


Koła uciekają, Omega jeździ jak chce, walka z układem kierowniczym
#21
OFFLINE
Napisany 06 sierpnia 2017 - 08:21

#22
OFFLINE
Napisany 06 sierpnia 2017 - 09:23
Co Ty piszesz za głupoty. Ja cały czas jeżdzę na 235/35/19 i jakoś jazda w koleinach nie jest masakrą. Jak zawieszenie jest idealne to nie ma prawa rzucać.Kolego do omci opony maks to 215 szerokość, sam z tym walczylem jak mialem 225/55/16 po wrzuceniu łopat z 215/50/17 jak ręką odjął, idzie jak po sznurku, i mialem dokładnie to samo co opisujesz w pierwszym poście, wpadniecie w koleine to byla smierc
a teraz nic kompletnie
Najczystsza omega od XIX zlotu
#23
OFFLINE
Napisany 06 sierpnia 2017 - 12:04
#24
OFFLINE
Napisany 06 sierpnia 2017 - 12:39

#25
OFFLINE
Napisany 06 sierpnia 2017 - 12:41
Najczystsza omega od XIX zlotu
#26
OFFLINE
Napisany 06 sierpnia 2017 - 13:21
Kolego do omci opony maks to 215 szerokość, sam z tym walczylem jak mialem 225/55/16 po wrzuceniu łopat z 215/50/17 jak ręką odjął, idzie jak po sznurku, i mialem dokładnie to samo co opisujesz w pierwszym poście, wpadniecie w koleine to byla smierc
a teraz nic kompletnie
U mnie na fabrycznym rozmiarze 235/45 R17 też omega jedzie jak po sznurku .
#27
OFFLINE
Napisany 06 sierpnia 2017 - 21:39
coś koledzy w tym jest, też mam całą zawieche ok plus geometria i na fabrycznym rozmiarze 235/17 plywała,
zmieniłem letnie i zimowe na 225/17 i idzie bez trzymania kierownicy.
#28
OFFLINE
Napisany 06 sierpnia 2017 - 21:56
#29
OFFLINE
Napisany 06 sierpnia 2017 - 22:45



#30
OFFLINE
Napisany 07 sierpnia 2017 - 06:44
proponuje przyjrzeć się tulejom sanek, to że macie wymienione tuleje w wahaczach nic nie da jak sanki będą pływały
Edytowany przez DamianSz, 07 sierpnia 2017 - 06:45.
#31
OFFLINE
Napisany 16 sierpnia 2017 - 20:09
Problem został rozwiązany? Mam podobny i nie wiem gdzie szukać przyczyny
#32
OFFLINE
Napisany 17 września 2017 - 15:57
Od razu przepraszam za brak aktywności w temacie.
Do wczoraj nie ruszałem Omegi, ponieważ nie miałem czasu, żeby się z tym bawić, a że mam jeszcze inny samochód do jazdy, to tym bardziej olałem sprawę.
Nic nowego się nie dowiedziałem, ani nic się nie zmieniło od mojego ostatniego posta.
Aktualnie demontowana jest przekładnia. Jutro wszystko powinno się wyjaśnić. Będę zdawał relację z postępu prac

#33
OFFLINE
Napisany 17 września 2017 - 17:20
Miałem takie same objawy - jeżdzę na oponach 235/45R17 i też myślałem że będę musiał wymienić niedawno wymienone gumy lemforder w wahaczach. I co się okazało? Zaczęło mi szumieć tylne łożysko, więc najpierw wymieniłem tylne łożysko i okazało się że objawy minęły. Auto zrobiło się sztywne że aż pojechałem pod biedronkę - nie będę opisywał po co. A przed wymianą łożyska bałęm się wejść w zakręt z poślizgiem, bo auto zachowywało się głupio i nieprzewidywalnie. Tak więc radzę sprawdzić luz na tylnych kołach (który na szarpakach na SKP nie wyjdzie). Po podniesieniu samochodu, na tylnym kole był wyczuwalny luz we wszystkich kierunkach. I ten luz ma bardzo duży wpływ na zachowywanie się samochodu w koleinach!
#34
OFFLINE
Napisany 18 września 2017 - 11:47
Witam.
W moim przypadku jest to ewidentna usterka przy układzie kierowniczym. Nie ma szans, aby łożysko, czy opony mogły spowodować taką reakcję samochodu. Kierownica ucieka z rąk na tyle mocno, że jak ją puszę to wygląda jakby był włączony asystent parkowania Ostatnia przejażdżka skończyła się tym, że wracałem niecałe 20 km/h z włączonymi awaryjnymi, bo pomimo jazdy na wprost i mocnego trzymania kierownicy w pozycji "zerowej" koła same skręcały, przy czym nie dało się zapanować nad samochodem i było słychać przeraźliwy pisk opon. Dzisiaj przekładnia zostanie wyciągnięta z Omegi i trafi na diagnozę do specjalisty.
#35
OFFLINE
Napisany 18 września 2017 - 15:04