Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Co to jest? Z czym to sie je - krótkie pytanie - krótka odpowiedź

grill atrapa bez znaczka B FL

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
18569 odpowiedzi na ten temat

#17641 OFFLINE   ZAJACZKOWSKIPIBAFI50

ZAJACZKOWSKIPIBAFI50
  • 1 postów
  • Dołączył: 14-08-2012

Napisany 17 listopada 2016 - 16:30

gdzie kupić półosie do omegi b 2.5 td 2001r



#17642 OFFLINE   machony79

machony79

    przygoda z Omegą trwała 8.5 roku

  • 4 668 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Katowice
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 17 listopada 2016 - 19:50

na allegro

lub w ASO



#17643 OFFLINE   B0Cygano

B0Cygano
  • 403 postów
  • Dołączył: 12-11-2016
  • Skąd: BSK
  • Województwo: podlaskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 17 listopada 2016 - 22:20

Mam taki problem, nie mogę ustawić daty ani godziny na komputerku obok licznika. Otóż robię wszystko jak nakazuje instrukcja, po przytrzymaniu przycisku zaczyna migać data od początku, lecz za pomocą drugiego przycisku nie da się jej przestawić, następnie nie da się przejść kolejnymi przytrzymaniami do dalszego ustawienia daty i godziny, raz nawet przytrzymanie nie spowodowało żeby co jakiś człon daty zaczął mrugać, dodam, że mam nie oryginalne radio. Spotkał się ktoś z takim czymś, jak to rozwiązać, o ile data jest poprawna tyle godzina źle ustawiona wkurza.



#17644 OFFLINE   XBSmario

XBSmario

    Ω MV6

  • 238 postów
  • Dołączył: 05-10-2009
  • Skąd: Puławy
  • Województwo: lubelskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 22 listopada 2016 - 20:14

Szanowni.

Zwracam się z prośbą o pomoc. 
Szukam lusterka od strony kierowcy do omegi B fl w kolorze Z298.

Czy ma ktoś dojście do takich części?



#17645 OFFLINE   KUKI

KUKI
  • 102 postów
  • Dołączył: 21-07-2007
  • Skąd: ok. Zielonej Góry
  • Województwo: lubuskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 23 listopada 2016 - 15:14

Mam taki problem, nie mogę ustawić daty ani godziny na komputerku obok licznika. Otóż robię wszystko jak nakazuje instrukcja, po przytrzymaniu przycisku zaczyna migać data od początku, lecz za pomocą drugiego przycisku nie da się jej przestawić, następnie nie da się przejść kolejnymi przytrzymaniami do dalszego ustawienia daty i godziny, raz nawet przytrzymanie nie spowodowało żeby co jakiś człon daty zaczął mrugać, dodam, że mam nie oryginalne radio. Spotkał się ktoś z takim czymś, jak to rozwiązać, o ile data jest poprawna tyle godzina źle ustawiona wkurza.

Wydaje mi się, że dawno nie były ruszane przyciski i styki zaśniedziały. Miałem podobnie po zakupie i jakoś je "rozruszałem", ale na początku musiałem je wciskać z całej siły.


Edytowany przez KUKI, 23 listopada 2016 - 15:14.


#17646 OFFLINE   daro41

daro41
  • 172 postów
  • Dołączył: 11-08-2008
  • Skąd: Tarnobrzeg
  • Województwo: podkarpackie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 24 listopada 2016 - 12:40

Witam

mam prośbe do Was ..mam twardy pedał hamulca przygladałem sie podcisnieniom i znalazłem wolny przewód niestety nie wiem gdzie powinien byc wpięty prosze o pomoc

w zalaczniku foto przewodu

Załączone pliki


Edytowany przez daro41, 24 listopada 2016 - 12:43.


#17647 OFFLINE   czeladnik

czeladnik

    Drewniane samochody?

  • 1 830 postów
  • Dołączył: 31-12-2008
  • Skąd: Zielonka
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 24 listopada 2016 - 12:59

gdzie powinien byc wpięty

 

Pod zaworkiem przewodu podciśnienia, idącym do serwa. 


Obecność korozji w Omedze, zadaje kłam powszechnej opinii, iż Opel robi gówniane samochody. A one z żelaza są zrobione, to rdzewieją :p


#17648 OFFLINE   daro41

daro41
  • 172 postów
  • Dołączył: 11-08-2008
  • Skąd: Tarnobrzeg
  • Województwo: podkarpackie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 24 listopada 2016 - 13:07

czyli musze szukac  gdzies ponizej kolektora ssacego ? bo tam jest ten zawór ? dokladnie na tym grubym przewodzie  ktory widac na foto ?



#17649 OFFLINE   czeladnik

czeladnik

    Drewniane samochody?

  • 1 830 postów
  • Dołączył: 31-12-2008
  • Skąd: Zielonka
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 24 listopada 2016 - 13:39

Załączony plik  Zdjęcie0213.jpg   42,27K   5 pobrańTak to w oryginale wygląda 


Obecność korozji w Omedze, zadaje kłam powszechnej opinii, iż Opel robi gówniane samochody. A one z żelaza są zrobione, to rdzewieją :p


#17650 OFFLINE   daro41

daro41
  • 172 postów
  • Dołączył: 11-08-2008
  • Skąd: Tarnobrzeg
  • Województwo: podkarpackie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 24 listopada 2016 - 13:44

dzieki sliczne znalazłem i juz jest ok :)



#17651 OFFLINE   pszczelaszkov

pszczelaszkov
  • 37 postów
  • Dołączył: 20-07-2013
  • Skąd: Piła
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 2.0i 8v C20NE

Napisany 24 listopada 2016 - 19:32

Kupilem nowy walek rozrzadu do C20NE. Problem w tym ze dopiero po zamontowaniu zobaczylem ze palca rozdzielacza nie przykrece. Czy to jest walek pod silniki SFI z czujnikiem halotronowym? Czy jeszcze inny wynalazek? Jakie jest najszybsze rozwiazanie, aby przykrecic zwykly aparat zaplonowy?a26ef99c1e95598b6bde5bbc5f85e466.jpeg



#17652 OFFLINE   barteklodz

barteklodz

    y32se y22dth

  • 1 333 postów
  • Dołączył: 15-02-2010
  • Skąd: Łódź-Górna
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 24 listopada 2016 - 21:59

wałek z nubiry ?



#17653 OFFLINE   pszczelaszkov

pszczelaszkov
  • 37 postów
  • Dołączył: 20-07-2013
  • Skąd: Piła
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 2.0i 8v C20NE

Napisany 25 listopada 2016 - 17:37

wałek z nubiry ?

Nie mam pojecia, jest to nowy walek Lemfordera, napisane jest tylko 636 119 SS co pasuje pod 2.0 8v. Chyba ktos dostal zla note katalogowa.


Edytowany przez pszczelaszkov, 25 listopada 2016 - 18:30.


#17654 OFFLINE   siwysarbinowo

siwysarbinowo

    Marcin

  • 1 152 postów
  • Dołączył: 06-04-2010
  • Skąd: Sarbinowo
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 25 listopada 2016 - 22:10

Panowie... problem tego typu. Miałem nieprzypiętą linkę od tempomatu do mocowania na kolektorze. Przy włączeniu tempomatu "wciągnęło" mi linkę. Nie mogę jej wyciągnąć żeby spiąć z przepustnicą. Czy tempomat resetuje się jakoś przy użyciu kompa aby poluzował linkę, czy trzeba to jakoś rozbierać? 





Wczasy nad morzem? Zapraszam http://kaczor.afr2.pl/

Facebook: https://www.facebook.com/domkikaczor


#17655 OFFLINE   barteklodz

barteklodz

    y32se y22dth

  • 1 333 postów
  • Dołączył: 15-02-2010
  • Skąd: Łódź-Górna
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 25 listopada 2016 - 23:11

Nie mam pojecia, jest to nowy walek Lemfordera, napisane jest tylko 636 119 SS co pasuje pod 2.0 8v. Chyba ktos dostal zla note katalogowa.

 

można by sprawdzić inne

zadzwoń tam gdzie zamawiałeś

jak wszystkie są takie same to ktoś dał ciała przy zamawianiu, pewnie produkcja azjatycka

temat do ogarnięcia, dam gdzie robią szlify powinni sobie z tym poradzić



#17656 OFFLINE   pszczelaszkov

pszczelaszkov
  • 37 postów
  • Dołączył: 20-07-2013
  • Skąd: Piła
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 2.0i 8v C20NE

Napisany 26 listopada 2016 - 00:45

można by sprawdzić inne

zadzwoń tam gdzie zamawiałeś

jak wszystkie są takie same to ktoś dał ciała przy zamawianiu, pewnie produkcja azjatycka

temat do ogarnięcia, dam gdzie robią szlify powinni sobie z tym poradzić

Nawet nie pamietam gdzie to kupilem, to lezak magazynowy za jakies 150zl, na kartonie jest Lemforder Bremen i stan kartonu wyglada jak z lat 90tych, wiec raczej daleko mu do azjatckiego :p. Mam nadzieje ze aparat od c20xe podejdzie, bo niechce mi sie z silnikiem jezdzic po warsztatach :D Zreszta i tak bede musial przerobic tamten aparat bo jak dobrze pamietam do Omegi A nie wejdzie silnik z dostawka na halotronowy? 



#17657 OFFLINE   Aros

Aros

    3.7 + LSD :D

  • 1 764 postów
  • Dołączył: 03-06-2011
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 3.6i 24v C36GET Lotus Omega

Napisany 26 listopada 2016 - 09:25

Siemka, jaka jest średnica tłoczków w tylnych zaciskach w 2.6/3.2? jest taka sama jak w 2.5/3.0? Bo planuję regeneracje i nie wiem jakich gumek mam szukać...


Dodany obrazek


#17658 OFFLINE   sebekgora

sebekgora
  • 12 postów
  • Dołączył: 13-10-2010
  • Skąd: Lubartów
  • Województwo: lubelskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.6 V6 Y26SE

Napisany 26 listopada 2016 - 15:34

2.6/3.2 42 mm. Nie wiem jak 2.5/3.0, czy przypadkiem nie sa 40mm



#17659 OFFLINE   zzaspa

zzaspa
  • 64 postów
  • Dołączył: 07-05-2016
  • Skąd: bieszczady
  • Województwo: podkarpackie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 2.6i C26NE

Napisany 26 listopada 2016 - 23:17

Szybkie pytanie czy reflektory w omedze A przed i po-liftowe są takie same??

#17660 OFFLINE   Nimbus

Nimbus
  • 276 postów
  • Dołączył: 26-08-2015
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 27 listopada 2016 - 19:32

Witam Potrzebuję od was pomocy w sprawie chłodnicy do 2.5 dti otóż pękł mi plastik w kilku miejscach i jestem zmuszony wymienić ją i teraz nasuwa się pytanie która najbardziej będzie pasować? bo od 2.5 dti kosztuje o wiele więcej i jest tego mało a do v6 są tańsze i dostępne







Także otagowane jednym lub więcej z tych słów kluczowych: grill, atrapa, bez znaczka, B FL