Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Co to jest? Z czym to sie je - krótkie pytanie - krótka odpowiedź

grill atrapa bez znaczka B FL

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
18569 odpowiedzi na ten temat

#15481 OFFLINE   czeladnik

czeladnik

    Drewniane samochody?

  • 1 829 postów
  • Dołączył: 31-12-2008
  • Skąd: Zielonka
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 29 maja 2015 - 18:46

Ma ktoś może numer części, zestaw montażowy tylnych klocków hamulcowych? ale do wentylowanych tarcz, mają dłuższe ''gwoździe'' i blaszki też szersze.


http://forum.omegakl...cze wentylowane

Szukajka się kłania.

Obecność korozji w Omedze, zadaje kłam powszechnej opinii, iż Opel robi gówniane samochody. A one z żelaza są zrobione, to rdzewieją :p


#15482 OFFLINE   vertix

vertix
  • 822 postów
  • Dołączył: 11-12-2010
  • Skąd: Pyrzyce
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 29 maja 2015 - 20:00

jaką temperaturę powinien mieć płyn chłodzący w Omedze 2.0 tdi ?


Tu temperatura otwarcia termostatu wynosi 87,5 stopnia , więc można przyjąć ,że przy sprawnym zegarze na desce będzie pokazywać 90-92 stopnie.

#15483 OFFLINE   Aros

Aros

    3.7 + LSD :D

  • 1 764 postów
  • Dołączył: 03-06-2011
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 3.6i 24v C36GET Lotus Omega

Napisany 29 maja 2015 - 20:44

Panowie szybkie pytanie, od początku miałem coś zje.... w centralce więc był założony jakiś chińczyk, mam teraz opcję zanabyć za grosze komplet fabryczny, komp centralki, kluczyk z pilotem, stacyjkę, wkładkę zamka, czy coś jeszcze mi będzie potrzebne żeby to odpalić?

Dodany obrazek


#15484 OFFLINE   seba03

seba03
  • 800 postów
  • Dołączył: 07-06-2012
  • Skąd: SOsnowiec w POznaniu
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.2 16v Z22XE

Napisany 29 maja 2015 - 22:37

Czy ktoś jest w posiadaniu numerów sprężyn z wersji sport sedan? Chodzi o te -15

Czy ten zestaw nada się na pierwsze podejście do glinkowania lakieru? (wówczas było tylko mycie preparatami sonaxa - szampon z woskiem + politura nano/wosk sonax)

Dzięki z góry za info

#15485 OFFLINE   machony79

machony79

    przygoda z Omegą trwała 8.5 roku

  • 4 668 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Katowice
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 30 maja 2015 - 16:13

Czy ktoś jest w posiadaniu numerów sprężyn z wersji sport sedan? Chodzi o te -15

Czy ten zestaw nada się na pierwsze podejście do glinkowania lakieru? (wówczas było tylko mycie preparatami sonaxa - szampon z woskiem + politura nano/wosk sonax)

Dzięki z góry za info


nie przepłacaj.Kup zestaw z glinką Sonaxa.

#15486 OFFLINE   grzechug

grzechug
  • 188 postów
  • Dołączył: 13-03-2011
  • Skąd: Międzyrzecz
  • Województwo: lubuskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 30 maja 2015 - 21:56

Czy ktoś jest w posiadaniu numerów sprężyn z wersji sport sedan? Chodzi o te -15

Czy ten zestaw nada się na pierwsze podejście do glinkowania lakieru? (wówczas było tylko mycie preparatami sonaxa - szampon z woskiem + politura nano/wosk sonax)

Dzięki z góry za info


Sprężyny mają oznaczenie LU. http://allegro.pl/li...p?us_id=1527891 Napisz albo zadzwoń do tego użytkownika na allegro, miał ostatnio sprężyny od sedana sporta, może jeszcze posiada.

#15487 OFFLINE   seba03

seba03
  • 800 postów
  • Dołączył: 07-06-2012
  • Skąd: SOsnowiec w POznaniu
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.2 16v Z22XE

Napisany 31 maja 2015 - 08:02

Sprężyny mają oznaczenie LU. http://allegro.pl/li...p?us_id=1527891 Napisz albo zadzwoń do tego użytkownika na allegro, miał ostatnio sprężyny od sedana sporta, może jeszcze posiada.


Dzięki, zapytam się.

A takie szybkie pytanko,

Do tych co walczyli z pordzewiałym podszybiem, macie jakiś patent na wyeliminowanie tej mokrej pianki? Co zrobić aby w przyszłości nie było już tego problemu?

#15488 OFFLINE   czesiek

czesiek

    nagadałem się

  • 3 019 postów
  • Dołączył: 23-08-2007
  • Skąd: Bydgoszcz
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 31 maja 2015 - 08:19

Czy któryś z kolegów może mi podać długość sztywnego prawego tylnego przewodu hamulcowego - omega kombi.

#15489 OFFLINE   machony79

machony79

    przygoda z Omegą trwała 8.5 roku

  • 4 668 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Katowice
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 31 maja 2015 - 08:31

Czy któryś z kolegów może mi podać długość sztywnego prawego tylnego przewodu hamulcowego - omega kombi.


60cm jest ok

#15490 OFFLINE   czesiek

czesiek

    nagadałem się

  • 3 019 postów
  • Dołączył: 23-08-2007
  • Skąd: Bydgoszcz
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 31 maja 2015 - 20:04

Dzięki.

#15491 OFFLINE   FilipNigga

FilipNigga

    Jest Omega jest zabawa :D

  • 180 postów
  • Dołączył: 05-02-2011
  • Skąd: Miłosław
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 31 maja 2015 - 21:23

Takie sytuacja:
jadę dajmy na to 100km/h, wciskam sprzęgło obroty zostają na około 3tys/min i za cholerę nie chcą opaść na te 680, dopiero po wyhamowaniu do 20km/h spadają na 680,
ale jadąc tak samo 100km/h z wyłączoną kontrolą trakcji (TC) po wciśnięciu sprzęgła obroty spadają normalnie...

Ktoś ma jakiś pomysł ?? Bo z tym moim autem to chyba został mi już tylko WróżMaciej...
Mama mi mówiła: "Ucz się, pracuj, zdobądź żonę.", tata na to: "Baw się chłopcze, jeszcze się urobisz po łokcie."

#15492 OFFLINE   milimetr

milimetr
  • 140 postów
  • Dołączył: 05-01-2012
  • Województwo: małopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.6 V6 Y26SE

Napisany 31 maja 2015 - 21:39

Czy jest ktoś kto mi powie co w mojej sztuce jest potrzebne do zamontowania tempomatu - tzn. Bielsko - Biała i okolice, Oświęcim i okolice. Chcę sobie to założyć do wakacji a nie chcę zepsuć tematu. Czy podłączenie pod komp da odpowiedź?

#15493 OFFLINE   vertix

vertix
  • 822 postów
  • Dołączył: 11-12-2010
  • Skąd: Pyrzyce
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 01 czerwca 2015 - 05:54

co w mojej sztuce jest potrzebne do zamontowania tempomatu


http://forum.omegakl...8815#post568815

#15494 OFFLINE   wars1977

wars1977

    WarsSztat Jagiełły (specjalizacja silniki V6) Opel Tech2 , MDI

  • 1 896 postów
  • Dołączył: 05-05-2009
  • Skąd: Poznań
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 01 czerwca 2015 - 07:21

milimetr: w Twoim przypadku tempomat uaktywnia się elektronicznie komputerem .Ponieważ masz skrzynię manualną, musisz dołożyć czujnik sprzęgła i podłączyć go pod sterownik wtrysku. Później kompem aktywujesz funkcje tempomatu oraz aktywujesz czujnik sprzęgła.

#15495 OFFLINE   milimetr

milimetr
  • 140 postów
  • Dołączył: 05-01-2012
  • Województwo: małopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.6 V6 Y26SE

Napisany 01 czerwca 2015 - 21:30

milimetr: w Twoim przypadku tempomat uaktywnia się elektronicznie komputerem .Ponieważ masz skrzynię manualną, musisz dołożyć czujnik sprzęgła i podłączyć go pod sterownik wtrysku. Później kompem aktywujesz funkcje tempomatu oraz aktywujesz czujnik sprzęgła.


ok czyli kupię - a jeszcze manetkę inną tak?

#15496 OFFLINE   barteklodz

barteklodz

    y32se y22dth

  • 1 333 postów
  • Dołączył: 15-02-2010
  • Skąd: Łódź-Górna
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 01 czerwca 2015 - 21:41

Takie sytuacja:
jadę dajmy na to 100km/h, wciskam sprzęgło obroty zostają na około 3tys/min i za cholerę nie chcą opaść na te 680, dopiero po wyhamowaniu do 20km/h spadają na 680,
ale jadąc tak samo 100km/h z wyłączoną kontrolą trakcji (TC) po wciśnięciu sprzęgła obroty spadają normalnie...

Ktoś ma jakiś pomysł ?? Bo z tym moim autem to chyba został mi już tylko WróżMaciej...



chyba tak ma być, w złomdeo tak miałem i w astrze, tylko że nie schodziło poniżej ~1300rpm, dopiero jak zwolniło się prawie na 0km/h (chyba 2km/h) obroty wracały na "normalne"

#15497 OFFLINE   FilipNigga

FilipNigga

    Jest Omega jest zabawa :D

  • 180 postów
  • Dołączył: 05-02-2011
  • Skąd: Miłosław
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 01 czerwca 2015 - 21:48

chyba tak ma być, w złomdeo tak miałem i w astrze, tylko że nie schodziło poniżej ~1300rpm, dopiero jak zwolniło się prawie na 0km/h (chyba 2km/h) obroty wracały na "normalne"


nie no... po wysprzęgleniu w czasie gdy auto się toczy, obroty powinny opaść na takie jak powinny być na biegu jałowym, czyli przy fałce chyba 680...
tak miałem cały czas, dopiero od jakiegoś czasu po wysprzęgleniu obroty "wariują"
dodam tylko że linka od gazu się nie haczy.
Mama mi mówiła: "Ucz się, pracuj, zdobądź żonę.", tata na to: "Baw się chłopcze, jeszcze się urobisz po łokcie."

#15498 OFFLINE   toptom

toptom
  • 1 518 postów
  • Dołączył: 12-10-2010
  • Skąd: Edynburg
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 01 czerwca 2015 - 21:52

nie no... po wysprzęgleniu w czasie gdy auto się toczy, obroty powinny opaść na takie jak powinny być na biegu jałowym, czyli przy fałce chyba 680...
tak miałem cały czas, dopiero od jakiegoś czasu po wysprzęgleniu obroty "wariują"
dodam tylko że linka od gazu się nie haczy.


Regulator biegu jalowego, Przeplywomierz, lewe powietrze i wiele innych moze byc przyczyn. Ja bym zaczal od tych 3 najbardziej prawdopodobnych

#15499 OFFLINE   Ruki1989

Ruki1989
  • 180 postów
  • Dołączył: 02-09-2013
  • Skąd: Częstochowa
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 01 czerwca 2015 - 21:54

3 tysiące obrotów to za wysoko ale podtrzymanie do momentu zatrzymania się jak najbardziej powinno być. Wszystko z czujnika prędkości pojazdu. W mojej X20XEV podtrzymuje tak na 1200obr/min i po zatrzymaniu spada na normalne obroty. Na postoju nie ma żadnego podtrzymania.

#15500 OFFLINE   FilipNigga

FilipNigga

    Jest Omega jest zabawa :D

  • 180 postów
  • Dołączył: 05-02-2011
  • Skąd: Miłosław
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 01 czerwca 2015 - 22:17

Regulator biegu jalowego, Przeplywomierz, lewe powietrze i wiele innych moze byc przyczyn. Ja bym zaczal od tych 3 najbardziej prawdopodobnych

no właśnie to już mam sprawdzone...
a czy zębatki przy dyfrze mogą mieć jakieś znaczenie ? (bo chyba stamtąd TC bierze sygnał?)
Bo podejrzewam że są oblepione jakimś syfem i spróbuję je wyczyścić jak będę miał możliwość wjazdu na kanał...
Mama mi mówiła: "Ucz się, pracuj, zdobądź żonę.", tata na to: "Baw się chłopcze, jeszcze się urobisz po łokcie."





Także otagowane jednym lub więcej z tych słów kluczowych: grill, atrapa, bez znaczka, B FL