Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

ciśnienie gazu


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
34 odpowiedzi na ten temat

#21 OFFLINE   szokol

szokol
  • 311 postów
  • Dołączył: 04-06-2007
  • Skąd: Będzin

Napisany 06 maja 2008 - 15:08

Pokazuje wskazanie ale jakie?

Jest możliwość ustawienia symulacji sondy?
www.elektra-bedzin.pl


Jest jedna rzecz dla której warto żyć - MV6 i nie zmieni się nic

#22 OFFLINE   lendio

lendio
  • 3 116 postów
  • Dołączył: 02-07-2006
  • Skąd: PODKARPACIE
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 06 maja 2008 - 15:20

Pokazuje wskazanie ale jakie?

Dodany obrazek

Jest możliwość ustawienia symulacji sondy?

Tego nie wiem :neutral:

#23 OFFLINE   szokol

szokol
  • 311 postów
  • Dołączył: 04-06-2007
  • Skąd: Będzin

Napisany 06 maja 2008 - 15:32

Mam prawie identyczne wskazania sondy.

Mam podłączyć się pod sondy czy olać to i tak zostawić jak jest.

Czy da się sprawdzić czujnik ciśnienia. Czy zapisują się błędy jak jest on walnięty. U mnie nic nie wyszło
www.elektra-bedzin.pl


Jest jedna rzecz dla której warto żyć - MV6 i nie zmieni się nic

#24 OFFLINE   lendio

lendio
  • 3 116 postów
  • Dołączył: 02-07-2006
  • Skąd: PODKARPACIE
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 06 maja 2008 - 15:42

Mam podłączyć się pod sondy czy olać to i tak zostawić jak jest.

Niewiem jak to wyglada przy instalce OMVL ?? Po podpieciu pewnie musialbys mapowac od nowa.

Czy da się sprawdzić czujnik ciśnienia. Czy zapisują się błędy jak jest on walnięty. U mnie nic nie wyszło

Naprawde nie wiem jak jest przy twojej instalce, moze Kczech cos pomoze.

Mozesz podniesc cisnienie, ale pozniej musisz od noa zebrac mapy, a jak nie wiesz jak to zrobic to zostaw to gazownika.

#25 OFFLINE   szokol

szokol
  • 311 postów
  • Dołączył: 04-06-2007
  • Skąd: Będzin

Napisany 06 maja 2008 - 16:13

Ja nie mam instalki OMVL tylko Stag 300-6 i reduktor Silver.

Dzięx
www.elektra-bedzin.pl


Jest jedna rzecz dla której warto żyć - MV6 i nie zmieni się nic

#26 OFFLINE   lendio

lendio
  • 3 116 postów
  • Dołączył: 02-07-2006
  • Skąd: PODKARPACIE
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 06 maja 2008 - 19:14

Ja nie mam instalki OMVL tylko Stag 300-6 i reduktor Silver.

Zle doczytalem.

W takim razie mozesz spoko jezdzic bez sond.
Cisnienie na twoim miejscu bym troche podniosl na reduktorze ( tak okolo 1 bara) . Potem autokalibracja i zrobienie map na nowo.

#27 OFFLINE   kczech

kczech
  • 3 552 postów
  • Dołączył: 05-12-2006
  • Skąd: Przeworsk
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 06 maja 2008 - 20:14

sondy nie musza byc podlaczone - instalka koryguje skald mieszanki o ich wskazania ale nie bezposrednio , tylko info bierze z czasu wtrysku benz. Sonda daje bogato to ecu skraca czas otwarcia wtrysku benz a ecu lpg malpuje to i skraca czas wtrysku gazu - thats all.
CZĘŚCI AKCESORIA WARSZTAT - www.somad.pl
[B]

#28 OFFLINE   dariogajda

dariogajda
  • 44 postów
  • Dołączył: 13-05-2008
  • Skąd: łódź/piotrków tryb.

Napisany 23 czerwca 2008 - 20:00

Witam
Dzisiaj zaczela mi wariowac moja oma. Mam instalke Stag 300 reduktor KME Silver. Otórz czasem mi sie przelacza na gaz i po pewnym czasie z powrotem na benzyne albo wcale nie chce sie przełączyc na gaz. Przy jezdzie po miescie jade na gazie za chwile przelacza sie na benzyne. Stoje w korku i po pewnym czasie przelacza sie na gaz, przejade 500m i znowu na benzyne. Czy to moze byc ten czujnik cisnienia? Jesli tak to mam instalacje na gwarancji czy to tez obejmuje ten czujnik czy bede musial za niego zaplacic?

#29 OFFLINE   kczech

kczech
  • 3 552 postów
  • Dołączył: 05-12-2006
  • Skąd: Przeworsk
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 23 czerwca 2008 - 20:52

dariogajda - instalka przelacza sie na benz bo "mysli" ze nie ma gazu a myslec tak moze dlatego ze
- cos jest z ukladem chlodzenia nie tak i parownik zamarza
- padl ktorys zawor gazowy
- padl czujnik cisnienia
- slaba masa

generalnie elementy takie jak czujnik czy zawor padna raz i nie dzialaja a Ty twierdzisz ze ina raz dziala raz nie. Osobiscie obstawiam problem z nagrzaniem parownika.
np:
- zaginaja sie weze od ukladu chlodzenia do parownika
- zle jest wpiety parownik w uklad chlodzenia (czytaj zawor trojdrozny) i np po wlaczeniu klimy nie ma dobrej cyrkulacji plynu w parowniku i problem
- padl termostat

Sprawdz to : jesli instalka przelaczy sie na lpg i po chwili dalej na benzynie to auto stop, reka dotykasz parownik, ma byc cieply. Jesli jest zimny albo pokryty kroplami wody / szronem to problem jest w ukladzie chlodzenia

W instalce gwarancji podlegaja wszystkie elementy instalacji i USLUGA MONTAZU - pamietajmy o tym
CZĘŚCI AKCESORIA WARSZTAT - www.somad.pl
[B]

#30 OFFLINE   dariogajda

dariogajda
  • 44 postów
  • Dołączył: 13-05-2008
  • Skąd: łódź/piotrków tryb.

Napisany 24 czerwca 2008 - 18:46

Sprawdzalem czy jak mi sie przelaczy na benzyne to parownik jest zimny ale on jest cieply. Nie wiem co jest grane wlacza sie na gaz ale na zakretach z powrotem na benzyne. Dzisiaj to juz glupial calkowicie i praktycznie nie przelaczal sie na gaz tylko musialem jezdzic na benzynie a mialem kupe jezdzenia po miescie wiec mi wciaglo pol zbiornika Pb a to byl moj zapas na pare miesiecy :sad:

#31 OFFLINE   oskar

oskar
  • 11 postów
  • Dołączył: 02-04-2008
  • Skąd: Wrocław

Napisany 25 czerwca 2008 - 12:00

Witam, Stawiam na padnięty reduktor. Jak masz możliwość to podmień reduktor na chwileę i zobacz jaki będzie efekt.Miałem podobny problem( Zavoli Alisain) z przełączaniem na banzyne. Zapalała super , przechodziła na gaz i chodziła elegancko, na postoju wkręcała się na max. obroty bez problemu, ale pod obciążeniem w ok 2.5 -3.0 tyś obr. "pyk" i na benzynie, tak jakby się skończył gaz. turlałem się tak z pół roku i nikt nie mógł mi tego wyregulować. Ciśnienie włg. komputera podobnie jak i Ciebie ok 0.7, ale spadało jak przydusiłem i włg. wykresów które zarejestrowałem podczas jazdy spadało drastycznie ciśnienie gazu jak obroty rosły pod obiążeniem.
Zmieniłem reduktor ( 700zeta) i wróciłeo do normy.
Powodzenia

#32 OFFLINE   Boss.p21

Boss.p21
  • 136 postów
  • Dołączył: 20-01-2008
  • Skąd: Wrocław

Napisany 28 czerwca 2008 - 14:44

Jezeli ta instalacja jest nowa to mogą być dwie przyczyny
- za chudy wąż doprowadzający gaz do reduktora standart 0,6 powinno byc 0,8
- za małe dysze podające gaz za mała srednica
ja tak miałem w swojej v-ce na gazie jechała tylko 130

#33 OFFLINE   darek2382

darek2382

    darek2382

  • 529 postów
  • Dołączył: 17-03-2008
  • Skąd: okolice Dębicy
  • Województwo: podkarpackie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.6 V6 Y26SE

Napisany 17 października 2009 - 09:26

Witam
Mam podobny problem. Ostatnio zauważyłem że auto mi pali podczas jazdy na gazie benzyne. Podłączyłęm kompa do gazu i okazało się że wogóle nie chodzi na gazie bo ciśnienie 0bar. Jak ja zapalam rano to normalnie się nagrzewa i normalnie przełącza widząc konterolki od poziomu gazu i nawet przelaczenie zaworów słychać ale nie widać żadnego zawahania obrotów które wcześniej było. Zaraz po przełączeniu zaczyna migać jedna kontrolka jakby gaz się konczył.
nie ma ciśnienia gazy i czasów wtrysków gazowych tez nie ma.
Co obstawiacie? Pomóżcie
Powiem wam że miałem ostatnio niemiłą niespodziankę i zastanawiam się czy ona czasem nie miała jakiegoś wpływu na te problemy.
Jakis tydzień temu jechałem w deszcz i i włączyłęm wycieraczki to stanęły i okazało się że silniczek od wycieraczek zawinał wiązke kabli od gazu, które nie byłuy dobrze przymocowane i może np któryś kabel urwał:mad:
I powiedzcie mi gdzie znajduje się czyjnik odpowiedzialny za ciśnienie to poszykam może jakiejś przerwy.
Dodam że to instalacja Zenita

Aha zapomniałem dodać że wcześniej miałem dość wysokie cisnienie bo w granicach 1.6 i gazownicy nie bardzo wiedzieli jak je zredukować i mówili że najpierw musieliby zmienić rurke doprowadzająco gaz z 6 na 8 mm

#34 OFFLINE   cita

cita

    I'm back :P

  • 4 748 postów
  • Dołączył: 13-05-2006
  • Skąd: Leszno
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 17 października 2009 - 09:33

Jakis tydzień temu jechałem w deszcz i i włączyłęm wycieraczki to stanęły i okazało się że silniczek od wycieraczek zawinał wiązke kabli od gazu, które nie byłuy dobrze przymocowane i może np któryś kabel urwał
I powiedzcie mi gdzie znajduje się czyjnik odpowiedzialny za ciśnienie to poszykam może jakiejś przerwy.
Dodam że to instalacja Zenita


Ty nie kombinuj z cisnieniem .. tylko zacznij od tych kabli .. bo to jest najbardziej prawdopodobna przyczyna Twoich problemów.
Sprawdz kable (w miejscy, gdzie porwały je wycieraczki oraz jesli są w poliży przy wtyczkach na koncach tych kabli).
JAk już będziesz pewny, ze tam jest wszystko ok .. wtedy zacznij szukać innych przyczyn

#35 OFFLINE   darek2382

darek2382

    darek2382

  • 529 postów
  • Dołączył: 17-03-2008
  • Skąd: okolice Dębicy
  • Województwo: podkarpackie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.6 V6 Y26SE

Napisany 17 października 2009 - 10:14

Muszę porozcinać te wiązki w takim razie tylko chciałbym zacząc od przewodów odpowiedzialnych za czujnik cisnienia tylko nie wiem dokładnie gdzie on się może znajdować. Zaraz po tym zdarzeniu nie ptrzełączał się w ogóle ale podłąćzyłem kompa i czujnik temp nie działała i okazało się że wyciągnęło kabelek z wtyczce przy kompie to zrobiłem ale widzę że na tym nie koniec:(

Znalazlem usterke:) Padl mi podcisnieniowy czujnik cisnienia, podobno sie rozszczelnil:confused: Z jednej strony mi ulzylo ze to tylko czujnik a nie np pad kompa albo np reduktora a z drugiej to kolejny wydatek...