Silnik:X25XE
Jak w temacie

Wymienilem obie glowice bo na poczatku wskazywalo na to ze albo szklanki albo zawory wiec nie chcialem robic tego na kilka razy i postanowilem wymienic obie glowice na inne ale po wymianie dalej slychac klepanie

Glowice splanowane , sprawdzona szczelnosc , zawory dotarte , szklanki poszly z 3.0 i walki tez.
Silnik chodzi nierowno pewnie ze wzgledu na cewke i jestem na etapie rozszyfrowywania na jaka zamienic.
I pytanko , czy jest mozliwe ze zostaly pogiete zawory podczas krecenia grzechotka silnika na zlym ustawieniu rozrzadu ?
Bo za pierwszym razem byl zle ustawiony i czuc bylo opor podczas krecenia silnikiem (nie bylo wkreconych swiec).
Szklanki jedne dalo sie łatwo wcisnac inne byly dosc "sztywne" i nie chcialy sie ruszyc.
Przy zwiekszonych obrotach juz jakby nie slychac klepania wiec mam nadzieje ze to jednak nie panewka albo cos ze sworzniami tlokow.
W poprzedniej omedze tez mi cos delikatnie klepalo "w okolicach" nadkola ale nie az tak.