Być może
A później
Edytowany przez WOYSA, 08 lutego 2017 - 22:37.
Napisany 08 lutego 2017 - 22:35
Być może
A później
Edytowany przez WOYSA, 08 lutego 2017 - 22:37.
Napisany 08 lutego 2017 - 22:50
Być może
A później
Edytowany przez tjanek, 08 lutego 2017 - 22:49.
Napisany 08 lutego 2017 - 22:59
Ogólnie silniki opla z tamtych lat nie są rewelacja sezonu ale jw można coś poprawić.
W Pb jak masz LPG to wychodzi praktycznie tak samo jeśli chodzi o koszty jazdy a nie trujesz tak środowiska jak smierdzielem
Jak dobrze zrobisz 2.5v6 to i narzekac za bardzo nie powinieneś a jak Ci nadal mało to pewnie za jakieś 10kPLN dmuchniesz na sofcie X25XE i raczej nie będziesz niezadowolony
Napisany 08 lutego 2017 - 23:04
Napisany 08 lutego 2017 - 23:35
z nowszych modeli 3.2 i 2.6 nie sa orlami i 3.0 2.5 byly w sumie lepsze
Skąd taka opinia?
Napisany 09 lutego 2017 - 00:13
Skąd taka opinia?
Napisany 09 lutego 2017 - 01:02
sa dwie sondy lambda jak sie nie myle a sondy w oplu nie slyna z precyzji i kosztuja troche.
kosztują jak się wymienia stare dobre na nowe dobre
Napisany 09 lutego 2017 - 20:59
sa dwie sondy lambda jak sie nie myle a sondy w oplu nie slyna z precyzji i kosztuja troche.
oplowe raczej kosztują niewiele w porównaniu z japończykami i można posiłkować się zamiennikiem
tylko czy wymiana sonda raz na 200tys to taka tragedia ?
Napisany 09 lutego 2017 - 22:44
Napisany 10 lutego 2017 - 10:04
to taki sam przyklad jest z corsa i silnikiem 1.0 z rozrzadem na lancuchu bezobslugowym a lancuch wytrzymal nanpierw 70tys a teraz po 50 jest do wymiany u mojej siostry
Napisany 10 lutego 2017 - 12:02
Napisany 11 lutego 2017 - 23:22
stary samochod to i duzo na szrocie mozna kupic. w nowszych zawsze jest ten minus ze na szrotach ich nie ma
A tam pitolisz... Ople zawsze były supwerrdzewiejące , nie to co takie cuda techniki....
http://mercedes.auto...ic.php?t=139765
http://motoryzacja.i...dza,nId,1380112
http://www.auto-swia...c-na-mine/xc24g
I teraz pytanie ... Czy omega naprawdę jest taka podatna na rdzę ... ???
Napisany 12 lutego 2017 - 01:14
Napisany 16 lutego 2017 - 01:58
jak ma być dobrze zrobione to trzeba całe auto do gołej blachy rozłożyć, w takim przypadku dużo rzeczy z musu idzie nowe np. śruby, uszczelki, także połowa tej kwoty to zapewne nowe elementy
Edytowany przez barteklodz, 16 lutego 2017 - 01:59.
Napisany 16 lutego 2017 - 15:40
ale kto zainwestuje 43 tys zeby jezdzic
Takich opcji się nie kupuje żeby nimi jeździć przynajmniej na co dzień.
Sam miałem jakiś czas temu zabawke
Ew. coś troche nowszego w tym samym czasie
I silnik praktycznie w indentycznej specyfikacji jeśli chodzi o moc , skrzynie itd praktycznie tylko inny kolor żeby ładniej się prezentowało w ciemnej budzie B-)
Oba strucle robiły ok 500 max 1000km na rok
Więc czasem coś nie wygląda dla "przeciętnego Kowalskiego" na rzecz wartościowa a jest i się ją ma bo tak i już
Napisany 20 lutego 2017 - 19:07