Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Pomoc przy ocenie Omegi


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
11 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   volak

volak
  • 3 postów
  • Dołączył: 09-10-2011
  • Skąd: Legnica

Napisany 08 kwietnia 2016 - 16:29

Witam wszystkich

Planuję zmianę swojej omegi 2.0 16v na coś mocniejszego i wybór padł na 3.0 najlepiej w manualu, i teraz prośba czy mógłby ktoś pomóc ocenić to auto http://allegro.pl/Sh...ef=last-visited, wiadomo jak to omega rdza już zdążyła zaznaczyć swój teren ale w tym egzemplarzu jeszcze nie ma aż takiej tragedii. Ze zdjęć wygląda nawet dobrze jak na tą cenę, i pytanie czy może ktoś meszka w pobliżu i mógłby ją ocenić pod kątem mechaniki bo jednak jechać prawie 400km i się rozczarować że nie działa to trochę nie miłe doświadczenie, a wiadomo przez telefon to zawsze wszystko w jak najlepszym porządku.

Z góry dziekuję i pozdrawiam





#2 OFFLINE   Noruus

Noruus
  • 12 postów
  • Dołączył: 19-03-2016
  • Skąd: Jelenia Góra
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 08 kwietnia 2016 - 17:43

Jedyne co zauważyłem to, że na jednym zdjęciu komputer wyświetla "Oelmangel Prufen" bodajże tak po zdjeciach, i swieci sie check komputera oraz poduszki.



#3 OFFLINE   painkiller

painkiller
  • 734 postów
  • Dołączył: 19-12-2008
  • Województwo: lubelskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 08 kwietnia 2016 - 19:21

Wymienione pół samochodu i tylko za 4000 PLN do wzięcia. Pewnie Niemiec płakał jak sprzedawał.

Jeśli nie ma papierów na te wymiany to nie ma co rozmawiać.

Chociaż moim zdaniem powodem sprzedaży tego auta jest rdza trudna do ogarnięcia (to co widać na zdjęciach to tylko przedsmak tego co jest niewidoczne na pierwszy rzut oka) oraz prawdopodobnie słaba kondycja silnika.

Dla mnie wypicowany do sprzedaży parch.



#4 OFFLINE   T0m3k

T0m3k
  • 362 postów
  • Dołączył: 16-02-2013
  • Skąd: Masuny
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 08 kwietnia 2016 - 20:29

Ona wcześniej tak z półroku temu nie była wystawiona na tych kołach z ostatnich zajęć ?

#5 OFFLINE   czesiek

czesiek

    nagadałem się

  • 3 019 postów
  • Dołączył: 23-08-2007
  • Skąd: Bydgoszcz
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 08 kwietnia 2016 - 22:20

A nie jest to przypadkiem wersja sport?



#6 OFFLINE   Daniel W-wa

Daniel W-wa
  • 64 postów
  • Dołączył: 03-09-2015
  • Skąd: Parysów
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 09 kwietnia 2016 - 08:22

He he he lepiej zostań przy swojej rzędówce w tym przypadku :) najkonkretniej wypowiedział sie Kolega painkiller,od siebie dorzucę że moja Omega też rodowód ma niemiecki i jako 6 letnia została prywatnie (tak wnioskuję z dokumentacji którą posiadam) ściągnięta do PL z przebiegiem 167kkm więc te 130kkm to chyba narobione samym odpalaniem :D dla mnie jest już zmęczona życiem i odświeżona do sprzedaży. Poza tym jeśli ktoś tak przerabia zawiechę to raczej nie dla taksówkarza,tylko do ostrzejszej jazdy ot co.

Edytowany przez Daniel W-wa, 09 kwietnia 2016 - 08:23.


#7 OFFLINE   Krisco

Krisco
  • 167 postów
  • Dołączył: 23-01-2015

Napisany 10 kwietnia 2016 - 09:53

hmmm

Cena nieadekwatna do opisywanego stanu. Byłbym bardzo ostrożny.

Jeżeli on ją cenią 4000 zł to kupił ją za 100 euro??

Popatrz na takie auta w Niemczech i sam sobie odpowiedz. Jak ja szukałem mojej

to dobra 3.0 sport kosztowała około 3000 euro



#8 OFFLINE   volak

volak
  • 3 postów
  • Dołączył: 09-10-2011
  • Skąd: Legnica

Napisany 10 kwietnia 2016 - 13:05

Dzięki za rady i zainteresowanie tematem. Czy mółgby ktoś jeszcze zerknąć na te dwa egzemplarze http://otomoto.pl/of...a-ID6ykUVn.html

http://otomoto.pl/of...l-ID6ykO0n.html

Wiem że za takie pieniądze to nie ma co oczekiwać że będzie stan jak z salonu, chodzi mi przede wszystkim żeby był w miarę dobrej kondycji technicznej.


Edytowany przez volak, 10 kwietnia 2016 - 13:40.


#9 OFFLINE   Marcin1989sc

Marcin1989sc
  • 1 240 postów
  • Dołączył: 08-05-2014
  • Skąd: Sosnowiec
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.2 16v Z22XE

Napisany 10 kwietnia 2016 - 13:20

Drugi link nie działa, a co do pierwszej to całkiem nieźle wygląda. Po za tym komis jest mi znany, mają sporo tańszych aut ale w miarę dobrym stanie i szybko się sprzedają wiec ceny mają dobre

#10 OFFLINE   Daniel W-wa

Daniel W-wa
  • 64 postów
  • Dołączył: 03-09-2015
  • Skąd: Parysów
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 10 kwietnia 2016 - 13:58

Obydwie ciekawe według mnie,choć ja bym był bliżej drugiej bo polski salon( z niemiec to idą często powypadkowe albo zajechane sztuki) niemniej ta pierwsza również ciekawa. Z tej drugiej co rzuciło mibsię w oczy to inny kolor plastiku na boczku kierowcy,może zmieniane wnętrze? Ale obydwie warte obejrzenia,przynajmniej zdjęcia pokazują je w dobrym świetle

#11 OFFLINE   Krisco

Krisco
  • 167 postów
  • Dołączył: 23-01-2015

Napisany 10 kwietnia 2016 - 20:57

Będę we wtorek na śląsku to się kopnę do bytomia rzut kamieniem



#12 OFFLINE   Marcin1989sc

Marcin1989sc
  • 1 240 postów
  • Dołączył: 08-05-2014
  • Skąd: Sosnowiec
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.2 16v Z22XE

Napisany 10 kwietnia 2016 - 21:06

Ale to nie jest w bytomiu tylko w Katowicach, ja będę w tamtych okolicach dopiero za tydzień