[quote name="boberek" post="1202551" timestamp="1460131524"]Rozumiem. A czy na małe ciśnienie oleju może mieć wpływ lekko przygieta miska olejowa w części lewej( od stromy kierowcy)??[/quote
Przygieta miska ma bardzo duży wpływ na obieg oleju.Od dołu smoka jest otwór zasysajacy olej i jak w tym miejscu misa będzie wgieta zatyka smok i później jest muka.Jak będziesz prostowal mise proponuje nawiercic np trzy otwory w bocznej części grzybka smoka.Tylko w takim miejscu żeby nie uszkodzić siatki smoka bo to naprawdę nie jest takie trudne żeby unieruchomic auto na jakiś czas.Otwory np ok 8 mm i polecam wiertarke stolowa bo recznia można za daleko wejść z wiertlem i klops.Sam miałem taką sytuację,ale na całe szczęście miałem drugi smok w zanadrzu


X25XE remont i przeróbka
Rozpoczęte przez
XsenseiX
, 20 lut 2016, 00:01
26 odpowiedzi na ten temat
#21
OFFLINE
Napisany 08 kwietnia 2016 - 22:35
#22
OFFLINE
Napisany 09 kwietnia 2016 - 14:46
Tak muszę zrobić a później zastanowie się co dalej. Miskę moge prostować na zimno? Nie pęknie?
#23
OFFLINE
Napisany 09 kwietnia 2016 - 15:01
Można na zimno,misa jest blaszana nie aluminiowa więc nie ma obaw
#24
OFFLINE
Napisany 19 kwietnia 2016 - 04:15
Sprawa stukających zaworów i małego ciśnienia pompy olejowej rozwiązana. Wina leżała nie tylko w przygiętej misce co w nagromadzonym szlamie-smole na dnie miski,który skutecznie przytkał smoka.
Z innej beczki-czy kolektory wydechowe z 2.6 są takie same jak z 3.2?
Z innej beczki-czy kolektory wydechowe z 2.6 są takie same jak z 3.2?
Edytowany przez boberek, 19 kwietnia 2016 - 09:55.
#25
OFFLINE
#26
OFFLINE
#27
OFFLINE
Napisany 19 kwietnia 2016 - 11:31
Ok.dzięki.działam dalej.
ps.ile mogę max splanować głowice tak aby nie narobić szkód?
ps.ile mogę max splanować głowice tak aby nie narobić szkód?
Edytowany przez boberek, 19 kwietnia 2016 - 11:35.