

Zmiana amorow i sprezyn
#1
OFFLINE
Napisany 11 grudnia 2016 - 18:33
Silnik: x20xev
Siemanko, chce opuscic moja omege o 30-40mm i usztywnic, nie jestem zbytnio obeznany w tych tematach dlatego zapytam was 😉
Jakie sprezyny do tego i amorki? poczytałem troche to niektorzy zakladaja eibacha sprezyny a amorki bilsteina, nie chce zeby moja omega byla sztywna jak na gwincie, ale tez nie chce zeby pływala.
#2
OFFLINE
Napisany 12 grudnia 2016 - 17:54
Siema.
Ja w mojej byłej B 2.0 zmieniałem tylko amory na: blistain b4- sprężyny zostały orginalne i jesli chodzi o prowadzenie to dużo pewniej można było pokonywać zakręty (po zmianie amorów szwagier kluską po lifcie 2.2 nie mógł za mną nadążyć hihihi). Na temat sprężyn niestety Ci nie pomoge- brak doświadczenia.
Pzdr
Damian
#3
OFFLINE
Napisany 13 grudnia 2016 - 19:45
Koszt amorów z skróconym skokiem to od około 700zł przód/tył do wyboru koni, bistein b6 co do sprezyn z nowych najtaniej to jamexy około chyba 400zł w moim przzypadku ma seryjne ale wymienione bilsteinh b4/ sachs oraz sprężyny ap racing jest w miare komfortowo w porównaniu do poprzednich jakie miale czy weitec -normalnie gwin ping-pong.
#4
OFFLINE
Napisany 14 grudnia 2016 - 18:53
Amory krótsze mogą być technixy żółte ok. 800zł komplet, sprężyny jamex najtaniej ew. eibach nowy ok700zł też nie są zbyt twarde.
#5
OFFLINE
Napisany 15 grudnia 2016 - 01:52
A powiedzcie czy jak o 40mm obnize to nie bedzie zbyt nisko?
Edytowany przez jony13, 15 grudnia 2016 - 01:58.
Także otagowane jednym lub więcej z tych słów kluczowych: Omegab, Zawieszenie, Amortyzatory, Sprezyny
Technika →
Zawieszenie, Podwozie, Hamulce i Koła →
Tył siedzi za niskoRozpoczęte przez 522 , 18 cze 2016 ![]() |
|
![]()
|
||
Technika →
Układ Napędowy - Skrzynia biegów, Sprzęgło, Przeniesienie Napędu →
Omega B FL 3.0 V6 ASB skrzypienieRozpoczęte przez Mastif , 17 sie 2015 ![]() |
|
![]()
|