Witam, mam pytanie odnośnie robienia szpery 100%. Od dłuższego czasu mam zajawkę na latanie bokiem i chwilkę już coś ćwiczę ale nie zawsze da się wprowadzić 2 koła w poślizg co jest uciążliwe. Od tygodnia chodzi za mną szpera 100% i planuję chyba zaspawać most ale wcześniej chciałem się zapytać co wy o tym sądzicie bo ja dopiero raczkuję w mechanice samochodowej.


Szpera 100%
#1
OFFLINE
#2
OFFLINE
Napisany 26 marca 2016 - 17:59
Edytowany przez spawek, 26 marca 2016 - 17:59.
Najczystsza omega od XIX zlotu
#3
OFFLINE
Napisany 28 marca 2016 - 10:59
Ma zablokowane wiadomości chyba Może ktoś inny wie co i jak?
#4
OFFLINE
Napisany 28 marca 2016 - 11:21
Kolego z zaspawaną szperą ciężko jest jeździć na codzień Według mnie całkiem nierealne. Poszperaj w sieci, jest kilka forów o bardziej sportowej specyfice. Omega nie driftowóz
#5
OFFLINE
Napisany 29 marca 2016 - 17:59
Jeśli masz zapał do roboty to możesz zaspawać, koszt mostu do omegi nie jest taki katastrofalny, zaspawaj, zobacz.... a w razie co załatw sobie drugi na podmianę i z powrotem masz serię...
#6
OFFLINE
Napisany 29 marca 2016 - 21:41
Dokladnie:) i nie musisz tam lac specjalnego oleju do dyfru. Wystarczy zwykly. Da sie jezdzic z 100% LSD tylko nie zakladaj na tył opon do normalnej jazdy;)
#7
OFFLINE
Napisany 09 kwietnia 2016 - 12:07
A więc postanowiłem! Rozbieram omege i będzie latała bokiem Chce żeby się wyróżniała
Zostało naprawić pompe paliwa i reszta zrobiona Myślę, że jak zaspawam to dodam jakiś filmik jak to chodzi.
#8
OFFLINE
Napisany 09 kwietnia 2016 - 17:12
Najczystsza omega od XIX zlotu
#9
OFFLINE
Napisany 17 kwietnia 2016 - 22:52
Udało mi się dorwać pompę taką samą po podłączeniu odpalał ale nie chciał wchodzić na obroty tzn zalewało motor. Po rozebraniu całego filtra i złożeniu nagle normalnie odpala i tak mam co jakiś czas nie wiem o co chodzi czy coś się wiesza czy o co chodzi
Jak ktoś wie to może napisać
Środek w połowie wyjęty już
Na następny weekend mam nadzieje że w końcu zrobię szpere
#10
OFFLINE
Napisany 15 maja 2016 - 16:54
Szpera zrobiona! Wał napędowy zrobiony!
Szpera - pospawałem 4 kąty najpierw później włożyłem wyciętą blachę do środka i zalałem ją elektrodą.
Wał- kupiłem wał od omegi b 2.5l ponieważ jest większy więc więcej wytrzyma. Problemów z założeniem nie ma wystarczy mieć wszystkie części od niego bo rozstawem śrub się różnią.
Teraz przyda się lepsze chłodzenie ktoś ma jakiś pomysł?
#11
OFFLINE
#12
OFFLINE
Napisany 18 maja 2016 - 18:40
Ale mówię o takim sposobie na polskie drogi bo bez maski z tego co wiem to nie wolno jeździć
#13
OFFLINE
#14
OFFLINE
#15
OFFLINE
#16
OFFLINE
Napisany 19 maja 2016 - 12:09
PS. Kolega miał wulkanizacje
#17
OFFLINE
Napisany 21 maja 2016 - 08:04
Możesz zrobic taki myk żeby przy załączaniu wentylatora od razu startował na najwyższy bieg lub żeby razem z wentylatorem od wody odpalały się wszystkie... trochę rzeźby z elektryką
#18
OFFLINE
Napisany 25 maja 2016 - 06:41
#19
OFFLINE
Napisany 05 czerwca 2016 - 22:56
To nie jest wszystko takie proste jak komuś się wydaje Ja też myślałem że szpera, rękaw i można latać bokiem ale to tylko niektóre części wielkiej układanki. Teraz mam tego skutki
Wał od 2.0 -rozleciał się
Most od 2.0 -rozleciał się
Teraz mam wał od 2.5 mv6 i nic mu się nie dzieje
Drugi most od 2.0 i właśnie dzisiaj się rozleciał ale mam w zapasie od 2.5 mv6
Jutro jadę spawać kolejną szpere tym razem do profesjonalisty Kolega u niego spawał 20 tyś km i około 90 opon a szpera dalej żyje!