Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Omega B 2.5 170KM Skóry LPG Sekwencja stag ELBLĄG


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
41 odpowiedzi na ten temat

#21 OFFLINE   T0m3k

T0m3k
  • 362 postów
  • Dołączył: 16-02-2013
  • Skąd: Masuny
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 07 lutego 2016 - 07:27

Wydaje mi się że wszystkie omegi b miały ABS :-P

#22 OFFLINE   maniocek

maniocek
  • 21 postów
  • Dołączył: 21-11-2014

Napisany 07 lutego 2016 - 09:14

A co koledzy myślą o tym autku?

http://olx.pl/oferta...D5-IDdO1cn.html



#23 OFFLINE   dudek840

dudek840
  • 161 postów
  • Dołączył: 17-11-2008
  • Skąd: częstochowa
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 07 lutego 2016 - 09:43

A co koledzy myślą o tym autku?

http://olx.pl/oferta...D5-IDdO1cn.html

No zdecydowanie lepiej. Wersja SPORT (taka sama jak moja) więc na takich felach wyjechała z fabryki. Panel srodkowy, tunel i boczki srebrne. Fotele lekkie kubły z regulacja podparcia ud jednak elektryczne tylko góra dół. Ogólnie dużo lepiej wyposażona niż ta pierwsza, którą podałeś a cena taka sama no i Fl już. Ja w wersji sport mam jeszcze lustra składane elektrycznie, może tu też są. 

Jeśli nie masz daleko to myśle, że warto oblukać a te 900zł to myśle, że da rade urwać (będzie na rozrząd i olej- jeśli będziesz sam robił ;) )



#24 OFFLINE   Bolo94

Bolo94

    Kandydat na klubowicza

  • 419 postów
  • Dołączył: 09-05-2014
  • Skąd: Brodnica - Gołkowo
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 07 lutego 2016 - 11:01

Bolo więc atakuj :knight: :dokuczacz:


Musi troche postać, bo cena za wysoka jeszcze :D

#25 OFFLINE   maniocek

maniocek
  • 21 postów
  • Dołączył: 21-11-2014

Napisany 07 lutego 2016 - 11:04

Nie mogę się doszukać nigdzie.

 

Jakie przebiegi robią te silniki?

Dzwoniłem, autko ma już 300 tysięcy... Wiem że na przebiegi niższe niż 200 nie ma co liczyć, ale te 300 już mnie też zastanawia.



#26 OFFLINE   sypus

sypus

    Prezes KKK

  • 5 433 postów
  • Dołączył: 24-04-2007
  • Skąd: Zgorzelec
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 07 lutego 2016 - 11:12

te 300 już mnie też zastanawia

Samochód 2000 rok, czyli ma 15 lat. 300tys : 15 =20 tysięcy rocznie. To dużo ??

 

Poproś, żeby Ci zmienił na magiczne 193 850 i będzie Pan zadowoloooooooooooooooooony :smiech:



#27 OFFLINE   maniocek

maniocek
  • 21 postów
  • Dołączył: 21-11-2014

Napisany 07 lutego 2016 - 11:16

Czytaj co napisałem...

 

Wyjaśnię, wiem że to norma, nie ma co liczyć na mniejsze przebiegi, dlatego pytam ile te silniki są w stanie przejechać w miarę bezawaryjne (bez szlifów/zmiany pierścieni).



#28 OFFLINE   sypus

sypus

    Prezes KKK

  • 5 433 postów
  • Dołączył: 24-04-2007
  • Skąd: Zgorzelec
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 07 lutego 2016 - 11:24

ile te silniki są w stanie przejechać w miarę bezawaryjne (bez szlifów/zmiany pierścieni)

Uważam, że w automacie przy normalnym użytkowaniu z 500 polata, ale jak małolaty się dorywajo i na placyku pod marketem bąki kręcą, to zdecydowanie krócej.



#29 OFFLINE   Daniel W-wa

Daniel W-wa
  • 64 postów
  • Dołączył: 03-09-2015
  • Skąd: Parysów
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 07 lutego 2016 - 12:18

Jak na B to cena kosmiczna,ale ładnie się prezentuje trzeba przyznać. BFL poszukasz spokojnie,ale jesli jest faktycznie zrobiona na TIP TOP to ściągnąć ile się da i może to niebyłby głupi zakup. Pytanie czy sprzedający:
A- szuka po prostu idioty
B-nie śpieszy się ze sprzedażą,bo żal mu puszczać ją za pół darmo,byle komu na zarżnięcie
C-jest desperatem potrzebującym gotówki i sprzeda nawet za połowę kwoty

Osobiście w opcję "C" nie wierzę ;p
Ze swojej strony dodam że podoba mi się ta B ale żebym ja ją miał kupować to najwięcej za 6-7 tyś i musiałaby być bez najmniejszej skazy i full zadbana :) jakby te warunki spełnione zostały poważnie bym się zastanawiał
Ale wersja SPORT przebija pierwszą oferte bez dyskusyjnie

#30 OFFLINE   maniocek

maniocek
  • 21 postów
  • Dołączył: 21-11-2014

Napisany 07 lutego 2016 - 12:37

Jestes kolego z Warszawy? Mialbys czas jutro podjechac ze mna na ogledziny autka?

Macie jakies patenty na sprawdzenie konretnie tego silnika?
Wiadomo wycieki wszystkie,czy w plynie nie ma oleju, czy masla pod korkiem wlewowym, czy oleju przez bagnet nie rzuca.


Poczytalem , to koszty remontu silnika zrownaja sie cenie zakupu , biorac jesscze ten przebieg pod uwage to juz trzeba go przejrzec dokladnie.

#31 OFFLINE   T0m3k

T0m3k
  • 362 postów
  • Dołączył: 16-02-2013
  • Skąd: Masuny
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 07 lutego 2016 - 13:37

Masło pod korkiem może być jak ktoś mało jeździ i to żadna wada. Nie rozumiem tego Twojego strachu przed tym przebiegiem 300 tys to normalny przebieg dla starego auta. W moim jest 330 na liczniku a i pewnie ze +200 w pamięci :-P i auto jeździ. W tamtym roku z bratem kupiliśmy bmw e39 2.8 z1999 które ma 460tys i silnik zdrowy, lata aż miło, nawet go nie słychać a na pewno był cofania bo od handlarza kupione i fotel kierowcy był strasznie wytarty. IMO 300tys. to normalny przebieg a nawet powiem że jak na 15 letnie auto to niski

#32 OFFLINE   dudek840

dudek840
  • 161 postów
  • Dołączył: 17-11-2008
  • Skąd: częstochowa
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 07 lutego 2016 - 13:40

300 tyś na ten silnik to pikuś (oczywiście przy odpowiedniej eksploatacji) Ja w swojej starej B x20xev (2.0 16v) mam 300 licznikowe i jak robiłem uszczelke pod głowica to na gładziach tulei były jeszcze ślady chonowania. Jak ktoś jeździł na krótkich dystansach to masło pod korkiem będzie bankowo ale to nic strasznego. Możesz przy oględzinach samochodu podjechać zmierzyć do warsztatu cisnienie oleju i ciśnienie na garkach- choć to bedzie utrudnione z racji dostepu (zapłacisz niewiele za pomiar a bardzo dużo ci to powie o stanie motorowni- myśle że warto takie coś wykonać jeśli sam nie bardzo umiesz określić stan silnika przy oględzinach)



#33 OFFLINE   domel59

domel59
  • 32 postów
  • Dołączył: 05-09-2011
  • Skąd: Ostrołęka
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 07 lutego 2016 - 15:46

Po pierwsze sprawdź czy świece zapłonowe nie pływają w oleju, Po drugie i wg mnie najlepszy sposób na sprawdzenie vki to odpalenie jej po nocnym postoju, czyli najlepiej jak by przed twoim przyjazdem nie była odpalana przez parę godzin. Wszystkie defekty w tych silnikach wychodzą podczas takiego odpalania i nie trzeba mieć wcale żadnych przyrządów, czyli jak odpalasz sprawdzasz jak długo mu to zajmuję, dobra vka pali od strzała, po drugie kontrolka oleju po jakim czasie gaśnie. Vki lubią nie chodzić na wszystkie gary jak są zimne. I co chyba najważniejsze poprostu będzie słychać czy ten silnik się jeszcze do czegoś nadaję czy nie. Czyli charakterystyczny klekot który częściowo znika po rozgrzaniu, Jak jest ledwo słyszalny, jeszcze pojeździ, jak mocno wszystko klepie no to chyba wiadomo.



#34 OFFLINE   Daniel W-wa

Daniel W-wa
  • 64 postów
  • Dołączył: 03-09-2015
  • Skąd: Parysów
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 07 lutego 2016 - 15:58

Tak,tylko w godzinach poźno wieczornych(od 19:30) tylko nie wiem czy po ciemku to ma sens,w weekend jestem dostepny,szkoda że w ten week sie nie zgadaliśmy...co prawda nigdy V-ką nie ganiałem i nie znam tych silników ale po poradach chłopaków co te motory ujeżdżają mógłbym pomóc... Jeśli bys był nią zainteresowany to możemy ją obejrzeć ale najwcześniej w sobotę
Bo po nocy to według mnie bez sensu

#35 OFFLINE   Bolo94

Bolo94

    Kandydat na klubowicza

  • 419 postów
  • Dołączył: 09-05-2014
  • Skąd: Brodnica - Gołkowo
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 07 lutego 2016 - 16:24

Dokladnie. Nie ogląda się samochodów po nocach. W deszczu tez nie, ale o ile mamy wpływ na porę dnia, to na pogodę juz nie bardzo. Dodatkowo możecie sprawdzić czy nic w zawieszeniu nie wali, czy nie ma luzów na końcówkach, sworzniach. To w trakcie jazdy jak i na postoju kręcąc kierownicą wyjdzie. A reszta to już szczęście niestety. W tak leciwych samochodach to szczęście. Ale jak chcesz pewniaka, to za dyszkę kolega British chce swoja nfl sprzedać. Pisz do niego czy jeszcze ma. Ogłoszenie leży u nas w markecie. Jego wózek jest warty swojej ceny

#36 OFFLINE   Daniel W-wa

Daniel W-wa
  • 64 postów
  • Dołączył: 03-09-2015
  • Skąd: Parysów
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 07 lutego 2016 - 19:06

Fakt szczęście też odgrywa sporą rolę w kupowaniu Omegi :) ale szczęściu można pomóc np słuchając czy szklanki bądź popychacze nie dają o sobie znać zaraz po rozruchu zimnego motoru(z tego co się interesowałem oplowskie ecoteki są wrażliwe na jakość i stan oleju)-taka wskazówka ode mnie jakbyś na własną ręke oglądał Omkę :)

#37 OFFLINE   maniocek

maniocek
  • 21 postów
  • Dołączył: 21-11-2014

Napisany 07 lutego 2016 - 19:25

Jutro się okaże co to za autko.

 

Postaram się do jakiegoś mechanika podskoczyć lub na stację diagnostyczną.



#38 OFFLINE   Daniel W-wa

Daniel W-wa
  • 64 postów
  • Dołączył: 03-09-2015
  • Skąd: Parysów
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 07 lutego 2016 - 20:56

Powodzenia,i jedna podstawowa zasada w kupowaniu auta-NIE NAPALAJ SIE :) Z Omegami jak z kobietami-jest ich dużo ale nie każda zasługuje na uwagę ;)

#39 OFFLINE   maniocek

maniocek
  • 21 postów
  • Dołączył: 21-11-2014

Napisany 08 lutego 2016 - 10:08

Silnik zawalony olejem, z pokryw zaworowych. Cale podszybie (wokół szyby czołowej) zgnite, nadkole tylne lewe, próg lewy z tyłu,burchel na tyle lewym, klapa tylna zgnita na wycieraczce... Odpada... Już nawet go miernikiem nie traktowałem.

Silnik odpalił ładnie, choć miałem wrażenie ze delikatnie ciepło od niego daje, mimo że gore miał zimna.

Po paru minutach od odpalenia było słychać takie popukiwanie delikatne, ale nie metaliczne, tylko takie stuki.


Edytowany przez maniocek, 08 lutego 2016 - 15:25.


#40 OFFLINE   mordiuspl90

mordiuspl90
  • 23 postów
  • Dołączył: 18-10-2011
  • Skąd: Kraków
  • Województwo: małopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.2 16v Z22XE

Napisany 16 lutego 2016 - 21:35

hmmm a może te :

 

http://otomoto.pl/of...html#880bd6a374

 

http://otomoto.pl/of...html#880bd6a374