Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Co to jest? Z czym to sie je - krótkie pytanie - krótka odpowiedź

grill atrapa bez znaczka B FL

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
18569 odpowiedzi na ten temat

#16181 OFFLINE   pieczara

pieczara
  • 11 postów
  • Dołączył: 28-07-2014
  • Skąd: Wrocław

Napisany 30 października 2015 - 13:36

witam ponownie

teraz mam pytanko o chlodnice ,czy ta z modelu 2.0 b 16 v bedzie pasowac do 8 v 



#16182 OFFLINE   vertix

vertix
  • 822 postów
  • Dołączył: 11-12-2010
  • Skąd: Pyrzyce
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 30 października 2015 - 15:40


chlodnice ,czy ta z modelu 2.0 b 16 v bedzie pasowac do 8 v 

 

Na 100 % to nie jestem pewien , że tak , ale jest jeszcze pytanie - z klimą czy bez ?

U mnie to było ważne - i nie bardzo pamiętam dlaczego.

 

Ps Wg alledrogo niby tak , tylko podejrzanie tanio mają.


Edytowany przez vertix, 30 października 2015 - 15:45.


#16183 OFFLINE   user881

user881
  • 432 postów
  • Dołączył: 07-12-2010
  • Skąd: Myszyniec
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 31 października 2015 - 10:21

ta druga wtyczka jest od czujnika otwarcia maski - od alarmu. jak nie masz fabrycznego alarmu to wtyczka dynda luźno


No jasne! Jak mogłem go nie widzieć. Czujnik dosłownie obok siedzi. Dzięki!

Edytowany przez user881, 31 października 2015 - 10:23.


#16184 OFFLINE   pieczara

pieczara
  • 11 postów
  • Dołączył: 28-07-2014
  • Skąd: Wrocław

Napisany 02 listopada 2015 - 14:06

Na 100 % to nie jestem pewien , że tak , ale jest jeszcze pytanie - z klimą czy bez ?

U mnie to było ważne - i nie bardzo pamiętam dlaczego.

 

Ps Wg alledrogo niby tak , tylko podejrzanie tanio mają.

chlodnica bez klimy



#16185 OFFLINE   mate1957

mate1957
  • 61 postów
  • Dołączył: 07-12-2010
  • Skąd: Włocławek
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 03 listopada 2015 - 19:45

A mógłby mi ktoś jakieś foto tego czegoś (Evap) podesłać żebym zobaczył jak to wygląda i gdzie to się wpina bo za cholere nie mogę znaleźć dwupinowa kostka to jest :-(. w necie znalazłęm coś ale strasznie niewyraźne i nie pomogło za wiele


Edytowany przez mate1957, 03 listopada 2015 - 19:51.


#16186 OFFLINE   vertix

vertix
  • 822 postów
  • Dołączył: 11-12-2010
  • Skąd: Pyrzyce
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 03 listopada 2015 - 19:59


chlodnica bez klimy

 

Ja brałem od kczecha- wypytał o detale i przysłał odpowiednią.Poszukaj  forum albo firma SOMAD (chyba tak sie nazywa jego firma)

Jedyne na co musiałem zwrócić uwagę , to dokładne zaciskanie węży . Bodajże na górnym połączeniu było kwadratowe wejście , a nie okrągłe( made in china , ale deko wyższa półika )



#16187 OFFLINE   TomEk WRO

TomEk WRO

    Dr Szajn!

  • 2 412 postów
  • Dołączył: 16-09-2008
  • Skąd: Wrocław/Czernica
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 03 listopada 2015 - 20:40

@mate1957

http://lmgtfy.com/?q...ge-24?hl=kostka

http://lmgtfy.com/?q...sch&q=evap+opel


Auto kosmetyka
- korekta lakieru (polerowanie mechaniczne, usuwanie rys)
- woskowanie
- czyszczenie wnętrza
- polerowanie lamp
- przygotowanie auta na specjalną okazję (sprzedaż, wesele)


Zapraszam! Info na PW



Odpicuj swoją omegę xd


#16188 OFFLINE   user881

user881
  • 432 postów
  • Dołączył: 07-12-2010
  • Skąd: Myszyniec
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 04 listopada 2015 - 13:16

Orientuje się ktoś czy obudowa termostatu powinna być przykręcona z dodatkiem kleju uszczelniającego do gwintów? mam wyciek płynu jak na zał. foto później tylko spływa po bloku...najwięcej ubywa na dłuższych trasach Myślałem żę z pokrywy chodniczki może podciekać po wymianie...ale zauważyłem, że skupisko płynu zaczyna się już na obudowie termostatu, właśnie przy jednej śrubie jest mokro...podczas wymiany przyglądnąłem się tu i tam i o ile dobrze pamietam - gniazdo tej jednej śruby jest na przelot do kanału wodnego w bloku czy się mylę ? jak by z tej śruby podcieka płyn

Załączone pliki



#16189 OFFLINE   Zgierek64

Zgierek64
  • 106 postów
  • Dołączył: 13-12-2014
  • Skąd: Bytom
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 04 listopada 2015 - 18:57

Gwint chyba nie jest na przelot, ale może ci przebiło do otworu śruby i cieknie ci spod niej, tak czy inaczej termostat do sciągniecia ;)



#16190 OFFLINE   Maciek-Grucha

Maciek-Grucha

    Co jest SROCYK raz dwa trzy :D

  • 1 470 postów
  • Dołączył: 12-02-2012
  • Skąd: Melbern GMB
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.3D

Napisany 04 listopada 2015 - 20:35

ja ostatnio teraz robilem termostata i nic na srubki nie dawalem



#16191 OFFLINE   smokebite

smokebite

    Omega Garage

  • 1 750 postów
  • Dołączył: 18-08-2011
  • Skąd: Królewskie Stołeczne Miasto Kraków
  • Województwo: małopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: silnik od innego auta

Napisany 04 listopada 2015 - 21:40

nic pod śrubki nie dajesz. Pod obudowę jest taka mała uszczeleczka. Ale może pocić się z pokrywy chłodnicy oleju. Tam idzie silikon


ps. tam śruby na przelot nie są


Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno


" Nie możesz być pewien swej racji, jeśli o argumentach swoich oponentów nie będziesz wiedział więcej od nich samych "

Auto Serwis Kraków
Opel Saab
515 018 365

#16192 OFFLINE   wars1977

wars1977

    WarsSztat Jagiełły (specjalizacja silniki V6) Opel Tech2 , MDI

  • 1 896 postów
  • Dołączył: 05-05-2009
  • Skąd: Poznań
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 04 listopada 2015 - 23:41

Gwint chyba nie jest na przelot, ale może ci przebiło do otworu śruby i cieknie ci spod niej, tak czy inaczej termostat do sciągniecia ;)

 

Jedna śruba od obudowy termostatu jest na przelot.


Edytowany przez wars1977, 04 listopada 2015 - 23:41.


#16193 OFFLINE   user881

user881
  • 432 postów
  • Dołączył: 07-12-2010
  • Skąd: Myszyniec
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 05 listopada 2015 - 09:21

Ale może pocić się z pokrywy chłodnicy oleju. Tam idzie silikon


ps. tam śruby na przelot nie są

 

Domyślałem się już i tego, ale poskładałem to sumiennie na Victor Reinz .

 

Jedna śruba od obudowy termostatu jest na przelot.

I to jest śruba od strony alternatora. Zakręcę ją na klej i zobaczę.



#16194 OFFLINE   smokebite

smokebite

    Omega Garage

  • 1 750 postów
  • Dołączył: 18-08-2011
  • Skąd: Królewskie Stołeczne Miasto Kraków
  • Województwo: małopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: silnik od innego auta

Napisany 05 listopada 2015 - 09:57

Domyślałem się już i tego, ale poskładałem to sumiennie na Victor Reinz .

I to jest śruba od strony alternatora. Zakręcę ją na klej i zobaczę.

albo użyj reinza przy śrubach na lebkach

Edytowany przez smokebite, 05 listopada 2015 - 09:58.

Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno


" Nie możesz być pewien swej racji, jeśli o argumentach swoich oponentów nie będziesz wiedział więcej od nich samych "

Auto Serwis Kraków
Opel Saab
515 018 365

#16195 OFFLINE   morphe

morphe
  • 222 postów
  • Dołączył: 21-12-2008
  • Skąd: WPR/WF
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 05 listopada 2015 - 13:46

Panowie, muszę pod złomege zanurkować.

W których miejscach najbezpieczniej o kobyłki oprzeć?



#16196 OFFLINE   user881

user881
  • 432 postów
  • Dołączył: 07-12-2010
  • Skąd: Myszyniec
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 05 listopada 2015 - 14:03

Ja zawsze opieram przy progach tam gdzie lewarek stosujesz przy wymianie kół. Chyba nic innego nie wymyślisz. Dobrze to zrób i pamiętaj...bezpieczeństwo ponad wszystko.

#16197 OFFLINE   morphe

morphe
  • 222 postów
  • Dołączył: 21-12-2008
  • Skąd: WPR/WF
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 05 listopada 2015 - 14:20

ok, ale jeśli lewarkiem podniosę to jak kobyłę tam podstawie?

Sory bo może z igły widły robię, ale jednak wolę się upewnić.



#16198 OFFLINE   FatBoy82

FatBoy82
  • 145 postów
  • Dołączył: 24-11-2012
  • Skąd: Olszewnica Stara
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 3.0i 24v C30SE

Napisany 05 listopada 2015 - 15:50

podluznice sa dosc dobrym miejscem na podlozenie, powinny wytrzymac ;)



#16199 OFFLINE   smokebite

smokebite

    Omega Garage

  • 1 750 postów
  • Dołączył: 18-08-2011
  • Skąd: Królewskie Stołeczne Miasto Kraków
  • Województwo: małopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: silnik od innego auta

Napisany 05 listopada 2015 - 16:44

Podłużnice albo mocowania zawieszenia. Bezpieczniej niż za progi

Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno


" Nie możesz być pewien swej racji, jeśli o argumentach swoich oponentów nie będziesz wiedział więcej od nich samych "

Auto Serwis Kraków
Opel Saab
515 018 365

#16200 OFFLINE   wars1977

wars1977

    WarsSztat Jagiełły (specjalizacja silniki V6) Opel Tech2 , MDI

  • 1 896 postów
  • Dołączył: 05-05-2009
  • Skąd: Poznań
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 07 listopada 2015 - 10:31

Na ilustracji są miejsca podparcia.

Załączone pliki







Także otagowane jednym lub więcej z tych słów kluczowych: grill, atrapa, bez znaczka, B FL