mam
Napisany 19 lutego 2017 - 11:38
Napisany 19 lutego 2017 - 13:50
Napisany 19 lutego 2017 - 18:16
Napisany 19 lutego 2017 - 18:36
Te wymiary udało mi sie znaleść . Czyli to jest pucha pod dlugi dolot raczej? Co do otworów pod przepustnice to zrobie jednak fi 55 . Mysle ze bedzie wieksze podciśnie przy otwarciu przepustnic niż na tych co ma multiram. Inaczej mowiac szybciej zassa powietrze z puchy.
raczej przez mniejszy otwór to mniej powietrza przepłynie, stawiał bym na średnicę taką jaka jest przy przepustnicy i redukcji unikniesz
albo zrób sobie jak w vectrach robią z rury, ładniej to wygląda a efekt ten sam
Edytowany przez robert514, 19 lutego 2017 - 18:51.
Napisany 20 lutego 2017 - 08:32
hehe to ciekawy patent. Co do otworów to tak jak mają przepustnice czyli te fi 55 bedzie. Ide go garażu modzić po mału
Napisany 21 lutego 2017 - 16:25
Napisany 22 lutego 2017 - 10:47
A mam z kwacha 110 i sie nad nia zastanawiam. Tylko czy pomoze taka rura zamiast puch o odpowiednim litrazy
a w czym ma ci pomóc?
Napisany 22 lutego 2017 - 22:54
a w czym ma ci pomóc?
Napisany 23 lutego 2017 - 02:08
Napisany 23 lutego 2017 - 11:37
No w poprawieniu dolnej parti obrotow tak jak to robi ori pucha. A tak naprawde to spawam według podanych wymiarow z fotek
Tak naprawdę to te wszystkie puszki nie ważne czy ją mantzel wyprodukował czy ją Pan Józek w garażu wyspawał z blachy co leżała i gniła pod płotem dają to samo co umarłemu kadzidło.Efekt placebo niż realny.W dodatku wiele osób wkłada stożki za 50 zł które zasyfiają silnik,ciągną gorące powietrze ubogie w tlen które za nic nie wykrzesa koni i Nm z serii a nie mówmy o podwyższeniu,tłumią swobodny przepływ powietrza gdyż ich przepustowość nadaje się do fiata tico a nie do silnika który potrafi generować ponad 200koni.Obroty z niskich poprawi w skrzyni manualnej lekkie koło zamachowe i to przetestowane jest na własnej skórze.Przechodziłem przez te tuningi i montaż puchy ładnie wykonanej poprawia walor estetyczny pod maską.Może kilka ale naprawdę kilka KM i Nm pojawi się ale budując cały układ z sensem.Jak już stożek to tylko markowy i polecam wersję mokrą dostosowaną do KM silnika i odseparować go od gorącego silnika podając zimne powietrze zza zderzaka.Jeżeli zwykła obudowa filtra wchodzi w grę to tu już nic nie ma do modzenia oprócz tego żeby filtr był "świeży" a nie czarny jak noc tyle że wydmuchany z liści,piasku i wszego dobytku który zatrzymał się na nim.
Takie jest moje zdanie w tym temacie.Liczę się z tym że po mojej wypowiedzi posypią się różne wypowiedzi na które jestem przygotowany
Napisany 08 marca 2017 - 10:22
Zdaje się, że nikt z kolegów nie poparł swoich wywodów wykresami z hamowni - przed i po modyfikacji. :-) Więc dalej teoretyzujemy.
Napisany 08 marca 2017 - 15:48
W 2.5 V6 napewno pomogą wałki z 3.0 i do tego sterownik AF albo PS także od czy-zero przyrost odczuje się bez hamowni
Napisany 13 marca 2017 - 08:11
Obroty z niskich poprawi w skrzyni manualnej lekkie koło zamachowe
Edytowany przez Dreed, 13 marca 2017 - 14:22.
poprawa cytowania.
Napisany 13 marca 2017 - 20:13
Napisany 15 marca 2017 - 05:59
Napisany 18 marca 2017 - 19:35
No pisałem że koło sie robi. Beda nawiercone nowe otwory pod docisk 240mm z omegi . Tarcza pojdzie z vektry b albo z 2.6 albo 2.2 dti. Chodzi tu o średnice 240mm no i o ilość frezów . Musi być 14. Do tego musi być ze sprężynkami. Vektra 2.5 miała 21 zebów jak sie nie myle. Jak już bedzie gotowe to opisze co i jak w odpowiednim dziale . A do tego musi iść tulejka pod łożysko lub dystans ood wysprzeglik bo koło jest cieńsze jak wiadomo.
Tarcza z Vectry 2.5 V6 na bank pasuje mogę dać sobie obie ręce uciąć tyle że ma 230mm.Miałem kiedyś założoną tarczę od 2.0dth to się rozpadła po kilku miesiącach.Obecnie mam założoną przerobioną od VB 2.6V6 i jest ok