

pogaduchy na Podlasiu
#1041
OFFLINE
Napisany 12 marca 2015 - 21:28
#1042
OFFLINE
Napisany 13 marca 2015 - 13:38


#1043
OFFLINE
Napisany 13 marca 2015 - 16:53
#1044
OFFLINE
Napisany 15 marca 2015 - 18:02
http://olx.pl/i2/ofe...tml#:365e2df153
Najbardziej to szkoda ze nie ma klimatronika a reszta to pikus..dla chcacego to i klimatronik mozna założyć
#1045
OFFLINE
Napisany 15 marca 2015 - 18:57
#1046
OFFLINE
Napisany 15 marca 2015 - 20:19
#1047
OFFLINE
Napisany 15 marca 2015 - 21:12
Byliście dzisiaj na spotkaniu Opli na parkingu przy kościele tym białym jakże wielkim ?
Bylismy
Mylsle warta, nawet na graty, zeby blizej to bym po nia pojechal
#1048
OFFLINE
Napisany 15 marca 2015 - 21:42
#1049
OFFLINE
#1050
OFFLINE
Napisany 15 marca 2015 - 23:50
Dystans a może Ty się tą 3.2 zainteresujesz?
#1051
OFFLINE
Napisany 16 marca 2015 - 00:02

tylko ciekawe czy to prawdziwe 3.2 czy moze nie 3.0. akurat nie chce mi sie pod auto wchodzić i sprawdzać
#1052
OFFLINE
Napisany 16 marca 2015 - 07:10
#1053
OFFLINE
Napisany 16 marca 2015 - 10:53
A jeżeli olej cienkie Tobie po silniku to lokalizuj wyciek i go likwiduj..
that's it
#1054
OFFLINE
Napisany 16 marca 2015 - 12:56

#1055
OFFLINE
Napisany 16 marca 2015 - 13:04
Adi obawiam sie ze 3.2 nie zmiesci sie do tego srebrnego czegos z dislem pod maska
Ale do bagaznika wejdzie


#1056
OFFLINE
Napisany 16 marca 2015 - 13:53

#1057
OFFLINE
Napisany 16 marca 2015 - 17:52
Wielkie dzięki kolego za tyle cennych informacji, powiem tak, dymek na niebiesko już kiedyś zauwazyłem, chodziło mi o uszczelkę pod pokrywą zaworów, trochę tam mokro przy pokrywie zaworów, widocznie "spartaczyli" mi tą naprawę uszczelk, no nic, będę jeździć póki co dolewać oleju i hulaj dusza jakoś to będzie hehe. Jeszcze raz dziękuję!Jeżeli Twoje auto nie gubi oleju a stan ubywa to mogą być dwa rozwiązania.Jeżeli rano gdy odpalasz auto i po uruchomieniu silnika przez chwilę z tlumika będzie leciał niebieski dym to by znaczyło ze uszczelniacze zaworowe są do wymiany.Druga sprawa to czy ciągle nie pojawia się mniej lub bardziej niebieski dymek to by znaczyło wymianę pierścieni tlokowych w silniku.Napisałeś ze podobno była wymieniana uszczelka pod zaworami..to trochę niedokładne określenie owej uszczelki..Czy chodzi Tobie o uszczelka pod pokrywa zaworów szt 1 ,czy uszczelniacze zaworowe ale wtedy nie 1szt tylko 16szt małych "obraczek" metalowo gumowych.Jeżeli uszczelniacze zaworowe były wymieniane to sprawa jest prosta..remont silnika,czyli wymiana pierścieni i całą masa innych czynności przy okazji zabierania silnika.
A jeżeli olej cienkie Tobie po silniku to lokalizuj wyciek i go likwiduj..
that's it
#1058
OFFLINE
Napisany 16 marca 2015 - 18:04
#1059
OFFLINE
Napisany 16 marca 2015 - 18:31
Pastyl napisz do mnie na pw moze coś pomoge. 2.0 sam remontowałem i chodzi po dziś dzień ale juz nie u mnie. Trzeba dobrze silnik obejrzeć czy gdzieś sie poci i ocenić stan wnętrza silnika czyli kompresja dmuchanie w korek odmy i inne sprawy. Ja sie przybieram do kupna r30 bo moje r25-r28 zaczyna zgrzytać juz przy zmianach.
Napisałem, ale czy doszło? Bo coś nie widze w skrzynce ehh
#1060
OFFLINE
Napisany 16 marca 2015 - 18:36
Adi obawiam sie ze 3.2 nie zmiesci sie do tego srebrnego czegos z dislem pod maska
Oddaj żonie volvo a sam byś oma czydwa śmigał
