

Jak macie zamontowane światła do jazdy dziennej
#201
OFFLINE
Napisany 18 kwietnia 2014 - 12:45
#202
OFFLINE
Napisany 18 kwietnia 2014 - 15:15
Po zapłonie postojówki mocne światło, po włączeniu pozycji przygasa jak zwykłe 5W
i wszystko ladnie wytopione, przy 21W
#203
OFFLINE
Napisany 18 kwietnia 2014 - 15:57
Jakoś w skodzie (którą mam obecnie na stanie) nic się jeszcze nie potopiło... a na tych światłach jeżdżę cały dzieńi wszystko ladnie wytopione, przy 21W

#204
OFFLINE
Napisany 18 kwietnia 2014 - 15:59
i wszystko ladnie wytopione, przy 21W
e tam , rozumiem że mówimy o reflektorze omegi , jak reflektor wytrzyma temperaturę wytwarzaną przez żarówkę H4 , to tym bardziej wytrzyma zwykłą 21W żarówkę

Urbino 18
Powszechnie wiadomo że coś jest niemożliwe do zrobienia, aż przyjdzie ktoś kto nie wie że to jest niemożliwe i to zrobi
Nie pij za kierownicą, stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz.
#205
OFFLINE
Napisany 18 kwietnia 2014 - 16:09
Może pokaże Ci jak to w Skodzie wygląda...Tylko nie bardzo rozumiem jakby miało to działać w postojówkach?

Jedna żarówka, dwa zastosowania. Tylko tak jak wcześniej pisałem... czy to aby nie za mocne światło by było... w kloszu od długich siedzi postojówka więc obszar "sreberka" spory...

#206
OFFLINE
Napisany 18 kwietnia 2014 - 16:20
czy to aby nie za mocne światło by było.
myślę że światło nie będzie za mocne , kiedyś były w sprzedaży (chyba nadal są ) lampy do jazdy w dzień gdzie sam reflektor wyglądał jak zwykły halogen , zastosowano nawet to samo lustro , różnica była jedynie taka że zamiast żarówki halogenowej siedziała tam właśnie żarówka 21W
Urbino 18
Powszechnie wiadomo że coś jest niemożliwe do zrobienia, aż przyjdzie ktoś kto nie wie że to jest niemożliwe i to zrobi
Nie pij za kierownicą, stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz.
#207
OFFLINE
Napisany 18 kwietnia 2014 - 17:26

co prawda za omegą na razie się rozglądam... dużo tego w sieci.. i będę chyba musiał się Was Klubowicze/forumowicze poradzić przed zakupem - ale nie o tym....
Sama żarówka jest nieco większa od zwykłej postojowej więc trzeba będzie za pewne rozwiercić otwór. Do czego zatem podłączyć 21W żeby świeciła z zapłonem a wyłączana była po włączeniu świateł i w tym momencie zapalała by się 5W?

#208
OFFLINE
Napisany 18 kwietnia 2014 - 17:52
Do czego zatem podłączyć 21W żeby świeciła z zapłonem a wyłączana była po włączeniu świateł i w tym momencie zapalała by się 5W?
w powiększony otwór musiałbyś zamontować oprawkę pod żarówkę dwuwłóknową , pod złącze włókna o mocy 5W podpinasz ten sam kabelek który zasilał do tej pory żarówkę postojowych , a 21W zasilasz przy użyciu np. takiego modułu http://allegro.pl/pr...4108432693.html , tańszą wersję można wykonać samemu ze zwykłych przekaźników


Urbino 18
Powszechnie wiadomo że coś jest niemożliwe do zrobienia, aż przyjdzie ktoś kto nie wie że to jest niemożliwe i to zrobi
Nie pij za kierownicą, stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz.
#209
OFFLINE
Napisany 18 kwietnia 2014 - 22:25

Podpiąłem dopiero dzisiaj tak więc zdjęcie jak świecą w dzień uzupełnię w najbliższym czasie.
Po świętach drobna modyfikacja, tj wymiana okablowania z zestawu do światełek i wymiana połączeń na wtyczki hermetyczne. Dodatkowo kontrolka na deskę, która będzie mnie informować, że światła dzienne świecą -jeszcze nie wiem, którą kontrolkę na desce wykorzystam.
#210
OFFLINE
Napisany 19 kwietnia 2014 - 05:06


#211
OFFLINE
Napisany 20 kwietnia 2014 - 12:01
Fawlik... całkiem przyzwoicie to wygląda. Mogłeś jeszcze zrobić zdjęcie z zapalonymi za dnia, w końcu do jazdy dziennej one mają służyć
Spoko, spoko, dzisiaj dopiero udało mi się zdjęcie zrobić jak świecą i jak są wyłączone. Podpięte są pod automat tak więc jak tylko włączę lampki to gasną. Najważniejsze że mają na kloszach E4 i RL z jakimiś cyferkami.
#212
OFFLINE
Napisany 20 kwietnia 2014 - 12:38
Spoko, spoko, dzisiaj dopiero udało mi się zdjęcie zrobić jak świecą i jak są wyłączone. Podpięte są pod automat tak więc jak tylko włączę lampki to gasną. Najważniejsze że mają na kloszach E4 i RL z jakimiś cyferkami.
Aż chciałem zadać pytanie, na którym zdjęciu są zapalone...
Ładnie wyglądają, może i mają jakieś cyferki wytłoczone, ale funkcji swojej to chyba nie spełniają. No poza jedną- podstawową- jaką jest odczepne dla Smerfów.
Z ciekawości- jaki koszt?
#213
OFFLINE
Napisany 20 kwietnia 2014 - 13:03
Są w ogóle dostępne takie co nie mają oznaczeń homologacji ?? Wyglądają nieźle ale świecą kiepsko.Najważniejsze że mają na kloszach E4 i RL z jakimiś cyferkami.
#214
OFFLINE
Napisany 20 kwietnia 2014 - 14:28
Dodaje jeszcze kilka zdjęć zrobionych w różnych porach dnia.
#215
OFFLINE
Napisany 21 kwietnia 2014 - 21:19
Koszt niecałe 70 zl.
cena wszystko tłumaczy , ja w omedze miałem i teraz w sebringu też mam , tyle że koszt 190 zł , a świecą tak - http://forum.omegakl...&pictureid=5066 w słoneczny dzień

Urbino 18
Powszechnie wiadomo że coś jest niemożliwe do zrobienia, aż przyjdzie ktoś kto nie wie że to jest niemożliwe i to zrobi
Nie pij za kierownicą, stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz.
#216
OFFLINE
Napisany 22 kwietnia 2014 - 17:25

#217
OFFLINE
Napisany 25 kwietnia 2014 - 13:43
wiem ze pytania o te swiatla były ale o elektryczna strone to chyba nie było ale do rzeczy na wstępie pisze ze jestem laik w tych sprawach ale chce to zrobić sam wiec pomocy
pod który bezpiecznik wpiac kabel z lamp dziennych w instrukcji pisze ze ma to być bezpiecznik w którym jest prad po przekręceniu stacyjki i ma go nie być jak się stacyjke wylaczy wiec który to kabel bądź bezpiecznik bo reszta to jest już latwa chyba:masakra:
bylbym wdzięczny o opis w miare możliwości prosto tak po ludzku.
z góry dzięki za pomoc stawiam dużego browara na zlocie.

#218
OFFLINE
Napisany 25 kwietnia 2014 - 13:48
F2,3,8,9,13,14,15,19.pod który bezpiecznik
Praktycznie każdy czarny.który to kabel
Się starałem:)w miare możliwości
#219
OFFLINE
Napisany 25 kwietnia 2014 - 23:18
#220
OFFLINE
Napisany 26 kwietnia 2014 - 09:03

Urbino 18
Powszechnie wiadomo że coś jest niemożliwe do zrobienia, aż przyjdzie ktoś kto nie wie że to jest niemożliwe i to zrobi
Nie pij za kierownicą, stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz.