Omega B 2.5 170KM Skóry LPG Sekwencja stag ELBLĄG
#21 OFFLINE
#22 OFFLINE
Napisany 07 lutego 2016 - 09:14
#23 OFFLINE
Napisany 07 lutego 2016 - 09:43
A co koledzy myślą o tym autku?
No zdecydowanie lepiej. Wersja SPORT (taka sama jak moja) więc na takich felach wyjechała z fabryki. Panel srodkowy, tunel i boczki srebrne. Fotele lekkie kubły z regulacja podparcia ud jednak elektryczne tylko góra dół. Ogólnie dużo lepiej wyposażona niż ta pierwsza, którą podałeś a cena taka sama no i Fl już. Ja w wersji sport mam jeszcze lustra składane elektrycznie, może tu też są.
Jeśli nie masz daleko to myśle, że warto oblukać a te 900zł to myśle, że da rade urwać (będzie na rozrząd i olej- jeśli będziesz sam robił )
#24 OFFLINE
Napisany 07 lutego 2016 - 11:01
Bolo więc atakuj
Musi troche postać, bo cena za wysoka jeszcze
#25 OFFLINE
Napisany 07 lutego 2016 - 11:04
Nie mogę się doszukać nigdzie.
Jakie przebiegi robią te silniki?
Dzwoniłem, autko ma już 300 tysięcy... Wiem że na przebiegi niższe niż 200 nie ma co liczyć, ale te 300 już mnie też zastanawia.
#26 OFFLINE
Napisany 07 lutego 2016 - 11:12
te 300 już mnie też zastanawia
Samochód 2000 rok, czyli ma 15 lat. 300tys : 15 =20 tysięcy rocznie. To dużo ??
Poproś, żeby Ci zmienił na magiczne 193 850 i będzie Pan zadowoloooooooooooooooooony
#27 OFFLINE
Napisany 07 lutego 2016 - 11:16
Czytaj co napisałem...
Wyjaśnię, wiem że to norma, nie ma co liczyć na mniejsze przebiegi, dlatego pytam ile te silniki są w stanie przejechać w miarę bezawaryjne (bez szlifów/zmiany pierścieni).
#28 OFFLINE
Napisany 07 lutego 2016 - 11:24
ile te silniki są w stanie przejechać w miarę bezawaryjne (bez szlifów/zmiany pierścieni)
Uważam, że w automacie przy normalnym użytkowaniu z 500 polata, ale jak małolaty się dorywajo i na placyku pod marketem bąki kręcą, to zdecydowanie krócej.
#29 OFFLINE
Napisany 07 lutego 2016 - 12:18
A- szuka po prostu idioty
B-nie śpieszy się ze sprzedażą,bo żal mu puszczać ją za pół darmo,byle komu na zarżnięcie
C-jest desperatem potrzebującym gotówki i sprzeda nawet za połowę kwoty
Osobiście w opcję "C" nie wierzę ;p
Ze swojej strony dodam że podoba mi się ta B ale żebym ja ją miał kupować to najwięcej za 6-7 tyś i musiałaby być bez najmniejszej skazy i full zadbana jakby te warunki spełnione zostały poważnie bym się zastanawiał
Ale wersja SPORT przebija pierwszą oferte bez dyskusyjnie
#30 OFFLINE
Napisany 07 lutego 2016 - 12:37
Macie jakies patenty na sprawdzenie konretnie tego silnika?
Wiadomo wycieki wszystkie,czy w plynie nie ma oleju, czy masla pod korkiem wlewowym, czy oleju przez bagnet nie rzuca.
Poczytalem , to koszty remontu silnika zrownaja sie cenie zakupu , biorac jesscze ten przebieg pod uwage to juz trzeba go przejrzec dokladnie.
#31 OFFLINE
Napisany 07 lutego 2016 - 13:37
#32 OFFLINE
Napisany 07 lutego 2016 - 13:40
300 tyś na ten silnik to pikuś (oczywiście przy odpowiedniej eksploatacji) Ja w swojej starej B x20xev (2.0 16v) mam 300 licznikowe i jak robiłem uszczelke pod głowica to na gładziach tulei były jeszcze ślady chonowania. Jak ktoś jeździł na krótkich dystansach to masło pod korkiem będzie bankowo ale to nic strasznego. Możesz przy oględzinach samochodu podjechać zmierzyć do warsztatu cisnienie oleju i ciśnienie na garkach- choć to bedzie utrudnione z racji dostepu (zapłacisz niewiele za pomiar a bardzo dużo ci to powie o stanie motorowni- myśle że warto takie coś wykonać jeśli sam nie bardzo umiesz określić stan silnika przy oględzinach)
#33 OFFLINE
Napisany 07 lutego 2016 - 15:46
Po pierwsze sprawdź czy świece zapłonowe nie pływają w oleju, Po drugie i wg mnie najlepszy sposób na sprawdzenie vki to odpalenie jej po nocnym postoju, czyli najlepiej jak by przed twoim przyjazdem nie była odpalana przez parę godzin. Wszystkie defekty w tych silnikach wychodzą podczas takiego odpalania i nie trzeba mieć wcale żadnych przyrządów, czyli jak odpalasz sprawdzasz jak długo mu to zajmuję, dobra vka pali od strzała, po drugie kontrolka oleju po jakim czasie gaśnie. Vki lubią nie chodzić na wszystkie gary jak są zimne. I co chyba najważniejsze poprostu będzie słychać czy ten silnik się jeszcze do czegoś nadaję czy nie. Czyli charakterystyczny klekot który częściowo znika po rozgrzaniu, Jak jest ledwo słyszalny, jeszcze pojeździ, jak mocno wszystko klepie no to chyba wiadomo.
#34 OFFLINE
Napisany 07 lutego 2016 - 15:58
Bo po nocy to według mnie bez sensu
#35 OFFLINE
Napisany 07 lutego 2016 - 16:24
#36 OFFLINE
Napisany 07 lutego 2016 - 19:06
#37 OFFLINE
Napisany 07 lutego 2016 - 19:25
Jutro się okaże co to za autko.
Postaram się do jakiegoś mechanika podskoczyć lub na stację diagnostyczną.
#38 OFFLINE
Napisany 07 lutego 2016 - 20:56
#39 OFFLINE
Napisany 08 lutego 2016 - 10:08
Silnik zawalony olejem, z pokryw zaworowych. Cale podszybie (wokół szyby czołowej) zgnite, nadkole tylne lewe, próg lewy z tyłu,burchel na tyle lewym, klapa tylna zgnita na wycieraczce... Odpada... Już nawet go miernikiem nie traktowałem.
Silnik odpalił ładnie, choć miałem wrażenie ze delikatnie ciepło od niego daje, mimo że gore miał zimna.
Po paru minutach od odpalenia było słychać takie popukiwanie delikatne, ale nie metaliczne, tylko takie stuki.
Edytowany przez maniocek, 08 lutego 2016 - 15:25.
#40 OFFLINE
Napisany 16 lutego 2016 - 21:35