

kupuje 3.0 lub 3.2
#21
OFFLINE
Napisany 12 czerwca 2008 - 06:33
#22
OFFLINE
Napisany 12 czerwca 2008 - 06:59
wszystko zależy czy to prawdziwe ASO ,czy partacze którzy chcą kase wyciągnąćaha, ale rozumiem, że w autoryzowanym serwisie opla będą w stanie stwierdzić czy wystarczy samo uszczelnienie czy trzeba coś więcej robić ?
napewno zwróć uwage czy wydechy mocno przegnite zawsze podstawa żeby z ceny zjechać
#23
OFFLINE
Napisany 12 czerwca 2008 - 08:06
#24
OFFLINE
Napisany 12 czerwca 2008 - 10:13
Wizualnie nie sa w stanie stwierdzic musieli by te dekle odkrecic.aha, ale rozumiem, że w autoryzowanym serwisie opla będą w stanie stwierdzić czy wystarczy samo uszczelnienie czy trzeba coś więcej robić ?
#25
OFFLINE
Napisany 12 czerwca 2008 - 10:19
wszystko sam bedzie robił

#26
OFFLINE
Napisany 12 czerwca 2008 - 13:08
#27
OFFLINE
Napisany 12 czerwca 2008 - 13:24
Gwarancja ??, na 12 lat w oplu, raczej odpada.a jak jest z tą gwarancją na blachy, czy ktoś słyszał o tej 12 letniej?
Poogladaj dokladnie i jak jest blacha ok to bierz.
#28
OFFLINE
Napisany 12 czerwca 2008 - 13:31
2. Amortyzatory - potrafia cieknac (140zl/szt Sachs lub 160 Bilstein) - ja sie na to nacialem.
3. Przegnity wydech jak juz powiedziano - nie wierz jak ktos powie, ze za 100zl kupisz c(chyba tylko ostatni tlumik). Do 3.2 jeszcze drozsze i glownie serwis.
4. O ile pamietam jezeli nie byl robiony serwis pod katem nadwozia (nie wiem na czym to polega- czy lizali to) to auto traci taka gwarancje. Trzeba sprawdzic. Rdza zaczyna sie od dolu drzwi i blotnikow - jesli idzie to szybko bedzie postepowala (modele z poniedzialkow). Sa modele ktore nie rdzewieja - pewnie produkcja ze srody.

5. Wycieki to juz byly - dyferencjal tez cieknie wiec sprawdz.
6. Bledy - czy byly jakies i czy jakies sa. Kazde auto powinno miec jakies bledy zapisane - uwazaj jesli sa powazniejsze (sonda, skrzynia, przeplywomierz itp) i jak nic nie ma - mogly byc kasowane
7. SKrzynia - zapytaj sie czy olej byl zmieniany, zobacz czy po wlaczeniu D zaczyna sie czolgac, tak samo na R. Czy przyspiesza przelaczajac biegi ok 2000 obr przy spokojnym gazie
8. Climatronic - czy dmucha mroznym powietrzem.
9 Stan opon - jedna 16" kosztuje ok 440-500zl nowa, wiec popatrz czy nie sa zaraz do wymiany.
..i wszystko inne jak do reszty aut czyli grubosc lakieru, czy nie byl z dwoch klejony, kradziony itp.
Na Omedze sie natniesz glownie na wiele malych pi**dol ktore skladaja sie w duzy rachunek - wystarcza 2 opony, 2 tlumiki srodkowe, wahacze i nabicie klimy i juz jak wielu jestes szczuplejszy o 1000-1500zl.
Starczy?

#29
OFFLINE
Napisany 12 czerwca 2008 - 13:44
#30
OFFLINE
Napisany 12 czerwca 2008 - 13:51
Sprzedawca gwarantuje, że przez okres dwunastu (12) lat nie nastąpi perforacja korozyjna nadwozia ( http://pl.wikipedia....wiki/Perforacja czyli dziura na wylot), ale
Odpowiedzialność gwarancyjna Sprzedawcy zostaje wyłączona w odniesieniu do:
1.skutków oddziaływania na samochód zewnętrznych czynników mechanicznych lub chemicznych (w zakresie uszkodzeń pokrycia lakierowego lub poszycia nadwozia), a w szczególności: uderzenia kamieni, korozja na skutek agresywnych czynników atmosferycznych, wyziewy przemysłowe, lub
2.nieprawidłowej lub nadmiernej eksploatacji pojazdu, lub
3.oddania samochodu do naprawy lub przeglądów okresowych prowadzonych przez nieautoryzowane przez firmę Opel stacje serwisowe, lub
4.zamontowania nieautoryzowanych przez firmę Opel części lub dokonania niedopuszczalnych przez firmę Opel modyfikacji, lub
5.nie przestrzegania zaleceń firmy Opel dotyczących eksploatacji, obsługi, przeglądów okresowych pojazdu (na przykład podanych w instrukcji obsługi samochodu), bądź dotyczących dokonania określonych czynności zleconych przez producenta, a w szczególności nie wykonania wymienionych w Książeczce Obsługowej czynności kontrolnych, lub
6.niedopełnienia obowiązku niezwłocznego zgłoszenia i naprawy, w sposób opisany powyżej, wady widocznej w momencie odbioru nowego samochodu lub zauważonej w późniejszym okresie eksploatacji.
Czyli wlasciwie wszystko jest wylaczone - dol drzwi, blotniki i maska jest od “czynnikow zewnetrznych” uszkadzana.
Czyli Poogladaj dokladnie i jak jest blacha ok to bierz. (by Lendio)
#31
OFFLINE
Napisany 12 czerwca 2008 - 18:43
#32
OFFLINE
Napisany 12 czerwca 2008 - 18:58
ale skoro dają tyle gwarancji na blachy to powinne one tyle wytrzymac conajmniej. Ta omega którą zamierzam kupi była garażowana, człowiek ma firmę i raczej dbał o samochód, serwisował na bierząco, gdyż potrzebował niezawodnego samochodu.
Napisałem powyzej jak wygląda ta gwarancja i ile masz wyłączeń - nie znam nikogo kto odzyskał pieniądze za rdzewiejące Astry z Polski, mimo, że po 2 latach zgniły...

Nie neguję dbałości sprzedawcy, ale znajdziesz takiego, który powie Ci, że ma coś zepsute? Na tym polega biznes. 99% aut (wliczając sportowe) w NIemczech była w rękach staruszków którzy zmarli, a dzieci oddali dobre i zadbane auto za worek kartofli. Sprawdź sam, zanim naplujesz sobie w brodę, zresztą poczytaj tutaj http://forum.omegakl...ight=uwaga mina było więcej takich zadbanych, z serwisu, z wpisami i cudami. Są ładne i zadbane, ale jest mnóstwo min i trzeba uważać.
#33
OFFLINE
Napisany 13 czerwca 2008 - 14:54
#34
OFFLINE
Napisany 13 czerwca 2008 - 15:04
Ubytkiem oleju, silnikiem zalanym olejem, olejem w gniazdach swiec a w koncu spadkiem mocy. Jesli zrobisz dobrze to zalatwisz problem na dluzszy czas. Jak zrobisz na odwal (nie odluscisz pokrywy, zle nalozysz silicon to bedzie dalej ciekloJeszcze jedno pytanie odnosnie tych przeciekających (pękających) pokryw zaworów. Jak będzie to się objawiało, ubytkiem oleju, spadkiem mocy, czy jakieś inne objawy?
#35
OFFLINE
Napisany 13 czerwca 2008 - 19:35
#36
OFFLINE
Napisany 13 czerwca 2008 - 19:37
To nie jest takie trudne, niektorzy nawet sami uszczelniaja. Myslac w ten sposob nie kupisz zadnego auta.no to teraz mam dylemat czy brac omegę, nie mam mechanika który chciałby to zrobic, jak spartoli to będzie kasa wywalona w błoto, podejrzewam, że w aso może by tak samo.
#37
OFFLINE
Napisany 13 czerwca 2008 - 20:42
Wszędzie jest to samo - bierz Audi albo VW - podobno sie nie psująno to teraz mam dylemat czy brac omegę, nie mam mechanika który chciałby to zrobic, jak spartoli to będzie kasa wywalona w błoto, podejrzewam, że w aso może by tak samo.

#38
OFFLINE
Napisany 13 czerwca 2008 - 21:58
#39
OFFLINE
Napisany 13 czerwca 2008 - 22:07

Ja psiocze na Omegę, bo rzeczywiście jest usterkowa, na pewno bardziej niż np Audi czy Vw. Haczykiem jest cena i zuzycie jakie będziesz miał kupując Omege i inne auto.
Wg mnie pokrywy to najmniejszy problem Omeg - zaklejone raz będą dobrze słuzyły dł€go.
Patrz na to co napisałem na poczatku, w pierwszym poście i kupisz porządny egzemplarz.
#40
OFFLINE
Napisany 14 czerwca 2008 - 08:26
Wlasnie, ze nie jest tak :sad: Ludzie wymyslaja rozne patenty, zeby je dobrze uszczelnic, ale nie jest to takie proste.Wg mnie pokrywy to najmniejszy problem Omeg - zaklejone raz będą dobrze słuzyły dł€go.
eprom - nie strasze, tylko pisze jak jest, sam mialem juz 2 razy uszczelniane przez 1,5 roku. Poza ta wada ja niewidze innych.