Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Przyłapane Panewki


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
23 odpowiedzi na ten temat

#21 OFFLINE   jaro01

jaro01
  • 9 postów
  • Dołączył: 18-10-2008
  • Skąd: Poręba

Napisany 28 października 2008 - 22:41

Jeśli silnik był odpalony chociaż na krótko przed mierzeniem ciśnienia to podskoczy ono nawet o 2 kreski. twoim przypadku masz wypalony jeden z zaworów lub poszły pierścienie (8) to stanowczo za mało.

#22 OFFLINE   Mariusz

Mariusz

    *********

  • 3 094 postów
  • Dołączył: 18-11-2006
  • Skąd: warszawa

Napisany 29 października 2008 - 18:56

Jednym słowem remoncik silnika :?: Taki średniak ( pierścienie, uszczelniacze no i nowa UPG).

#23 OFFLINE   mkaminski100

mkaminski100

    It's just a fur-wound!

  • 2 896 postów
  • Dołączył: 05-10-2007
  • Skąd: Basingstoke
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 29 października 2008 - 21:03

Wg mnie najwyżej głowica, bo pierścienie powodują równy spadek ciśnienia. Najpierw jednak sprawdź ciśnienie po wlaniu 20ml oleju do cylindra.
Jeśli głowica do remontu to wszystko zależy od stopnia uszkodzenia i zużycia.

#24 OFFLINE   Mariusz

Mariusz

    *********

  • 3 094 postów
  • Dołączył: 18-11-2006
  • Skąd: warszawa

Napisany 30 października 2008 - 16:00

Fenks :piwo: