

kupuje 3.0 lub 3.2
#1
Guest_sunnychris_*
Napisany 13 stycznia 2008 - 01:32
a tak powaznie, przerabialem juz spora ilosc aut i ogolnie wiem gdzie palce wlozyc i na co patrzec.... ale moze jest jakas typowa bolaczka tych silnikow ??
Czy to prawda ze jak padnie ten smieszny kolorowy wyswietlacz to jest kaplica ( drogie ASO, przekladane nie chca chodzic ?? )
W sumie to tak calkiem na powaznie bede szukal jak sie pozbede obecnego pudelka... wiec mysle ze z miesiac jeszcze zejdzie... ale moze ktos ma namiar na jakies ladne "C" z V6 ?? Czytalem ze jest jakis magik ze swinoujcia co ciaga ladne okazy... ma ktos na niego namiary ?
#2
OFFLINE
Napisany 13 stycznia 2008 - 08:41
Z tego co mi wiadomo to po jednej stronie obydwoje drzwi były wymieniane. Na nowe, nie szpachlowane. Ale to tylko otarcie parkingowe. I lewy tylny błotnik, spadła antena CB

Nie tylkoCzy to prawda ze jak padnie ten smieszny kolorowy wyswietlacz to jest kaplica ( drogie ASO, przekladane nie chca chodzic ?? )


#3
Guest_sunnychris_*
Napisany 13 stycznia 2008 - 09:12
Zobaczymy jak pojdzie mi ze sprzedaza cytrynki, jak auto jeszcze bedzie czekalo na wlasciciela to napewno sie nim zainteresuje :twisted:
Naprawde powinienem odposcic sobie 3.2 ?? Nie to ze sie upieram ze taki chcem... ale kilka ladnych widzialem przegladajac allegro itp. i nie chcialbym ich odrzucac juz na starcie...
#4
OFFLINE
Napisany 13 stycznia 2008 - 12:16
#5
OFFLINE
Napisany 16 stycznia 2008 - 18:28
kontakt e-mail- jaroslaw.amg@wp.pl
JAREK Z GDAŃSKA
#6
OFFLINE
Napisany 16 stycznia 2008 - 21:23
Da sie wymienic i zalozyc od innej omegi taki sam, ale trzeba wyslac do konkretnej firmy i zakoduja na nowo radio z wyswietlaczem. Wiem bo wlasnie tez mielismy taki problem w aucie mojego taty i jutro powinien mi juz przyjsc na nowo zakodowany z radiem. Troche trwalo zanim znalalzem kompetentna firme, ktora to zrobi ( dzieki dla kolegi beasta za pomoc ). Zaden salon opla tego ni zrobi.Czy to prawda ze jak padnie ten smieszny kolorowy wyswietlacz to jest kaplica ( drogie ASO, przekladane nie chca chodzic ?? )
Mam porownanie miedzy 3.0 i 3.2 i jak mialbym ci doradzac to bierz 3.2 ( jest szybsze


#7
OFFLINE
Napisany 16 stycznia 2008 - 21:35
Mam porownanie miezy 3.0 i 3.2 i jak mialbym ci doradzac to bierz 3.2
I jak Ci się bryczka sprawuje ogólnie, bo ja tez chcę kupić taki model??????? tylko ciężko coś trafić

#8
OFFLINE
Napisany 16 stycznia 2008 - 22:02
Napisalem ci na priv, zeby nie zasmiecac watku.I jak Ci się bryczka sprawuje ogólnie, bo ja tez chcę kupić taki model??????? tylko ciężko coś trafić
#9
OFFLINE
#10
Guest_sunnychris_*
Napisany 17 stycznia 2008 - 17:27
#11
OFFLINE
#12
OFFLINE
Napisany 21 stycznia 2008 - 15:15

Opja absolutnie pełna!







Jakby ktoś chciałby oryginalnego imscher 02rok 2.5DTI kombi srebrny z szarą skórą,
alu 18tki (wszystko tak jak wyszło z salonu) alu kierownica z poduszką.po prostu org. IRMSCHER to proszę o maila. Autka przywiozę w ten weekend do kraju.Pozdro!
#13
OFFLINE
Napisany 29 stycznia 2008 - 19:36
Mam już dla Ciebie 3.2 w sedanie.Granacik w jasnej skórze
już nie ma bo stoi u mnie w garażu :yes_yes: to jest wszystko mająca Omega 3,2 l


#14
OFFLINE
Napisany 30 stycznia 2008 - 07:21

i jeszcze jedno :smile: Pamiętaj że kupione ode mnie autko zawsze! przyjmuję w rozliczeniu przy następnym zakupie. Życzę szerokiej drogi i ogromnych wrażeń z tych 220KM!









Jeżeli ktoś szuka omegi C swoich marzeń to zapraszam- jaroslaw.amg@wp.pl

#15
OFFLINE
Napisany 01 lutego 2008 - 07:41
(oczywiście omegi) kombi3.2V6 2002 rok srebrna w pełnej pocji/czarna skóra
cena bomba!





czarny sedan 2.5DTI kremowa skóra pełna opcja desing edition 1rej 2002
za 35tyś
zainteresowani proszę pisać na jaroslaw.amg@wp.pl :smile:
POZDRAWIAM WSZYSTKICH :mrgreen:
#16
OFFLINE
Napisany 11 czerwca 2008 - 19:29
Ja stoję przed zakupem omegi B FL z 99r, z silnikiem 3.0 V6 manual, samochód ma przejechane 212 tys km, serwisowane regularnie w autoryzowanym serwisie - książka serwisowa - ostatni wpis 170 tys km. W sobotę prawdopodobnie wybiorę się do oopla sprawdzi te autko. Na co zwróci szczególną uwagę, pono jakieś dekielki przeciekają coś znajomy mi mówił, chyba chodziło o pokrywy zaworów, czy to prawda, czy to coś poważnego, jakie koszta naprawy? Silnik zamierzam zagazować. Czy dla takiego silnika 212 tys km to spory przebieg? Ile takie silniczki średnio wytrzymują ?
#17
OFFLINE
Napisany 11 czerwca 2008 - 20:07
Koszt około 1000 zł + robocizna, wada fabryczna, większosć się z tym boryka, wcześniej lub później.pono jakieś dekielki przeciekają coś znajomy mi mówił, chyba chodziło o pokrywy zaworów, czy to prawda, czy to coś poważnego, jakie koszta naprawy?
Nie. Jak na bieżaco wymieniany olej filtry to 500 tys spokojnie zrobi.Czy dla takiego silnika 212 tys km to spory przebieg?
#18
OFFLINE
Napisany 11 czerwca 2008 - 20:15
Ile takie silniczki średnio wytrzymują ?
To zależy jak i przez kogo był (i będzie) użytkowany...
Pozdr.
M.
#19
OFFLINE
Napisany 11 czerwca 2008 - 20:52
Maro 1000tys to wtedy jak sa juz popekane i trzeba je zmienic na nowe. Samo uszczelnienie jakies 200zł uszczelki z robocizna ( ja placilem 180 za uszczelnienie 2 pokryw)Koszt około 1000 zł + robocizna, wada fabryczna, większosć się z tym boryka, wcześniej lub później.
#20
OFFLINE
Napisany 11 czerwca 2008 - 20:56

Chcę kolegę trochę podstresować
