

Napisany 17 marca 2016 - 14:38
no i żeśmy tak zaspamowali Britkowi temat, że aż w końcu się nie przejechałem tą RSką
Napisany 17 marca 2016 - 15:21
ię nie przejechałem tą RSką
wszystko Adaś przed Tobą
Napisany 31 marca 2016 - 10:44
Mały update...
w zeszłym tygodniu zmienione obuwie z zimowego na letnie
zestaw zimowy
zestaw letni
A wczoraj wymieniony został czujnik ciśnienia paliwa na listwie CR na ori VAG
Napisany 31 marca 2016 - 12:55
Napisany 31 marca 2016 - 13:36
Kiedy aplikujesz wirusa?![]()
być może jeszcze w tym roku ale wcześniej w planie mam obniżenie + duplex na tył wraz z wycięciem DPF a wycięcie będzie pierwszym krokiem do wirusa
Napisany 31 marca 2016 - 16:09
duplex na tył wraz z wycięciem DPFa wycięcie będzie pierwszym krokiem do wirusa
![]()
ale Ty mnie zaimponowałeś w tej chwili
w planie mam obniżenie
Widzisz Immo.....
Obniżenie zdecydowanie przyda się RS, bo aż kłuje w oczy taka wysoka
Napisany 01 kwietnia 2016 - 06:29
ale Ty mnie zaimponowałeś w tej chwili xD
eeee
Obniżenie zdecydowanie przyda się RS, bo aż kłuje w oczy taka wysoka
też tak uważam xD
KOZAAAA musi się dobrze prowadzić
powiem Ci, że całkiem przyjemnie, dosyć sztywne ma zawieszenie
Napisany 01 kwietnia 2016 - 12:59
eeee![]()
za co kurde?
a tak w ogóle to wirusa zrób przy okazji wycięcia dpf
Napisany 01 kwietnia 2016 - 18:42
Będzie w pomorskim - to się przerobi DPF na Wirusa
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie.Nie ponoszę winy za obrażenia psychiczne, jakie możesz odnieść w tym temacie.Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
Napisany 07 kwietnia 2016 - 08:27
Napisany 10 maja 2016 - 10:43
Niestety czyszczenie egr oraz przepustnicy jak i nowy zawór nic nie wniosły by polepszyć przyśpieszenie w aucie. Ostatnią rzeczą, która mogła "bruździć" to zawór regulacji ciśnienia na CR. Kupiłem i od razu poszedł do wymiany.
Okazało się to strzałem w 10. Po jego wymianie silnik odżył i teraz nie ma problemów z wkręcaniem na obroty jak i nie pojawiają się błędy.
Nie tak dawno, bo 1 maja zabrałem się za polerkę ręczną Skodziny. Zajęło mi to bagatela trochę ponad 4h ale efekt dla mnie zadowalający Polerka pastą K2 buchniętą Soseqowi xD
W zeszłą sobotę 7.05 RS'ka otrzymała nowe obuwie letnie - Uniroyal Rainsport 3 w rozmiarze 225/40 R18
Dodatkowo wraz z oponami letnimi zakupiłem komplet opon na zimę ale jakie to napisze jak już założę na felgi
Napisany 10 maja 2016 - 10:50
Okazało się to strzałem w 10. Po jego wymianie silnik odżył i teraz nie ma problemów z wkręcaniem na obroty jak i nie pojawiają się błędy.
zajebongo
Polerka pastą K2 buchniętą Soseqowi xd
TomekWRO właśnie się rozpłakał...
W zeszłą sobotę 7.05 RS'ka otrzymała nowe obuwie letnie - Uniroyal Rainsport 3 w rozmiarze 225/40 R18
ładne ładne
Napisany 10 maja 2016 - 11:29
@Adam10 tylko czyste koleżeństwo do Britisha powstrzymało mnie od skomentowania
Polerka 4h i to K2? Tfuuu panie xd 4h to dobre mycie z posprzątaniem podjazdu mi zajmuje
@British grunt, że dbasz... jako tako hehe. Na szybko mogę polecić AIO (all in one): AutoGlym SRP. Do tego aplikator typu tricolor i ze dwie dobre jakościowo mikrofibry. SRP delikatnie oczyści lakier, zamaskuje rysy i hologramy a doda też zabezpieczenia. Posiedzi do 1,5 miesiąca lub 3-4 mycia w zależności od użytej chemii.
Odpicuj swoją omegę xd
Napisany 10 maja 2016 - 11:39
Napisany 10 maja 2016 - 15:21
TomekWRO właśnie się rozpłakał...
tylko czyste koleżeństwo do Britisha powstrzymało mnie od skomentowania
Się czepiacie na raz następny się poprawię i skorzystam na pewno z rady Tomka
Ogólnie very najs klekoten no i RS
dzięki Digi
P.s Jakby co to mojego parcha podstawie do sprzątania
zapraszam
Napisany 10 maja 2016 - 19:54