Do Omegi producenci podają w katalogach jeden rodzaj poduszek.


Górne mocowanie mcphersona
#21
OFFLINE
#22
OFFLINE
Napisany 20 maja 2016 - 20:03
Edytowany przez zico, 20 maja 2016 - 20:04.
#23
OFFLINE
Napisany 25 maja 2016 - 13:32
#24
OFFLINE
#25
OFFLINE
Napisany 28 maja 2016 - 15:58
Byłem u mechanika, upewnić się że ta wąska nakrętka nad wywiniętą podkładką dokręcona...bo stuka coś na głębokich dziurach, dociągnął ciut ciut, ale jak wpadnę w dużą dziurę coś jednak stuknie, mniej na pewno ale stuknie i słychać wyraznie że to od kielicha...podniosłem auto na lewarku i talerzyk doszedł gumą do kielicha...a jak stoi na kołach to tak ,,na oko'' jest pół cm od niego każdą nierówność/dziurę czuję na kierownicy i to mocno.
#26
OFFLINE
Napisany 28 maja 2016 - 19:22
#27
OFFLINE
Napisany 28 maja 2016 - 19:40
Mam dokładnie to samo. Dudni mi na dziurach i poprzecznych nierównościach i też czuć na kierownicy. Zawieszenie całe nowe. Wymienię te poduchy na Lemfordery, bo mam wrażenie, że Febiego są nieco niższe i stąd problem ze szparą pod talerzykiem.
to zdjęcia jak auto na kołach:
i jak auto na lewarku:
#28
OFFLINE
Napisany 28 maja 2016 - 19:48
#29
OFFLINE
Napisany 28 maja 2016 - 19:54
odp.jaką uzyskałem na pytanie czy ta przerwa to normalka...na omega owners:
,,That is normal...
Where the top mount sits under the inner wing it relies on the weight of the car to keep it in place
Was all that work recent? If yes check and double check everything for tightness... by everything I mean drop links, wishbone bolts, track rod lock bolts, ball joints, top nuts (both under and above the top plate) and report back ''
#30
OFFLINE
Napisany 28 maja 2016 - 20:02
#31
OFFLINE
Napisany 28 maja 2016 - 20:08
...żaden ze mnie mechanik ale zgadzam się całkowicie, jadąc do pracy po ,,małych'' dziurach, słychać tylko głuchą pracę zawieszenia, odgłos opony itp...ale jest taka ,,masakryczna'' droga nie daleko mnie, gdzie dziury są na prawdę głębokie...zapadnięty asfalt i tam właśnie napierdziela...
#32
OFFLINE
Napisany 28 maja 2016 - 20:16
#33
OFFLINE
Napisany 28 maja 2016 - 20:25
...to dlaczego talerzyk opada gdy podniosę auto, skoro wahacz opadnie tyle ile może a sprężyna nie jest do końca przecież rozprężona bo trzyma ją ta wąska nakrętka nad wywiniętą podkładką?
Edytowany przez jarqo1981, 28 maja 2016 - 20:27.
#34
OFFLINE
Napisany 28 maja 2016 - 20:31
#35
OFFLINE
Napisany 28 maja 2016 - 20:38
#36
OFFLINE
Napisany 28 maja 2016 - 20:39
Wprawdzie to astra...ale może faktycznie złe poduszki mamy
Edytowany przez jarqo1981, 28 maja 2016 - 20:40.
#37
OFFLINE
Napisany 28 maja 2016 - 20:42
Podnieś auto do góry zobacz ile koło na sprężynie może się opuścić IMHO to,, trochę,, więcej niż pół cm
Tylko, że ona rozpręża się tak jakby w dół, bo od góry trzyma nakrętka i rozprężenie nie zniweluje tego luzu pod talerzykiem.
#38
OFFLINE
Napisany 28 maja 2016 - 20:44
Edytowany przez T0m3k, 28 maja 2016 - 20:46.
#39
OFFLINE
Napisany 28 maja 2016 - 20:49
Tylko o ile w Astrach faktycznie są dwa typy poduszek, to do Omegi wszyscy producenci podają jeden. Może nam sprzedali od innego auta ;-)
Ale to było o tym wpadaniu w dziurę i że niby cała kolumna opada przy tym tak jak ktoś wcześniej napisał a na zdrowy rozum jest to nie możliwe.Tak jak napisałem ja bym się skupił na tym czy Poduszka nie jest wyprofilowana w taki sposób że ma stronę która musi być do przodu
Nie jest wyprofilowana. A to, że leci kolumna jest możliwe, dopóki jest luz między talerzem a kielichem. Leci właśnie o te pół centymetra luzu, krórego nie wybierze sprężyna, bo jest skręcona.
Edytowany przez kjelon, 28 maja 2016 - 20:50.
#40
OFFLINE
Napisany 28 maja 2016 - 21:02
Ale to było o tym wpadaniu w dziurę i że niby cała kolumna opada przy tym tak jak ktoś wcześniej napisał a na zdrowy rozum jest to nie możliwe. Tak jak napisałem ja bym się skupił na tym czy Poduszka nie jest wyprofilowana w taki sposób że ma stronę która musi być do przodu
poluzuj górną nakrętkę od talerzyka, przejedz się delikatnie i powiedz mi czy stuka czy talerzyk nie ma zadania przyciągnąć amorek/górne mocowanie do kielicha?