

ciśnienie gazu
#1
OFFLINE
Napisany 10 stycznia 2008 - 22:10
#2
OFFLINE
Napisany 10 stycznia 2008 - 22:18
tzn przy jak wysokich ?objawy silnika to przy wyższych obrotach automatycznie przełącza mi się na benzyne
#3
OFFLINE
Napisany 10 stycznia 2008 - 23:07
jak przełącze go na benzyne to nabije go do 1.12
#4
OFFLINE
Napisany 10 stycznia 2008 - 23:09
jak przełącze go na benzyne to nabije go do 1.12
u mnie jest kolo 0.90 i jest wsio orajt.
#5
OFFLINE
Napisany 11 stycznia 2008 - 00:55
W skutek tego jak walne Kick Downa to przy ok 5tyś obr przełącza mi na bene ponieważ odczytuje to jako brak gazu.
Musze zmienić te ustawienia na nastaw 1.10 i zobaczymy
Jest jedna rzecz dla której warto żyć - MV6 i nie zmieni się nic
#6
OFFLINE
Napisany 11 stycznia 2008 - 07:12
[B]
#7
OFFLINE
Napisany 11 stycznia 2008 - 18:04
#8
OFFLINE
#9
OFFLINE
Napisany 17 stycznia 2008 - 18:15
#10
OFFLINE
Napisany 05 maja 2008 - 15:15
Problem jest następujący. Odpalam auto - po pewnym czasie przełączy się na LPG. Niby wszystko OK. Jednak po paru sekundach od przełączenia kontrolka zaczyna szybko migać (jakby mu gazu brakowało) Nie chce przejść na gaz. W butli mam 3/4 gazu. Co to może oznaczać. Czy walnął czujnik ciśnienia gazu? Czy jest zabrudzony filterek? Elektrozawór cyka więc raczej to nie jest jego wina.
Nie chce na razie jechać no gazownika bo mnie skasuje za pierdołe i jeszcze pogorszy stan.
Help!

P.S.
W X30XE sondy są na bank 1 Voltowe czy 5 Volt - ostatnio się pożarłem z gazowcem?
Jest jedna rzecz dla której warto żyć - MV6 i nie zmieni się nic
#11
OFFLINE
Napisany 05 maja 2008 - 16:18
Temat już stary, ale nie chce zakładać nowego.
Problem jest następujący. Odpalam auto - po pewnym czasie przełączy się na LPG. Niby wszystko OK. Jednak po paru sekundach od przełączenia kontrolka zaczyna szybko migać (jakby mu gazu brakowało) Nie chce przejść na gaz. W butli mam 3/4 gazu. Co to może oznaczać. Czy walnął czujnik ciśnienia gazu? Czy jest zabrudzony filterek? Elektrozawór cyka więc raczej to nie jest jego wina.
Nie chce na razie jechać no gazownika bo mnie skasuje za pierdołe i jeszcze pogorszy stan.
Help!!
P.S.
W X30XE sondy są na bank 1 Voltowe czy 5 Volt - ostatnio się pożarłem z gazowcem?
u mnie tak bylo jak mi padl czunik cisnienia gazu.
co do sond - 1 V
#12
OFFLINE
Napisany 05 maja 2008 - 17:15
Co do sond. Powiedział że w Oplach ze sterownikiem Bosch są 1 Voltowe natomiast Siemens - 5 Volt.
U mnie wychodzi siemens więc dwie sondy 5 voltowe.
Nie wiem już komu wierzyć?
P.S.
Umówiłem się na wymiane filterków i zmiane orurowania wtrysków.
Mam nadzieje że omcia nie zacznie znowu wariować.
Ciśnienie 1.03
Beast - czy jak walnął ci czujnik to pokazało ci jakieś błędy na kompie gazu. U mnie tylko błąd zasilania (odpalanie na włączonych światłach)
Jest jedna rzecz dla której warto żyć - MV6 i nie zmieni się nic
#13
OFFLINE
Napisany 05 maja 2008 - 19:41
[B]
#14
OFFLINE
Napisany 05 maja 2008 - 19:51
a) czemu odczytał dwie - pod dwie sondy jest podpięta centralka satg 300?
b) czemu wartości na obydwu sondach są po 3,45 i 4,05 Volt?
P.S.
Czy sterownik dostaje informacje o małym poziomie gazu z czujnika ciśnienia gazu czy jeszcze z czujnika poziomu na butli.
Auto się samo przełącza na PB mimo że mam pełny zbiornik gazu. Na kompie nie wyryto błedów.
Jest jedna rzecz dla której warto żyć - MV6 i nie zmieni się nic
#15
OFFLINE
Napisany 05 maja 2008 - 20:00
Do przelaczania z lpg na benzyne przy malym cisnieniu gazu (czyli np jego brak) to bierze to z czujnika cisnienia gazu a nie z czujnika poziomu. Centralka bedzie tez przelaczala sama na benz gdy np jest za zimny parownik (bo bierze info z czujnika temp reduktora)
[B]
#16
OFFLINE
Napisany 05 maja 2008 - 20:43
Możliwe że cymbały wpieli się pod grzałki bo na jednej mam coś koło 4,05 a na drugiej 3,47 volta. Mało tego - na lpg i pb sondy rzekomo stoją w miejscu. Zero jakiś ruchów. musze chyba sam w to auto zajrzeć.
Najlepiej chyba sprawdzić sondy miernikiem. Tylko nie kojarzę jakie kolory i w jakie sie mam wpiąć, ale powinno wyjść w "praniu".
Jeszcze trzeba znaleźć przyczyne czemu mi sie na pb przełącza. Holender.
Jest jedna rzecz dla której warto żyć - MV6 i nie zmieni się nic
#17
OFFLINE
Napisany 05 maja 2008 - 20:52
[B]
#18
OFFLINE
Napisany 05 maja 2008 - 21:35
Dam znać i pewnie pogadamy jeszcze.
Jest jedna rzecz dla której warto żyć - MV6 i nie zmieni się nic
#19
OFFLINE
Napisany 06 maja 2008 - 14:58
Nie rozumiem jednak czemu widzi sondy i napięcie na nich po 4 volty.
Co do ciśnienia - stawiam na czujnik ciśnienia gazu (PS-01).
Koszt 160pln.
Czy ktoś nie wie jak go sprawdzić i czy da się go jakoś wyczyścić lub coś z nim zrobić?
P.S.
Jakieś osły podączali ten gaz. Dziwne że to auto jeździ bez wskazów sond. Pewnie widzi to jako bogatą mieszanke.
Jest jedna rzecz dla której warto żyć - MV6 i nie zmieni się nic
#20
OFFLINE
Napisany 06 maja 2008 - 15:04
Bylo juz kilka razy na temat na forum. Przy niektorych autach w zaleznosci od zalozonej instalki gazownicy nie podlaczaja sondy. Mam staga300 i tez sondy sa niepodpiete a pokazuje wskazanie.Jakieś osły podączali ten gaz. Dziwne że to auto jeździ bez wskazów sond. Pewnie widzi to jako bogatą mieszanke.
Mozna dobrze ustawic i jezdzic bez sond.