Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

X25XE remont i przeróbka


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
26 odpowiedzi na ten temat

#21 OFFLINE   adiwoj24

adiwoj24

    Zachodzi przy skręcie

  • 352 postów
  • Dołączył: 26-12-2010
  • Skąd: Mońki / Stockholm
  • Województwo: podlaskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 08 kwietnia 2016 - 22:35

[quote name="boberek" post="1202551" timestamp="1460131524"]Rozumiem. A czy na małe ciśnienie oleju może mieć wpływ lekko przygieta miska olejowa w części lewej( od stromy kierowcy)??[/quote
Przygieta miska ma bardzo duży wpływ na obieg oleju.Od dołu smoka jest otwór zasysajacy olej i jak w tym miejscu misa będzie wgieta zatyka smok i później jest muka.Jak będziesz prostowal mise proponuje nawiercic np trzy otwory w bocznej części grzybka smoka.Tylko w takim miejscu żeby nie uszkodzić siatki smoka bo to naprawdę nie jest takie trudne żeby unieruchomic auto na jakiś czas.Otwory np ok 8 mm i polecam wiertarke stolowa bo recznia można za daleko wejść z wiertlem i klops.Sam miałem taką sytuację,ale na całe szczęście miałem drugi smok w zanadrzu

#22 OFFLINE   boberek

boberek
  • 103 postów
  • Dołączył: 28-05-2008
  • Skąd: Kraków N-H
  • Województwo: małopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 09 kwietnia 2016 - 14:46

Tak muszę zrobić a później zastanowie się co dalej. Miskę moge prostować na zimno? Nie pęknie?

#23 OFFLINE   adiwoj24

adiwoj24

    Zachodzi przy skręcie

  • 352 postów
  • Dołączył: 26-12-2010
  • Skąd: Mońki / Stockholm
  • Województwo: podlaskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 09 kwietnia 2016 - 15:01

Można na zimno,misa jest blaszana nie aluminiowa więc nie ma obaw

#24 OFFLINE   boberek

boberek
  • 103 postów
  • Dołączył: 28-05-2008
  • Skąd: Kraków N-H
  • Województwo: małopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 19 kwietnia 2016 - 04:15

Sprawa stukających zaworów i małego ciśnienia pompy olejowej rozwiązana. Wina leżała nie tylko w przygiętej misce co w nagromadzonym szlamie-smole na dnie miski,który skutecznie przytkał smoka.
Z innej beczki-czy kolektory wydechowe z 2.6 są takie same jak z 3.2?

Edytowany przez boberek, 19 kwietnia 2016 - 09:55.


#25 OFFLINE   Zgierek64

Zgierek64
  • 106 postów
  • Dołączył: 13-12-2014
  • Skąd: Bytom
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 19 kwietnia 2016 - 07:54

Tak, sa takie same :)

#26 OFFLINE   adiwoj24

adiwoj24

    Zachodzi przy skręcie

  • 352 postów
  • Dołączył: 26-12-2010
  • Skąd: Mońki / Stockholm
  • Województwo: podlaskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 19 kwietnia 2016 - 11:00

Potwierdzam są identyczne

#27 OFFLINE   boberek

boberek
  • 103 postów
  • Dołączył: 28-05-2008
  • Skąd: Kraków N-H
  • Województwo: małopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 19 kwietnia 2016 - 11:31

Ok.dzięki.działam dalej.
ps.ile mogę max splanować głowice tak aby nie narobić szkód?

Edytowany przez boberek, 19 kwietnia 2016 - 11:35.