

Swap X30XE do Jeep Cherokee XJ
#1
OFFLINE
Napisany 07 wrzesień 2017 - 20:05
#2
OFFLINE
Napisany 07 wrzesień 2017 - 22:40
To będzie spięte z manualną skrzynią?
Jak będziesz potrzebował schemat to daj znać.
#3
OFFLINE
Napisany 08 wrzesień 2017 - 07:12
Edytowany przez SalomonMoor, 08 wrzesień 2017 - 07:13.
#4
OFFLINE
Napisany 08 wrzesień 2017 - 12:24
Na pewno bym wywalił egr i zamontował kolektory wydechowe z 2.6/3.2. Pozbyłbym się multiramu i zrobił krótszy dolot. Reszta czujników jest Ci potrzebna do prawidłowego działania
#5
OFFLINE
Napisany 08 wrzesień 2017 - 21:02
Edytowany przez SalomonMoor, 08 wrzesień 2017 - 21:07.
#6
OFFLINE
Napisany 08 wrzesień 2017 - 21:42
A odkurzacz i jego osprzęt?
do wywalenia
Na wspomaganiu też była jakaś wtyczka, będzie potrzebna dla ECU?
na wspomaganiu? Gdzie?
Za lewym kołem, pod błotnikiem, było coś schowane. Szedł tam przewód i rurka plastikowa. Czy to chłodzenie kompa? Zostaje czy out?
do wywalenia
#7
OFFLINE
Napisany 08 wrzesień 2017 - 22:43
Źle to określiłem. Nie na wspomaganiu tylko na przekładni kierowniczej/maglownicy. Tam za osłoną była schowana jakaś wtyczka.
Pytanie mam jeszcze o sygnał prędkości dla ECU.
Z tego co czytałem komp bierze go z czujnika abs-u. Ze wszystkich 4 czujników czy z któregoś konkretnego? W Jeepie sygnał prędkości pochodzi z jednego czujnika na reduktorze i muszę to jakoś zgrać.
Co do odkurzacza...
Z aluminiowych rurek i czegoś a'la zbiorniczek idzie waż na duży czarny zawór sterowany podciśnieniem przez drugi mały zaworek. Co z tym małym zaworkiem? Do wywalenia? Jest na nim wtyczka dwupinowa i doprowadzone podciśnienie. Pierwsze do usunięcia a drugie do zaslepienia czy zostaje gdzieś zaworek podłączony, żeby go komp widział?
#8
OFFLINE
Napisany 09 wrzesień 2017 - 07:48
Z tego co czytałem komp bierze go z czujnika abs-u. Ze wszystkich 4 czujników czy z któregoś konkretnego?
z lewego tylnego
Z aluminiowych rurek i czegoś a'la zbiorniczek idzie waż na duży czarny zawór sterowany podciśnieniem przez drugi mały zaworek. Co z tym małym zaworkiem? Do wywalenia? Jest na nim wtyczka dwupinowa i doprowadzone podciśnienie. Pierwsze do usunięcia a drugie do zaslepienia czy zostaje gdzieś zaworek podłączony, żeby go komp widział?
Podciśnienie do wywalenia (zaślepienia) a zaworek zostawiasz podpięty w jakimś niewidocznym miejscu podpięty żeby komp widział
#9
OFFLINE
Napisany 09 wrzesień 2017 - 15:26
#10
OFFLINE
Napisany 11 wrzesień 2017 - 21:43
#11
OFFLINE
Napisany 12 wrzesień 2017 - 07:40
Znalazłem na brytyjskim forum schemat cheatera dla X30XE. Kolega mi go zrobi :-) W razie czego zmiana będzie odwracalna więc nie powinno być problemu. Jak "oszust" zadziała to zostanie :-)
zadziała zadziała Nie jeden już tutaj wywalał EGR
#12
OFFLINE
Napisany 12 wrzesień 2017 - 10:06
#13
OFFLINE
Napisany 14 wrzesień 2017 - 22:09

#14
OFFLINE
Napisany 15 wrzesień 2017 - 20:26
#15
OFFLINE
Napisany 15 wrzesień 2017 - 20:29
Czy to jest dodatkowa pompka wody?
Klepnięte pancerną cegłą. Jeep Cherokee XJ 93r. swap na X30XE.
Tak, to jest dodatkowa pompka wody.
#16
OFFLINE
Napisany 16 wrzesień 2017 - 13:11
Pasek alternatora dla X30XE bez klimy to 6PK1900? Jakiego producenta polecacie?
bez klimy nie pamiętam z głowy jaką ma długość. Musiałbym sprawdzić.
Polecam Gates
#17
OFFLINE
Napisany 16 wrzesień 2017 - 13:32
#18
OFFLINE
Napisany 18 wrzesień 2017 - 20:18
#19
OFFLINE
Napisany 19 wrzesień 2017 - 09:36
#20
OFFLINE
Napisany 19 wrzesień 2017 - 19:07
Jestem w trakcie swapu 3.0 V6 do innego auta. Dokładniej to silnik wyląduje w Cherokee XJa co było pod deklem w XJcie ?