Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Brak mocy do 3tys, pozniej dostaje "kopa"


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
2 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   Redds

Redds
  • 47 postów
  • Dołączył: 04-06-2017
  • Skąd: Krasnystaw
  • Województwo: lubelskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 26 grudnia 2017 - 17:47

Rok:1997
Silnik: 2.0XEV

Siemanko mam taki maly problem, omcia na benzynie nie zbiera się tak jak powinna (gaz w podloge a przyspiesza jakbym go glaskal), po przekroczeniu 3 tys. Obrotow czuje lekkie wbicie w fotel (jak na dwulitrową omegę rzecz jasna) i dopiero wtedy czuc że chce jechać, kręci do samego konca, na każdym biegu tylko ze powyżej 3tys. Bledow brak, kable cewka świece - jakies niecale 10tys nalatane, przepływka wskazuje prawidlowo,czujnik walu nowy GM, czujnik wałków zamiennik ale silnik nie wchodzi w tryb awaryjny,pracuje na nim. Odcięcie standard przy jakichs 6 tys z groszami więc bym go wykluczyl , teoretycznie bo zamiennik. Czasem sonda zapali się, 0130 i wtedy dostaje muła ale to oczywiste. Po ponownym odpaleniu check gasnie, raz na jakis czas tak sie dzieje ale mocy brakuje ciagle do 3 tys. Prawdopodobnie sonda konczy swój żywot to juz wiem. Na kompie wskazania sondy są ok, sygnal skacze od 0 do 5v. Generalnie wskazania po podlaczeniu pod komputer są prawidlowe, nie widze jakichs skrajnych odchylen. Macie pomysl co moze byc źródłem problemu braku mocy w niskim przedziale obrotów? Mi juz rece opadają. Dolot uszczelniony taśma bo za przeplywka bylo pęknięcie ze starosci i to tymczasowe rozwiązanie, podcisnienia podpiete ok, egr podpiety,uklad wydechowy nowy włącznie z kolektorem wydechowym i szczelny. Może ktoś już przerabial podobne dolegliwości?



#2 OFFLINE   Przybek

Przybek

    Diesel Power :P

  • 5 740 postów
  • Dołączył: 08-11-2008
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 26 grudnia 2017 - 20:13

Ten silnik generalnie nie jest demonem na niskich obrotach i zaczyna jechać właśnie dopiero koło 3000 RPM. To 2.0 8V ciągnął od samego dołu...

Miałem X20XEV w kombi i się zachowywał dokładnie tak jak opisałeś :D



#3 OFFLINE   Redds

Redds
  • 47 postów
  • Dołączył: 04-06-2017
  • Skąd: Krasnystaw
  • Województwo: lubelskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 29 grudnia 2017 - 18:34

Łapie, lecz rzecz w tym ze kiedys tak nie bylo, zachowywal się hmm "normalnie" i ciągnął od samego dolu, jak na XEV'a przystało. A teraz strzela focha