

Co to jest? Z czym to sie je - krótkie pytanie - krótka odpowiedź
#14481
OFFLINE
Napisany 03 lutego 2015 - 15:20
#14482
OFFLINE
Napisany 03 lutego 2015 - 17:33
#14483
OFFLINE
Napisany 03 lutego 2015 - 17:59
Czy wahacz od b a bfl i jakoś osadzenie tulei czymś sie rĂłżniły czy bylo to samo?? Grubością itd??
Są takie same.
#14484
OFFLINE
Napisany 03 lutego 2015 - 20:37
podłączysz normalnie, ale będziesz miał sygnał Mono, więc... muzyki posłuchasz ale tylko w mono
Normalnie spinam lewy i prawy razem i do kostki? W którym pinie będzie masa do telefonu która wycisza radio i puszcza sygnał telefonu? Wiem że będzie mono, nie ma być do słuchania muzyki

#14485
OFFLINE
Napisany 03 lutego 2015 - 20:40
Kable sprawdziłem są ok w co jeszcze mogę celować? Lub na wymianę czego się przygotować?
Kup se miernik prądu za ok 30 zł i zmierz napięcie ładowania .
Wszystkiego dowiesz się sam z miernikiem w ręku
Ps Jakbyś się zdecydował na kupno altka regenerowanego , omijaj szerokim łukiem altki z trójmiasta ,.
Po wygaśnięciu gwarancji , łożyska zaczynają piszczeć , a śruby ładują gwiazdkowe nasadki

Majątek wydasz na samodzielną naprawę po gwarancji :hihi:
#14486
OFFLINE
Napisany 03 lutego 2015 - 20:42

#14487
OFFLINE
Napisany 03 lutego 2015 - 20:45
Kup se miernik prądu za ok 30 zł i zmierz napięcie ładowania .
Wszystkiego dowiesz się sam z miernikiem w ręku
Miernik nawet mam. Chodzi mi o czesci w ktore musze sie zaopatrzyc w razie W. Chodzi o to ze na ewentualne naprawy mam malo czasu bo auto potrzebuje na co dzien.
#14488
OFFLINE
Napisany 03 lutego 2015 - 20:48
Panowie wiecie może jak zdjąć osłonę z ręcznego w B? Nie chodzi mi o mieszek
chcę obszyć w weekend to i gałkę na nowo tylko wolałbym nic nie zepsuć przy demontażu
tu masz pokazane http://forum.omegakl...read.php?t=1876
#14489
OFFLINE
Napisany 03 lutego 2015 - 20:57

#14490
OFFLINE
Napisany 03 lutego 2015 - 21:03
Dzięki
ale chyba nie do końca napisałem o co mi chodzi. Chce zdjąć całość z dźwigni ręcznego.
chodzi ci o chwyt?
#14491
OFFLINE
#14492
OFFLINE
Napisany 03 lutego 2015 - 21:10
stawiam na tarcze, do wymiany
oby nie, klocki zmieniałem rok temu i tarcze były w porządku.
Jeśli wibracje mają miejsce w tym samym odcinku drogi , to asfalt jest do
U mnie tak położyli ok 2 km i cytryny na hydraulice nie dają rady tego zniwelować .
Wrażenie jest takie jakby walec co chwilę stawał.
to nie droga, po całej Polsce jeżdżę i ma to miejsce w różnych losowych sytuacjach.
Ruszam spod świateł, dolatuję do 100km/h i po przekroczeniu zaczynają się wibracje, przyhamowuję poniżej 100km/h znikają, przyspieszam do 120 i nic. Przy hamowaniu czuć delikatnie te wibracje - tu obstawiam hamulce z tyłu w myśl zasady
do 100km/h - przód
powyżej 100km/h - tył
Jak tylko znajdę chwilę, albo Wars to przegląd hamulców mnie czeka...
W ogóle cała tylna zawiecha chyba będzie do roboty bo przód był w zeszłym roku to teraz czas na tył. w ogóle na nowych springach K+F dedykowanych do omegi sedan 2.2 16V jakoś d*pa nisko siedzi... szczególnie z lewej strony ale to temat do innej dyskusji.
Zacznij od wyważenia kół. Możliwe, że ciężarek się odkleił. Ostatnio sąsiadowi to samo robiłem w T5. W zakresie 80-100 pojawiały się wibracje na kierownicy. Poza tym zakresem było w porządku. Zawieszenie luzów nie ma, na kołach przednich brakowało po 20gram.
były wyważane przed zmianą z letnich na zimę, po tym 2 razy wyważałem i 2 razy poprawiali bo brakowało za 1 razem po 40g na koło, za drugim po 10. Problem nie ustał. Nie mam jak sprawdzić na innych kołach czy to wina kół.
Oma wpisana już w kolejkę do WarsSztatu.
#14493
OFFLINE
Napisany 03 lutego 2015 - 21:31
Normalnie spinam lewy i prawy razem i do kostki?

Nie wiem jakie masz radio to sam sobie sprawdźW którym pinie będzie masa do telefonu która wycisza radio i puszcza sygnał telefonu?

http://www.studio24.prv.pl/
#14494
OFFLINE
Napisany 03 lutego 2015 - 21:39
broń Cię panie bóg :pokoj: chcesz uwalić sobie urządzenie które chcesz podłączyć ?? podpinasz tylko jeden kanał.
Nie wiem jakie masz radio to sam sobie sprawdź![]()
http://www.studio24.prv.pl/
Dziękuję Ziutku.
#14495
OFFLINE
Napisany 03 lutego 2015 - 22:25
jakoś d*pa nisko siedzi... szczególnie z lewej strony ale to temat do innej dyskusji.
To sprawdź sprężyny czy nie ukruszone , bo masz drążek wyrównoważający i dopiero po darciu opon się kapniesz ,że sprężyna/y poległy.
W kadecie to było widać , niestety opel jest tak zapóźniony technologicznie , że nie potrafi wyprodukować sprężyn , które się nie kruszą.

Ps KS ARMANI - z tego co piszesz , to masz słabe ładowanie = diody prostownicze
Jeśli by był mostek prostowniczy , to miałbyś choinkę w kontrolkach na desce = odpada
#14496
OFFLINE
Napisany 03 lutego 2015 - 22:28
Miernik nawet mam. Chodzi mi o czesci w ktore musze sie zaopatrzyc w razie W. Chodzi o to ze na ewentualne naprawy mam malo czasu bo auto potrzebuje na co dzien.
Tak jak mówię może dioda któraś padł czyli trza by wymienić mostek, bądź szczotek mało, lub komutator już wychlastany ale najprędzej to któraś z diod padła.
I zrób tak jak piszą jak się kontrolka żarzy to zmierz czy ładuje i jak ładuje to ile i czy jest różnica po przegazowaniu
P.S Ja tak miałem w swoje starej omedzie A 2.0 8v paliła się kontrolka i wtedy nie ładowała a jak prze gazowałem to gasła i ładował wtedy był problem ze wzbudzeniem.
I zrób tak jak piszą jak się kontrolka żarzy to zmierz czy ładuje i jak ładuje to ile i czy jest różnica po przegazowaniu
#14497
OFFLINE
Napisany 03 lutego 2015 - 22:45
Kiepskiej jakości springi też mogą być przyczyną lekkiego negatywu i darcia opon od środka z tyłu? (o gumach w zawieszeniu wiem)To sprawdź sprężyny czy nie ukruszone , bo masz drążek wyrównoważający i dopiero po darciu opon się kapniesz ,że sprężyna/y poległy.
#14498
OFFLINE
Napisany 03 lutego 2015 - 23:06
#14499
OFFLINE
Napisany 03 lutego 2015 - 23:11
To sprawdź sprężyny czy nie ukruszone , bo masz drążek wyrównoważający i dopiero po darciu opon się kapniesz ,że sprężyna/y poległy.
W kadecie to było widać , niestety opel jest tak zapóźniony technologicznie , że nie potrafi wyprodukować sprężyn , które się nie kruszą.
Sprężyny akurat nówki sztuki K+F 774 278 dedykowane specjalnie sprowadzane dla mnie z niemiec (podobno takie szły na pierwszy montaż) bo oryginały się obie o 1 zwój skróciły samoczynnie - mam jeszcze je w piwnicy to mogę fotki pokazać

Mechanik jak robił geometrię też mówił, że jedna strona kąt ujowy ale sprężyny nowe i nie wie czemu.
#14500
OFFLINE
Napisany 03 lutego 2015 - 23:31
Sprężyny akurat nówki sztuki K+F 774 278 dedykowane specjalnie sprowadzane dla mnie z niemiec (podobno takie szły na pierwszy montaż) bo oryginały się obie o 1 zwój skróciły samoczynnie - mam jeszcze je w piwnicy to mogę fotki pokazać
Mechanik jak robił geometrię też mówił, że jedna strona kąt ujowy ale sprężyny nowe i nie wie czemu.
K+F to będzie KYB ? ja do siebie też montowałem w piątek KYB K-Flex ale u mnie był taki nr RX5414
Także otagowane jednym lub więcej z tych słów kluczowych: grill, atrapa, bez znaczka, B FL
Technika →
Wyposażenie wewnętrzne i akcesoria →
Brakujące elementy rolety elektrycznejRozpoczęte przez sapciak , 29 sty 2018 ![]() |
|
![]()
|
||
Forum Główne →
Spoty - Omega Klub Polska →
dolnośląskie (D) →
23.07.2016 - Oława grillRozpoczęte przez tc82 , 21 lip 2016 ![]() |
|
![]()
|