Mrozio

Mrozio
  • 235 postów
  • Dołączył: 08-02-2008
  • Skąd: München

Napisany 05 sierpnia 2008 - 09:53

Kolego stunter09, dla ciebie jedyna rada to znaleźć jakiegoś dobrego mechanika. Ciężko mi się czytało to co napisałeś :razz: ...ale pomijając problem z płynem chłodzącym i dymieniem-wnoiskuje że już jest ok bo nie rozpisujesz się na ten temat, to brak iskry może być spowodowany awarią cewki-lecz z własnego doświadczenia wiem że wtedy problem pojawia sie na conajmniej dwóch cylindrach. Sprawdź swiece i znając życie szykuj kase...taka jest prawda...
Pozdro

#24 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18 304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 05 sierpnia 2008 - 10:46

lecz z własnego doświadczenia wiem że wtedy problem pojawia sie na conajmniej dwóch cylindrach


zasadniczo tak powinno byc ale spotkalem sie z awariami poszczegolnych cylindrow w sekcji na cewce.




 


#25 OFFLINE   stunter09

stunter09
  • 12 postów
  • Dołączył: 19-06-2008
  • Skąd: chojna

Napisany 06 sierpnia 2008 - 15:05

byłem dzisiaj na warsztacie i nie podlaczali do komputerabo powiedzieli ze banmowo uwalona jest cewka. Ponoc jest tak ze cewka jedna zasila 2cylindry ale nie koniecznie nie bedzie chodził na 2. u mnie jest teraz tak ze jade i chodzi na 5 a czasem jak ma odpał to slysze ze chodzi na 4 po czym za chwilke znow na te 5. Szukam uzywanej cewki do tego auta moze ktods z was ma sprawna?? pozdrawiam i jaka cena takiej cewki

#26 OFFLINE   Mrozio

Mrozio
  • 235 postów
  • Dołączył: 08-02-2008
  • Skąd: München

Napisany 07 sierpnia 2008 - 14:07

najpierw sprawdz jaką cewke masz bo są trzy rodzaje-różnią się chyba tylko i wyłącznie rodzajem wtyczki...jezeli nie to proszę mnie poprawić :wink:

Ceny używanych, hm ja dałem 100, ale sa i po 200-różnie, nowe-300 do 600zł

#27 OFFLINE   stunter09

stunter09
  • 12 postów
  • Dołączył: 19-06-2008
  • Skąd: chojna

Napisany 08 sierpnia 2008 - 14:22

zamowiłem cewke za 120zł. amowilem o identycznych numerach co sa na mojej wiec musi byc to samo wtyczka jest tez taka sama :) mam nadzieje ze dobra bedzie a nie taka jak moja:) jesli jutro załoze dam znac czy chodzi. pozdrawiam

#28 OFFLINE   stunter09

stunter09
  • 12 postów
  • Dołączył: 19-06-2008
  • Skąd: chojna

Napisany 12 sierpnia 2008 - 13:59

witam ponownie. załozyłem niedawno cewke. wszystko wociło do normy ale zapalił sie komunikat i swieci czasem kontrolka check komunikatr jest ale nie wiem co tam dokładnie jest napisane bo jak w kadej omedze mam uszkodzony ten wyswietlacz. z tego co tam mogłem skojarzyc to Celmangel celnansel celmansel cos w tym stylu. szukam tłumaczenia tego kominikatu ale znajsc nie moge :/ moze ktos bedzie kojarzył co to moze byc. pozdrawiam i czekam na jakasodp

#29 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18 304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 12 sierpnia 2008 - 21:04

witam ponownie. załozyłem niedawno cewke. wszystko wociło do normy ale zapalił sie komunikat i swieci czasem kontrolka check komunikatr jest ale nie wiem co tam dokładnie jest napisane bo jak w kadej omedze mam uszkodzony ten wyswietlacz. z tego co tam mogłem skojarzyc to Celmangel celnansel celmansel cos w tym stylu. szukam tłumaczenia tego kominikatu ale znajsc nie moge :/ moze ktos bedzie kojarzył co to moze byc. pozdrawiam i czekam na jakasodp



oelmangel - sprawdz stan oleju




 


#30 OFFLINE   wojtek999

wojtek999
  • 1 postów
  • Dołączył: 25-01-2009

Napisany 25 stycznia 2009 - 16:18

to podpowiedz mi jak się do tego zabrać mam kolegę mechanika jak mielibyśmy jakieś wskazówki to byśmy pokonali
z góry dziękuję

#31 OFFLINE   priv86

priv86

    Fomek

  • 326 postów
  • Dołączył: 03-05-2008
  • Skąd: Koźmin Wlkp

Napisany 27 stycznia 2009 - 13:05

i znów pech... coś się stało że płyn mi znika z układu chłodzenia i to w ostrych dawkach... a dokładnie dziś dolałem płyn na max i przy pracującym silniku przez 4 -5 min poziom spadł do min. i jak dodam gazu to się dymi (paruje) z prawej (od kierowcy) strony silnika a w zasadzie z tyłu tak jak by kapał płyn na kolektor wydechowy, a po odjechaniu autem kałuża płynu... :( moje pytanie czy to UPG a może gdzieś są tam jakieś wężyki od układu chłodzenia???. (dziwne było by to że UPG pod głowicą i żeby tak ostro leciało :/ aha a dodam że silnik pracuje idealnie hmm poza układem chłodzenia..
Fomasz
CB PrEsIdEnT wAlKeR + pReSiDeNt AlAbAmA :)
http://pl.youtube.co...h?v=Dd-hPKc1V30

#32 OFFLINE   kczech

kczech
  • 3 552 postów
  • Dołączył: 05-12-2006
  • Skąd: Przeworsk
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 27 stycznia 2009 - 13:17

to nie jest uszczelka pod glowica - nie znam dobrze Valki ale cos z ukladu chlodzenia sie rozszczelnilo - waz, tójnik, opaska itp
CZĘŚCI AKCESORIA WARSZTAT - www.somad.pl
[B]

#33 OFFLINE   priv86

priv86

    Fomek

  • 326 postów
  • Dołączył: 03-05-2008
  • Skąd: Koźmin Wlkp

Napisany 27 stycznia 2009 - 13:21

no właśnie za dużo wycieku.. hm idę po oglądać może coś znajdę...
Fomasz
CB PrEsIdEnT wAlKeR + pReSiDeNt AlAbAmA :)
http://pl.youtube.co...h?v=Dd-hPKc1V30

#34 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18 304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 27 stycznia 2009 - 13:58

dziwne było by to że UPG pod głowicą i żeby tak ostro leciało :/ aha a dodam że silnik pracuje idealnie hmm poza układem chłodzenia..


upg nie mozesz wykluczyc bo akurat na glowicy po stronie kierowcy to u mnie wywalilo UPG i woda walila na zewnatrz. ale najpierw zdejmij podszybie i szukaj wycieku




 


#35 OFFLINE   priv86

priv86

    Fomek

  • 326 postów
  • Dołączył: 03-05-2008
  • Skąd: Koźmin Wlkp

Napisany 27 stycznia 2009 - 14:17

z całą pewnością to UPG jak napompuje układ to słychać jak tam cieknie tak właśnie koło kolektora wydechowego, związku że wcześniej już ubywało daje auto do mechanika i niech on się głowi bo mi się już nie chce mam dość..
podziękowania za pomoc i pozdrawiam
beast jak dodam gazu to zaraz paruje tak że na 100% nic się niedzieje za przegrodą... (według mnie leci na kolektor i od dołu widać mokrą rurę i sonde itp... a jak włożę rękę to zawór trój drożny i węże suche.... aha i dzięki za pompę ABS chodzi jak burza :)
Fomasz
CB PrEsIdEnT wAlKeR + pReSiDeNt AlAbAmA :)
http://pl.youtube.co...h?v=Dd-hPKc1V30

#36 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18 304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 27 stycznia 2009 - 22:53

z całą pewnością to UPG jak napompuje układ to słychać jak tam cieknie tak właśnie koło kolektora wydechowego, związku że wcześniej już ubywało daje auto do mechanika i niech on się głowi bo mi się już nie chce mam dość..
podziękowania za pomoc i pozdrawiam
beast jak dodam gazu to zaraz paruje tak że na 100% nic się niedzieje za przegrodą... (według mnie leci na kolektor i od dołu widać mokrą rurę i sonde itp... a jak włożę rękę to zawór trój drożny i węże suche.... aha i dzięki za pompę ABS chodzi jak burza :)



zwal podszybie i szukaj to naprawde moze byc ******** - przyciety przez opaske waz itp. podszybie wek - auto na kanal - 1.5 bar w uklad i patrzysz gdzie sika.

co do pompy- polecam sie na przyszlosc :) btw - bez allegro jest taniej :piwo2:




 


#37 OFFLINE   sadza

sadza
  • 1 postów
  • Dołączył: 26-12-2008

Napisany 28 stycznia 2009 - 13:42

przeplywomierz cewke rure dolotowa powietrza

#38 OFFLINE   priv86

priv86

    Fomek

  • 326 postów
  • Dołączył: 03-05-2008
  • Skąd: Koźmin Wlkp

Napisany 29 stycznia 2009 - 23:24

ok. na w tej chwili brak czasu ale zobaczę gdzie jest przyczyna, dziś odpalałem to coś straszne hałasuje jakieś koło pasowe a może pompa wody, po kilkunastuch sekundach ucichnie hałas, a tak z ciekawości jakie są objawy pękniętej głowicy ???? Na pierwsze wezmę lusterko i zobaczę czy widać coś koło cewki bo mniej więcej z tamtej okolicy leci para.

byłem u mechanika i ma kolejkę i bym musiał czekać do połowy lutego. gościu jest drogi ale jest fachura i się zastanawiam czy mu dać do naprawy czy komuś innemu, u niego to prawdopodobnie 2000zł zostawię za naprawę (jeśli to głowica) wkurzają mnie już te naprawy i zgrzeszyłem - pomyślałem nad sprzedażą... i kupnie coś lepszego :/
Fomasz
CB PrEsIdEnT wAlKeR + pReSiDeNt AlAbAmA :)
http://pl.youtube.co...h?v=Dd-hPKc1V30

#39 OFFLINE   Priam

Priam
  • 8 postów
  • Dołączył: 02-07-2008
  • Skąd: KWIDZYN

Napisany 03 lutego 2009 - 23:04

Czy płyn chłodniczy kapiący z tłumika kłęby pary na zimnym silniku to uszczelka pod głowicą czy ... ???
Priam

#40 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18 304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 03 lutego 2009 - 23:09

Czy płyn chłodniczy kapiący z tłumika kłęby pary na zimnym silniku to uszczelka pod głowicą czy ... ???


albo peknieta glowica