


Napisany 16 października 2017 - 09:51
Napisany 24 października 2017 - 14:50
Mały update. Osprzęt poskładany. Pokrywy zrobione wg opisu z forum. Wymienione wszystkie uszczelki kolektora dolotowego. Założone wstępnie OTC. Jednak nie wiem czy dobrze kombinuję. Podpiąłem pod niego wszystkie przewody które szły do dolotu. Zobaczę jak to będzie działać.
3 są od odmy i 1 od zaworu par paliwa "EVAP"
https://drive.google...LVJGRzNkSDdaSFk
Napisany 15 listopada 2017 - 23:13
3 są od odmy i 1 od zaworu par paliwa "EVAP"
https://drive.google...LVJGRzNkSDdaSFk
Napisany 15 listopada 2017 - 23:22
czy da się gdzieś dokupić uszczelkę odmy na ten wpust który wchodzi w środek dolotu?
tylko ASO i to trzeba sprawdzić czy jeszcze są dostępne
Zna ktoś wymiary oringów na króćcach plastików odmy?
nie pamiętam, ale w ASO też kosztują jakieś grosze
Napisany 16 listopada 2017 - 21:11
według mnie to tak widzę
ten gruby skrócić do minimum
Edytowany przez robert514, 16 listopada 2017 - 21:18.
Napisany 20 stycznia 2018 - 18:26
Update
Sporo delegacji mi się zbiegło i prace trochę stanęły.
Coś powoli działałem.
Ogarnąłem podciśnienia, założyłem drugą skrzynię biegów, poskładałem układ wydechowy (usunąłem na głowicy i w kolektorach ekofasolki, zaślepiłem wyjścia do odkurzacza)
Uszczelka pod odmę nie jest już niestety dostępna.
Robert514 - to co jest na zdjęciu to wstępna koncepcja filtra na odmie oleju (Oil Catch Tank - Twoja prawa czerwona strzałka pod pytaniem "co to jest). Spiąłem przed nim wszystkie przewody i jednym wspólnym wszedłem do filtra. Z OCT wyszedłem jednym przewodem który rozdzieliłem na poszczególne wejścia w plastiku odmy na dolocie. Nie wiem czy to zadziała. Jesli masz jakieś sugestie jak to zrobic lepiej, bądź ktololwiek ma sugestie jak to zrobić lepiej, jestem otwarty na pomysły
Napisany 27 stycznia 2018 - 21:02
Napisany 08 września 2018 - 09:45
Edytowany przez SalomonMoor, 08 września 2018 - 13:37.
Napisany 18 grudnia 2018 - 14:01
Napisany 11 stycznia 2019 - 21:18
Napisany 13 stycznia 2019 - 00:34
Szybkie pytanie: Jeśli dobrze kojarzę, to przy zmianie kolektorów wydechowych na kolektory z 3.2/2.6 trzeba za założyć pod nie uszczelki dedykowane dla tych silników? Klepnięte pancerną cegłą. Jeep Cherokee XJ 93r. swap na X30XE.
Zgadza się
Napisany 13 stycznia 2019 - 11:58