

ciśnienie gazu
#21
OFFLINE
Napisany 06 maja 2008 - 15:08
Jest możliwość ustawienia symulacji sondy?
Jest jedna rzecz dla której warto żyć - MV6 i nie zmieni się nic
#22
OFFLINE
Napisany 06 maja 2008 - 15:20
#23
OFFLINE
Napisany 06 maja 2008 - 15:32
Mam podłączyć się pod sondy czy olać to i tak zostawić jak jest.
Czy da się sprawdzić czujnik ciśnienia. Czy zapisują się błędy jak jest on walnięty. U mnie nic nie wyszło
Jest jedna rzecz dla której warto żyć - MV6 i nie zmieni się nic
#24
OFFLINE
Napisany 06 maja 2008 - 15:42
Niewiem jak to wyglada przy instalce OMVL ?? Po podpieciu pewnie musialbys mapowac od nowa.Mam podłączyć się pod sondy czy olać to i tak zostawić jak jest.
Naprawde nie wiem jak jest przy twojej instalce, moze Kczech cos pomoze.Czy da się sprawdzić czujnik ciśnienia. Czy zapisują się błędy jak jest on walnięty. U mnie nic nie wyszło
Mozesz podniesc cisnienie, ale pozniej musisz od noa zebrac mapy, a jak nie wiesz jak to zrobic to zostaw to gazownika.
#25
OFFLINE
Napisany 06 maja 2008 - 16:13
Dzięx
Jest jedna rzecz dla której warto żyć - MV6 i nie zmieni się nic
#26
OFFLINE
Napisany 06 maja 2008 - 19:14
Zle doczytalem.Ja nie mam instalki OMVL tylko Stag 300-6 i reduktor Silver.
W takim razie mozesz spoko jezdzic bez sond.
Cisnienie na twoim miejscu bym troche podniosl na reduktorze ( tak okolo 1 bara) . Potem autokalibracja i zrobienie map na nowo.
#27
OFFLINE
Napisany 06 maja 2008 - 20:14
[B]
#28
OFFLINE
Napisany 23 czerwca 2008 - 20:00
Dzisiaj zaczela mi wariowac moja oma. Mam instalke Stag 300 reduktor KME Silver. Otórz czasem mi sie przelacza na gaz i po pewnym czasie z powrotem na benzyne albo wcale nie chce sie przełączyc na gaz. Przy jezdzie po miescie jade na gazie za chwile przelacza sie na benzyne. Stoje w korku i po pewnym czasie przelacza sie na gaz, przejade 500m i znowu na benzyne. Czy to moze byc ten czujnik cisnienia? Jesli tak to mam instalacje na gwarancji czy to tez obejmuje ten czujnik czy bede musial za niego zaplacic?
#29
OFFLINE
Napisany 23 czerwca 2008 - 20:52
- cos jest z ukladem chlodzenia nie tak i parownik zamarza
- padl ktorys zawor gazowy
- padl czujnik cisnienia
- slaba masa
generalnie elementy takie jak czujnik czy zawor padna raz i nie dzialaja a Ty twierdzisz ze ina raz dziala raz nie. Osobiscie obstawiam problem z nagrzaniem parownika.
np:
- zaginaja sie weze od ukladu chlodzenia do parownika
- zle jest wpiety parownik w uklad chlodzenia (czytaj zawor trojdrozny) i np po wlaczeniu klimy nie ma dobrej cyrkulacji plynu w parowniku i problem
- padl termostat
Sprawdz to : jesli instalka przelaczy sie na lpg i po chwili dalej na benzynie to auto stop, reka dotykasz parownik, ma byc cieply. Jesli jest zimny albo pokryty kroplami wody / szronem to problem jest w ukladzie chlodzenia
W instalce gwarancji podlegaja wszystkie elementy instalacji i USLUGA MONTAZU - pamietajmy o tym
[B]
#30
OFFLINE
Napisany 24 czerwca 2008 - 18:46
#31
OFFLINE
Napisany 25 czerwca 2008 - 12:00
Zmieniłem reduktor ( 700zeta) i wróciłeo do normy.
Powodzenia
#32
OFFLINE
Napisany 28 czerwca 2008 - 14:44
- za chudy wąż doprowadzający gaz do reduktora standart 0,6 powinno byc 0,8
- za małe dysze podające gaz za mała srednica
ja tak miałem w swojej v-ce na gazie jechała tylko 130
#33
OFFLINE
Napisany 17 października 2009 - 09:26
Mam podobny problem. Ostatnio zauważyłem że auto mi pali podczas jazdy na gazie benzyne. Podłączyłęm kompa do gazu i okazało się że wogóle nie chodzi na gazie bo ciśnienie 0bar. Jak ja zapalam rano to normalnie się nagrzewa i normalnie przełącza widząc konterolki od poziomu gazu i nawet przelaczenie zaworów słychać ale nie widać żadnego zawahania obrotów które wcześniej było. Zaraz po przełączeniu zaczyna migać jedna kontrolka jakby gaz się konczył.
nie ma ciśnienia gazy i czasów wtrysków gazowych tez nie ma.
Co obstawiacie? Pomóżcie
Powiem wam że miałem ostatnio niemiłą niespodziankę i zastanawiam się czy ona czasem nie miała jakiegoś wpływu na te problemy.
Jakis tydzień temu jechałem w deszcz i i włączyłęm wycieraczki to stanęły i okazało się że silniczek od wycieraczek zawinał wiązke kabli od gazu, które nie byłuy dobrze przymocowane i może np któryś kabel urwał

I powiedzcie mi gdzie znajduje się czyjnik odpowiedzialny za ciśnienie to poszykam może jakiejś przerwy.
Dodam że to instalacja Zenita
Aha zapomniałem dodać że wcześniej miałem dość wysokie cisnienie bo w granicach 1.6 i gazownicy nie bardzo wiedzieli jak je zredukować i mówili że najpierw musieliby zmienić rurke doprowadzająco gaz z 6 na 8 mm
#34
OFFLINE
Napisany 17 października 2009 - 09:33
Jakis tydzień temu jechałem w deszcz i i włączyłęm wycieraczki to stanęły i okazało się że silniczek od wycieraczek zawinał wiązke kabli od gazu, które nie byłuy dobrze przymocowane i może np któryś kabel urwał
I powiedzcie mi gdzie znajduje się czyjnik odpowiedzialny za ciśnienie to poszykam może jakiejś przerwy.
Dodam że to instalacja Zenita
Ty nie kombinuj z cisnieniem .. tylko zacznij od tych kabli .. bo to jest najbardziej prawdopodobna przyczyna Twoich problemów.
Sprawdz kable (w miejscy, gdzie porwały je wycieraczki oraz jesli są w poliży przy wtyczkach na koncach tych kabli).
JAk już będziesz pewny, ze tam jest wszystko ok .. wtedy zacznij szukać innych przyczyn
#35
OFFLINE
Napisany 17 października 2009 - 10:14
Znalazlem usterke:) Padl mi podcisnieniowy czujnik cisnienia, podobno sie rozszczelnil:confused: Z jednej strony mi ulzylo ze to tylko czujnik a nie np pad kompa albo np reduktora a z drugiej to kolejny wydatek...