Przecież większość i tak nie ma czegoś takiego jak Instrukcja Obsługi w swoich paździerzach :nie:Częśtotliwośc wymiany oleju, jest określona w instrukcji do samochodu. Wystarczy się znią zapoznać.


Co to jest? Z czym to sie je - krótkie pytanie - krótka odpowiedź
#13841
OFFLINE
Napisany 15 grudnia 2014 - 15:12
#13842
OFFLINE
Napisany 15 grudnia 2014 - 15:21
A papierów od LPG to nie dali?
W instrukcji masz wszystko opisane.
Przewaznie jest tak:
1 pik dlugi - koniec gazu lub blad spadku ciśnienia
3 piknięcia - sygnalizacja jazdy tylko na benie
10 pikniec - przegląd serwisowy.
2 ostatnie da się wylaczyc całkowicie żeby nie denerwowaly. Jak wystapi jakis blad w instalacji to centralka tez zapika, ile razy to już kwestia sterownika - poczytać w papierach.
Dzięki chłopy ;p wytłumaczone bardzo dobrze ; p
#13843
OFFLINE
Napisany 15 grudnia 2014 - 15:21
#13844
OFFLINE
Napisany 15 grudnia 2014 - 16:03
Jeszcze tylko powiedzcie jaki ten olej kupic:)
#13845
OFFLINE
Napisany 15 grudnia 2014 - 17:21
#13846
OFFLINE
#13847
OFFLINE
Napisany 15 grudnia 2014 - 17:40
#13848
OFFLINE
Napisany 15 grudnia 2014 - 17:44
Mi znów w aso powiedzieli ze Dexron vi
bo GM wycofał inne oleje.Podaje,że Dexron VI jest zamiennikiem tamtych olei.
Co do filtrów to Febi jest jeszcze dostępny.Szukaj też pod BMW.
#13849
OFFLINE
Napisany 15 grudnia 2014 - 18:15
przy odpalaniu slychac trzy sygnały takie pikniecia
A jesteś pewien , że te 3 piknięcia nie pochodzą od radia???
Ja jak gaszę autko zawsze mam 3 piknięcia - bo coś tam radio się rozłącza i tyle.
#13850
OFFLINE
Napisany 15 grudnia 2014 - 18:40
Jak zrobie polerke lamp i nie naloze srodka ochronnego to duzo krĂłcej wytrzymaja?? Latem pewnie jeszvze raz beda rozklejane. Czy mozna tak ztobic czy musowo ochronny?? Chodzi o to ze po najblizszy taki srodek musze jechac 35 km nie za bardzo mam czym a tak to by juz je jutro poskladal.
Jak zrobisz dobrze polerkę lamp a szkła się do tego jeszcze nadają nie musisz nic nakładać.
#13851
OFFLINE
Napisany 15 grudnia 2014 - 18:55
A jesteś pewien , że te 3 piknięcia nie pochodzą od radia???
Ja jak gaszę autko zawsze mam 3 piknięcia - bo coś tam radio się rozłącza i tyle.
te 3 piknięcia to radio przypomina o zostawionym panelu. Bynajmniej tak kiedyś słyszałem
#13852
OFFLINE
Napisany 15 grudnia 2014 - 19:29
Jak zrobie polerke lamp i nie naloze srodka ochronnego to duzo krĂłcej wytrzymaja
Po co pytasz się kilka razy?? Od środka polerowałeś czy tylko od zewnątrz? Nie bardzo skumałem to co napisałeś kilka postów wcześniej. Nigdy nie spotkałem się żeby lampy trzeba było polerować od środka. Pastę po polerowaniu wszelakim powinno wymyć się żeby zobaczyć jaki jest poziom korekty. W sensie, że pasty zapełniają rysy a potem jak z czasem pasta wyjdzie to będą widoczne rysy. Trzeba tak polerować żeby ryś nie było wcale. Od zewnątrz najlepiej zabezpieczyć jakimś sealantem np. FK Hitemp ale to zabieg na krótko na lampach. Najlepszy jest Megs UHP a potem są już inne droższe środki. Pasty tempo nigdy nie używaj.
- korekta lakieru (polerowanie mechaniczne, usuwanie rys)
- woskowanie
- czyszczenie wnętrza
- polerowanie lamp
- przygotowanie auta na specjalną okazję (sprzedaż, wesele)
Zapraszam! Info na PW
Odpicuj swoją omegę xd
#13853
OFFLINE
Napisany 15 grudnia 2014 - 20:56
Pytanko poleruje klosze i nie mam pasty ochronnej. Czy moge od srodka zostawic tylko pastom polerskom Albo czy jakies takiej zwyklej jak tempo czy cos w tym stylu. Chcialem jd jutro poskladac paste mam nie kupiona.
A po co od środka polerujesz??
#13854
OFFLINE
Napisany 15 grudnia 2014 - 21:45

#13855
OFFLINE
Napisany 15 grudnia 2014 - 22:02
Po co pytasz się kilka razy?? Od środka polerowałeś czy tylko od zewnątrz? Nie bardzo skumałem to co napisałeś kilka postĂłw wcześniej. Nigdy nie spotkałem się żeby lampy trzeba było polerować od środka. Pastę po polerowaniu wszelakim powinno wymyć się żeby zobaczyć jaki jest poziom korekty. W sensie, że pasty zapełniają rysy a potem jak z czasem pasta wyjdzie to będą widoczne rysy. Trzeba tak polerować żeby ryś nie było wcale. Od zewnątrz najlepiej zabezpieczyć jakimś sealantem np. FK Hitemp ale to zabieg na krĂłtko na lampach. Najlepszy jest Megs UHP a potem są już inne droższe środki. Pasty tempo nigdy nie używaj.
Mialem jakies dziwne plamy od srodka musialem ruszyc.A po co od środka polerujesz??
Zrobie sama pasta paste jest dobra wiec zobaczymy. Jutro wszystko sie posklada.
Teraz sie zastanawiam czy dalej ja robic pod siebie bo sie napalilem na 3.2
#13856
OFFLINE
Napisany 15 grudnia 2014 - 22:12
Panowie powiedzcie mi czy w 3.2 ciężko wymienić uszczelki pokrywy zaworów ? I co trzeba zrobić żeby je wymienić? Patrzyłem to ta pokrywa z lewej strony (jak się stoi przed samochodem) to jest bardziej na wierzchu niż ta prawa to tam jakieś wiązki idą itp... <bezradny>
pokrywę nie ma problemu zrobić samemu w v6. Jest porada w sprawdzonych dotycząca 2.5/3.0
w 2.6/3.2 robota idzie prawie tak samo. Nie ma EGR czy krokowca (ułatwienie), nie ma przewodów WN (są cewki przy pokrywie). Ale ogólnie robota idzie tak samo.
zobacz jak to mniej więcej wygląda: http://forum.omegakl...ead.php?t=93104
potrzebujesz śrubokręta, kluczy E10 E12, jakieś standardowe (typu 10 czy 13) i chęci do pracy. Przydadzą się oczywiście nowe uszczelki i troszkę silikonu (najlepiej Dirco lub Reinz)
Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno
" Nie możesz być pewien swej racji, jeśli o argumentach swoich oponentów nie będziesz wiedział więcej od nich samych "
Auto Serwis KrakówOpel Saab
515 018 365
#13857
OFFLINE
Napisany 15 grudnia 2014 - 22:43
pokrywę nie ma problemu zrobić samemu w v6. Jest porada w sprawdzonych dotycząca 2.5/3.0
w 2.6/3.2 robota idzie prawie tak samo. Nie ma EGR czy krokowca (ułatwienie), nie ma przewodów WN (są cewki przy pokrywie). Ale ogólnie robota idzie tak samo.
zobacz jak to mniej więcej wygląda: http://forum.omegakl...ead.php?t=93104
potrzebujesz śrubokręta, kluczy E10 E12, jakieś standardowe (typu 10 czy 13) i chęci do pracy. Przydadzą się oczywiście nowe uszczelki i troszkę silikonu (najlepiej Dirco lub Reinz)
ok a czego byście polecili te uszczelki ?
#13858
OFFLINE
Napisany 15 grudnia 2014 - 23:19
ok a czego byście polecili te uszczelki ?
najlepiej kupić uszczelki reinza, ale to nie są tanie rzeczy
Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno
" Nie możesz być pewien swej racji, jeśli o argumentach swoich oponentów nie będziesz wiedział więcej od nich samych "
Auto Serwis KrakówOpel Saab
515 018 365
#13859
OFFLINE
Napisany 16 grudnia 2014 - 10:48

#13860
OFFLINE
Napisany 16 grudnia 2014 - 10:58

Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno
" Nie możesz być pewien swej racji, jeśli o argumentach swoich oponentów nie będziesz wiedział więcej od nich samych "
Auto Serwis KrakówOpel Saab
515 018 365
Także otagowane jednym lub więcej z tych słów kluczowych: grill, atrapa, bez znaczka, B FL
Technika →
Wyposażenie wewnętrzne i akcesoria →
Brakujące elementy rolety elektrycznejRozpoczęte przez sapciak , 29 sty 2018 ![]() |
|
![]()
|
||
Forum Główne →
Spoty - Omega Klub Polska →
dolnośląskie (D) →
23.07.2016 - Oława grillRozpoczęte przez tc82 , 21 lip 2016 ![]() |
|
![]()
|