Niestety ale z przykrością muszę oznajmić, że auto prawdopodobnie ląduje na złomie. Dzisiaj podczas normalnej jazdy zaczęło coś bić ostro w silniku pewnie pompa oleju i po przejechaniu 2km silnik stanął Myślałem jeszcze nad włożeniu nowego większego ale nwm czy opłaca mi się
Jak myślicie?


Szpera 100%
#21
OFFLINE
Napisany 15 czerwca 2016 - 23:48
#22
OFFLINE
Napisany 16 czerwca 2016 - 10:01
rozeznaj sie jakie koszta, czy sam przelozysz czy bedziesz musial zaplacic. do wiekszego silnika wiazka sanki zawieszenie wiec troche roboty jest.
Druga kwestia to czy masz zdrowa bude bo jak to jest ratstyle to lepiej kupic gotowa vke jak babrac sie z rudą.
#23
OFFLINE
Napisany 21 lipca 2016 - 22:22
Witam. Tak czytam czytam i a pytanie...
Mam omedże B lift 3literki w manualu i tak jak kolega mam zajawke na boki nie powiem bo fajnie lata,ale wlasnie nie zawsze spina na dwa kola nawet po powtorny.strzeleniu ze sprzegla nie lapie
dlatego tez chce szpere na 100%.
Ale pytanie jest inne. A mianowicie,od czego wsadzic dyfer? Chce zeby byl krotszy,czyli zeby omega na 2gim i np na 3cim biegu szla jeszcze bokiem. Bo teraz jak jest sucho i jak ja strzelam z dwoj to zapiszczy i d*pa ale jak startuje z miejsca gdzies na parkingu to wiecie,jeden dwa i sandal i mieli jak wsciekla. Jak myslicie,czy ten dyfer od 2.2aut. zdal by egzami czy raczej moze od jakiejsc bemcyny?moze od e30 2.4td? Tam podobno jest krotki dyfer.
Tu macie filmik co robi
Za wszelkie info dzieki wielkie i mam.nadzieje ze ktos cos mi doradzi
#24
OFFLINE
Napisany 22 lipca 2016 - 06:59
#25
OFFLINE
Napisany 22 lipca 2016 - 07:26
No i ten dyfer daje juz rade ale tam maja szpere czy zaspawany most? A szczerze? Wiesz ze nie wiem co mam.u siebie
#26
OFFLINE
Napisany 22 lipca 2016 - 10:55
Jak ma manuala to fabrycznie w 3.0 siedzi dyfer 3,7... Zmiana na 4.22 pozwoli rwać kapora na dwójce, ale na trójkę będzie ciut mało mocy.
Pytanie nr. 1 jeździsz tym autem na co dzień ?? Tak ?? zapomnij o zaspawaniu mostu (100% blokady) co 2-3 tyg będziesz zmieniał opony przy zwykłej jeździe. Jak tylko do zabawy to pomiń to pytanie.
Przekładanie dyfra z innego auta to raczej nie opłacalny interes. Przystosowanie mocowania dyferencjału do budy, przerobienie półosi do dyferencjału, mocowania wału i długości wału napędowego.
Na początek Twoich zabaw to zmienił bym sprzęgło na odchudzoną jednomasę - tematów na ten temat kilka jest i jeden bardzo obszerny.
#27
OFFLINE
Napisany 22 lipca 2016 - 11:14




Ja ogolnie jestem za granica,autem jezdze jak przyj3zdzam do pl,wiec dyfer bedzie zaspawany napewbi



A mogl Bys podeslac linka odnosnie zmiany sprzegla? Byl bym wdzieczny

Ps. Ziutek50 moze glupie pytanie,co mi da zmiane na jedno mase? Nastepne pytanie,czy sie tez bawic ze zmiana skrzyni biegow na krotsza? Jest sens?
Mniej wiecej tak wyglada

Ps.jak Ny ktos chcial mam caly srodek do omegi

Załączone pliki
#28
OFFLINE
Napisany 22 lipca 2016 - 11:14
Z chłodzeniem zero problemów. Podaj masę na termowyłacznik (na II bieg) i np włącznik I/O w srodku auta. Wentylator właczy kiedy Ty bedziesz tego chciał. Przerabiane w 4 omegach nie do driftu
#29
OFFLINE
Napisany 22 lipca 2016 - 11:19




#30
OFFLINE
Napisany 22 lipca 2016 - 15:06
Ps. Ziutek50 moze glupie pytanie,co mi da zmiane na jedno mase? Nastepne pytanie,czy sie tez bawic ze zmiana skrzyni biegow na krotsza? Jest sens? Mniej wiecej tak wygladaszybciej będzie wkręcał się na obroty.![]()
https://www.youtube....h?v=DdNGA6m9OOs
#31
OFFLINE
Napisany 22 lipca 2016 - 21:38
Panowie,a jeszcze takie pytanie,z ciekawosci jaki byl dyfer w omedze LIMUZYNA? ktos sie orientuje?
#32
OFFLINE
#33
OFFLINE
#34
OFFLINE
Napisany 23 lipca 2016 - 07:21
Kolega miał na myśli silniki i rodzaj skrzyni.... Limuzyna za wiele nie powie bo tu same limuzyny so
#35
OFFLINE
Napisany 23 lipca 2016 - 08:58

Załączone pliki
#36
OFFLINE
Napisany 23 lipca 2016 - 12:21
Edytowany przez Marcin1989sc, 23 lipca 2016 - 12:23.