Jeśli silnik był odpalony chociaż na krótko przed mierzeniem ciśnienia to podskoczy ono nawet o 2 kreski. twoim przypadku masz wypalony jeden z zaworów lub poszły pierścienie (8) to stanowczo za mało.


Przyłapane Panewki
Rozpoczęte przez
krzysiek_26
, 15 lut 2008, 11:57
23 odpowiedzi na ten temat
#21
OFFLINE
Napisany 28 października 2008 - 22:41
#22
OFFLINE
Napisany 29 października 2008 - 18:56
Jednym słowem remoncik silnika
: Taki średniak ( pierścienie, uszczelniacze no i nowa UPG).

#23
OFFLINE
Napisany 29 października 2008 - 21:03
Wg mnie najwyżej głowica, bo pierścienie powodują równy spadek ciśnienia. Najpierw jednak sprawdź ciśnienie po wlaniu 20ml oleju do cylindra.
Jeśli głowica do remontu to wszystko zależy od stopnia uszkodzenia i zużycia.
Jeśli głowica do remontu to wszystko zależy od stopnia uszkodzenia i zużycia.