No i gdzie szukać przekaźnika od przeciwmgielnych? Bo nigdzie na instrukcjach nie widzę. Występuje taki w ogóle?
I ktoś doszedł gdzie jest przekaźnik od hulliganów?
Zamontowałem nieseryjne, w zestawie mam przekaźnik, ale nie wiem gdzie go wpiąć.
Napisany 04 sierpnia 2012 - 12:42
No i gdzie szukać przekaźnika od przeciwmgielnych? Bo nigdzie na instrukcjach nie widzę. Występuje taki w ogóle?
Napisany 04 sierpnia 2012 - 15:23
Napisany 04 września 2012 - 10:41
Napisany 04 września 2012 - 11:16
Szybkie pytanie - szybka odpowiedź
Gdzie nalezy wpiąć przekaźnik od huliganów, czy jak kto woli przeciwmgielnych przednich?
Napisany 04 września 2012 - 12:15
Z tego co się orientuje to halogeny nie mają przekażnika i są włączane bezpośrednio włącznikiem.
Napisany 04 września 2012 - 12:18
Bezpiecznik wlozyles w centralke pod kiera (i czy byly styki w centralce w miejscu bezpiecznika)?Mam wyprowadzoną instalkę do wpięcia halogenów, dokupiłem przycisk koło kierownicy, jednak huligany są niefabryczne i w zestawie był przekaźnik.Po podłączeniu nic nie hula...
Napisany 04 września 2012 - 12:29
Bezpiecznik wlozyles w centralke pod kiera (i czy byly styki w centralce w miejscu bezpiecznika)?
Napisany 04 września 2012 - 12:33
A można wiedzieć, który to dokładnie bezpiecznik?Bo teraz już nie pamiętam gdzie go wpiąłem.I czy dobrze?Styki były.
Napisany 06 września 2012 - 07:20
Nr.16,20A.
Napisany 06 września 2012 - 10:46
Bezpiecznik sprawdzony-20A, sprawny i halogeny dalej nie hulają...
Jakieś pomysły?
Napisany 06 września 2012 - 10:57
wez kolege elektryka kup mu dwa piwa ..jedno ty wypijesz drugie on.polecisz po jeszcze dwa i zaczniecie prace.potem jeszcze po jednym i mysle ze opanujecie sprawe
Napisany 06 września 2012 - 11:16
co powinno być, żeby to działało?
Napisany 06 września 2012 - 11:20
Kiedyś rok jeździłem z wyciągniętymi halogenami i po ponownym założeniu okazało się że prąd na wtyczkach końcowych jest , a żarówki nie reagują . Podłączyłem kale do żarówki i na aku działały . Ten sam manewr zrobiłem na wtyczkach i wtedy załapały. Nie wiem jak to wytłumaczyć , ale wyglądało to jakby instalacja wymagała pobudzenia , bo styki czyściłem .
Napisany 06 września 2012 - 11:22
Pytałem wyraźnie o pomysły, a nie porady typu: co zrobić z wolnym czasem?
Styki w miejscu gdzie jest przycisk-są
Styki w miejscu na bezpiecznik-są
Bezpiecznik 20A, sprawny-jest
Przewody-są
Wtyczki w zderzaku-są
Halogeny niefabryczne z zarobionymi końcówkami-są.
Instalacja-nie działa.
Czy jest coś jeszcze ( poza usterkami, uszkodzeniami) co powinno być, żeby to działało?
Moje auto wersja GL czyli prawie golas.
Napisany 06 września 2012 - 12:59
Czy jest coś jeszcze ( poza usterkami, uszkodzeniami) co powinno być, żeby to działało?
Napisany 06 września 2012 - 13:22
powinien byc prad, jak go nie ma to nie bedzie swiecilo.
wez do reki miernik i sprawdzaj gdzie prad jest, a gdzie go nie ma, od wlacznika i bezpiecznikow zaczynajac, na wtyczce pod zderzakiem konczac.
jezeli wszedzie bedzie napiecie, a po podlaczeniu zarowek zniknie, albo sie drastycznie zmniejszy, to masz gdzies skorodowany styk,
ale jak do tej pory nie wpadles na ten pomysl by uzyc miernika to polecam elektryka.
Napisany 06 września 2012 - 13:44
Generalnie zajmuję się tym z doskoku, bo halogenów na razie nie zamontowałem, więc nie spieszy mi się, ale chciałbym wiedzieć czy skompletowałem całość instalacji.
Bo jesli nie mam czegoś w układzie, to i tak nie będzie świecić.
Gdybym miał całą fabryczną instalkę i oryginalne huligany to bym szukał prądu, a nie mając ori halogenów próbuję ustalić czy wszystko potrzebne jest na swoim miejscu.
Napisany 06 września 2012 - 22:40
powinien byc prad, jak go nie ma to nie bedzie swiecilo.
Napisany 06 września 2012 - 22:59