Ale to niby , jak dodasz gazu , to napięcie ci rośnie??
Z doświadczenia wiem ,że w autku pasek bardziej naciska na koło napędowe alternatora.
Jak doda się do tego liche łożyska zakładane przy regeneracji ( też mam regenerowany i po roku łożyska wyją) + kiepską bieżnię komutatora , to uzyskamy pobieżnie zregenerowany altek.
Jest to tym bardziej oczywiste - jak sam napisałeś - że już zaltka wychodzi słabe napięcie .
Skoro altek daje słabe napięcie , to jak może być winne auto ??
Nie wiem czy przy dodaniu gazu napięcie wzrasta.
Dziś na ciepłym silniku ok 70*C ładowanie 14V, po przejechaniu kilku kilometrów i temp. silnika ok 95*C ładowanie 13.2V. Grzeje się również klema na +.
Czyli napięcie ładowania spada na gorącym silniku. Na zimnym ładowanie jest dobre. Co może być przyczyną słabego ładowania na ciepłym silniku?