Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Omega 2.2 benzyna ,automat


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
2 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   adamsan

adamsan
  • 24 postów
  • Dołączył: 07-10-2009
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.2 16v Z22XE

Napisany 15 maja 2023 - 11:42

Rok:2001 
Silnik:2,2 benzyna -automat,od pewnego czasy właczajac bieg D na pracujacym silniku,czułem jakby lekkie mrowienie na kierownicy,wczoraj w trasie maiała problem z ruszeniem pod gorke,generalnie delikatnie ja rozpedzałem bo miałem wrazenia ze nie bardzo chce przyspieszac,ale juz na trasie spokojnie 140 ,bez problemow przy wyprzedzaniu,dzisiaj pod OBD pojawił sie błąd --P1700(P1700

MIL żądania przez CAN
P1700
Lampka wskaźnika wymóg usługi z modułu automatycznego sterowania przekładni AF 40-6 6-biegową skrzynią biegów
P1700


Przekazanie nieokreślony błąd (błąd z Neutralny),--P1740(P1740

Sprzęgło konwertera momentu obrotowego usterka podpis indukcyjne)--P1781

4×4 wyłączyć zakres autotestu--P1625

Przekaźnik główny otwiera się zbyt wcześnie B-045
P1625
Przekaźnik główny otwiera się zbyt późno, C-003
P1625
Zasilanie przekaźnika błędu
P1625
B + zasilanie dla VCAM usterka wentylatora--P1650

Przełączyć PSP wyłączyć zakres autotestu--doszedł bład silnika-

P0301 Cylinder 1 – Ustalono   nieudany zapłon Mechaniczna usterka silnika
, Wiązka przewodów , system paliwowy/zapłonowy , Zawór wtryskowy / Dysza   wtryskowa. , Czujnik temperatury cieczy chłodzącej , Przepływomierz powietrza , urządzenie sterujące silnika--szuakm pomocy,ktos może te błedy zebrac do kupy i cos powiedziec?czy 2.2 benzyna ma dwumas?bo odnosze wrazenie ,jakby to była mechaniczna usterka sprzeęgła,ale nie chce nic sugerować..

 





#2 OFFLINE   ROB33

ROB33

    Pogotowie Grillowe

  • 141 postów
  • Dołączył: 15-09-2007
  • Skąd: Oława [DOA38409]
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.6 V6 Y26SE

Napisany 27 maja 2023 - 11:56

 

Rok:2001 
Silnik:2,2 benzyna -automat,od pewnego czasy właczajac bieg D na pracujacym silniku,czułem jakby lekkie mrowienie na kierownicy,wczoraj w trasie maiała problem z ruszeniem pod gorke,generalnie delikatnie ja rozpedzałem bo miałem wrazenia ze nie bardzo chce przyspieszac,ale juz na trasie spokojnie 140 ,bez problemow przy wyprzedzaniu,dzisiaj pod OBD pojawił sie błąd --P1700(P1700

MIL żądania przez CAN
P1700
Lampka wskaźnika wymóg usługi z modułu automatycznego sterowania przekładni AF 40-6 6-biegową skrzynią biegów
P1700


Przekazanie nieokreślony błąd (błąd z Neutralny),--P1740(P1740

Sprzęgło konwertera momentu obrotowego usterka podpis indukcyjne)--P1781

4×4 wyłączyć zakres autotestu--P1625

Przekaźnik główny otwiera się zbyt wcześnie B-045
P1625
Przekaźnik główny otwiera się zbyt późno, C-003
P1625
Zasilanie przekaźnika błędu
P1625
B + zasilanie dla VCAM usterka wentylatora--P1650

Przełączyć PSP wyłączyć zakres autotestu--doszedł bład silnika-

P0301 Cylinder 1 – Ustalono   nieudany zapłon Mechaniczna usterka silnika
, Wiązka przewodów , system paliwowy/zapłonowy , Zawór wtryskowy / Dysza   wtryskowa. , Czujnik temperatury cieczy chłodzącej , Przepływomierz powietrza , urządzenie sterujące silnika--szuakm pomocy,ktos może te błedy zebrac do kupy i cos powiedziec?czy 2.2 benzyna ma dwumas?bo odnosze wrazenie ,jakby to była mechaniczna usterka sprzeęgła,ale nie chce nic sugerować..

 

Po pierwsze zmień to urządzenie diagnostyczne, które używasz. Po drugie, błąd P0301 jest związany z wypadaniem zapłonu na pierwszym cylindrze, Po prostu zmień świece zapłonowe bo, te wibracje są powiązane z niewłaściwą pracą układu zapłonowego. Tymi niby błędami skrzyni się nie sugeruj nie masz skrzyni AF40. Dwumas jest w samochodzie ze skrzynią manualną, tutaj masz konwerter



#3 OFFLINE   adamsan

adamsan
  • 24 postów
  • Dołączył: 07-10-2009
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.2 16v Z22XE

Napisany 09 czerwca 2023 - 17:49

zrobiłem to i co mam-silnik nie chce pracowac na 4 cylindrze czasem wypada 2 ,z urzadzenia diagnostycznego mam -brak zaplonu-wiec--wymienione wtryski,wymienione swiece,wymieniona cewka,-dalej to samo,troche za niskie cisnienie sprezania-9 bar w 4 -zrobiona głowica z zaworami,z kompem sprawdzenie cewki-jest iskra na wszystkich swiecach,jest wtrysk paliwa-a swieca 4 cylindra mokra,podłozona druga cewka-dalej to samo,silnik trzesie ,pracuje cieżko,po przygazowaniu jednak wchodzi na wysokie obroty,po zejsciu do min dalej to samo(mam gaz-to samo na gazie-czyli eliminuje układ zasilania paliwem),dzisiaj doszedłem do wniosku ze to chyba ECU -wiec pytanie-jak sprawdzic?jak byc pewnym ,bo to jednak kawał kasy,mam SIMENS 5Wk9 158,tansze sa Wk9 170-czy one są zamienne?czy może lepiej znależc firme regenerujaca?miło bedzie,jak ktos podpowie,pozdrawiam ROB 33,dzieki za wyczerujacą podpowiedz,