

Chip tuning silnika 2,2 dTi
#41
OFFLINE
Napisany 05 kwietnia 2011 - 20:33
#42
OFFLINE
Napisany 06 kwietnia 2011 - 11:36
#43
OFFLINE
Napisany 06 kwietnia 2011 - 17:13
Za około tydzień, moja kluska dostanie wirusa:komp:, przewidywany przyrost mocy to jakieś 20-23KM:banan2: a co do momentu to wyjdzie po zabiegu.:driver:
Na pewno podzielę się wynikami.:yolyol:
#44
OFFLINE
Napisany 07 kwietnia 2011 - 20:23

#45
OFFLINE
Napisany 09 kwietnia 2011 - 13:19
BYŁO (SERIA ) 115,4 KM PRZY 3940 RPM , 277,1 Nm PRZY 2620 RPM.
JEST (TUNING) 131,2 KM PRZY 3410RPM , 341,2 Nm PRZY 2330 RPM
mam zeskanowany wykres z hamowni w pliku jpg i word i nie umiem go tu wrzucic-pomóżcie
#46
OFFLINE
#47
OFFLINE
Napisany 09 kwietnia 2011 - 13:27
[ATTACH]12215[/ATTACH]
[ATTACH]12214[/ATTACH]
1500 płaciłem-auto jezdzi rewelacyjnie , ale zaczeło mi sie ślizgać sprzęgło jak wymienie porobię pomiary przyspieszenia i vmax.
#48
OFFLINE
Napisany 09 kwietnia 2011 - 15:47


#49
OFFLINE
Napisany 09 kwietnia 2011 - 17:38
#50
OFFLINE
#51
OFFLINE
#52
OFFLINE
Napisany 12 kwietnia 2011 - 17:06
#53
OFFLINE
Napisany 12 kwietnia 2011 - 18:22

#54
OFFLINE
#55
OFFLINE
Napisany 13 kwietnia 2011 - 12:16
Auto dużo lepiej zbiera się w pełnym zakresie obrotów, jest bardziej elastyczne na wyższych biegach no i reakcja pedału gazu też jest szybsza.
Co do spalania to napiszę jak zrobie więcej kilometrów.
Polecam wszystkim którzy chcą zawirusować swoje DTI.
Link do firmy od której mam Chipa:
http://moto.allegro....1549424678.html
ps. Koszt to 300pln kości + 16pln przesyłka + 100pln podstawki do kości z wlutowaniem (elektronik u mnie w Wołominie)
#56
OFFLINE
Napisany 13 kwietnia 2011 - 21:54
Więc kości zamontowane, pierwsze wrażenia z jazdy BEZCENNE .
Auto dużo lepiej zbiera się w pełnym zakresie obrotów, jest bardziej elastyczne na wyższych biegach no i reakcja pedału gazu też jest szybsza.
Potwierdzam ! Przetestowałem i się podjarałem , chyba i ja se pierdyknę takiego chipka

#57
OFFLINE
Napisany 19 kwietnia 2011 - 16:32
Może ktoś dowiadywał się u innych tunerów czy uda zchipować autko przez OBD bez podmiany chipa? Nie chcę polegać tylko na jego opinii. Będę tam dopiero za tydzień na sprawdzenie /mam 160 km/ - facet wcześniej nie robił takiego silnika z jedną wtyczką na pompie Y22DTH. Koszt 800 zł brutto jak się uda przez OBD z hamownią /niestety tylko drogowa/ i logi dyn z jazdy...
Dla modów: to nie reklama więc nie wyrzucajcie
Edit:
Niestety mimo obecności w Białymstoku - nie mogłem podskoczyć do Tykocina na sprawdzenie czy da się zawirusować auto... Rodzinka na pokładzie....
Ale jeszcze będzie okazja...
#58
OFFLINE
Napisany 03 maja 2011 - 15:24
#59
OFFLINE
Napisany 05 maja 2011 - 11:09
1. Spalanie pozostało bez zmian ( trasa 6.5l/100 )
2. Elastyczność w trasie znacznie większa zwłaszcza na 5 biegu
3. Prędkość maksymalna chyba wzrosła ( wcześniej około 195km/h teraz 210km/h )
4. Żadnych efektów ubocznych
5. Nie kopci ( wcześniej też nie )
#60
OFFLINE
Napisany 09 maja 2011 - 22:45
A więc tak, auto przetestowane, zrobiłem 2tyś km i:
1. Spalanie pozostało bez zmian ( trasa 6.5l/100 )
2. Elastyczność w trasie znacznie większa zwłaszcza na 5 biegu
3. Prędkość maksymalna chyba wzrosła ( wcześniej około 195km/h teraz 210km/h )
4. Żadnych efektów ubocznych
5. Nie kopci ( wcześniej też nie )
Napisz mi coś o tym z jaką prędkoscią jeździsz w trasie, że tyle ci pali, mnie jakoś nie zeszła poniżej 7,5 a mam tego samego chipa i ostanio z poznania do strykowa grzałem 180 - 200 i komputer pokazał około 8,5