Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

pogaduchy na Podlasiu


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
1358 odpowiedzi na ten temat

#181 OFFLINE   adasko6891

adasko6891

    ZACHODZI PRZY SKRĘCIE

  • 35 postów
  • Dołączył: 31-05-2010
  • Skąd: białystok-słoneczny stok

Napisany 06 maja 2012 - 13:31

Ja za ten chip zaoferowałem 50 zł i byłem jedyną osobą, która licytowała. Chciałem zobaczyć czy to coś da. Ale raczej moja kluska by trafiła:szpital:

#182 OFFLINE   topserwis

topserwis

    sympatyk KKK

  • 2 225 postów
  • Dołączył: 16-10-2011
  • Skąd: okolice Warszawy

Napisany 06 maja 2012 - 14:06

Ponad 20KM w wolnossącym silniku benzynowym o pojemności 2l (czyli 15% przyrostu)... Już to widzę :lol:

#183 OFFLINE   gregmi

gregmi

    Born To Ride

  • 44 postów
  • Dołączył: 07-10-2007
  • Skąd: z E-wsi

Napisany 06 maja 2012 - 16:17

taaa i sprzedający zapomniał dopisać, że spadnie zużycie paliwa o 40%. Z tego co się orientuję, to każdy chip trzeba zaprogramować do konkretnego auta. Te uniwersalne to nieporozumienie i naciąganie kupującego.

#184 OFFLINE   topserwis

topserwis

    sympatyk KKK

  • 2 225 postów
  • Dołączył: 16-10-2011
  • Skąd: okolice Warszawy

Napisany 06 maja 2012 - 16:28

Wszystko zależy. W USA do aut europejskich (również turbodoładowanych) stosuje się uniwersalny soft, nawet mimo znacznych różnic w zastosowanych turbosprężarkach. Soft ten jest ogólnie tragiczny i w dużej mierze działa poprzez zmianę parametrów trybu awaryjnego, a mimo tego jeździ w tysiącach aut...

Można zrobić niezły uniwersalny soft do konkretnego jednego sterownika w przypadku wolnossącej benzyny, dla auta całkowicie seryjnego. Nie ma co jednak liczyć (zwłaszcza jeśli ma to zadziałać pluj i graj czy P&P) na przyrosty 15%. 2-5% jest realne, więcej może się okazać w większości silników nieosiągalne bez zmian mechanicznych czy osprzętu.

#185 OFFLINE   gregmi

gregmi

    Born To Ride

  • 44 postów
  • Dołączył: 07-10-2007
  • Skąd: z E-wsi

Napisany 06 maja 2012 - 16:54

Mi ostatnio padła na głowę chęć podmiany skrzyni na manual, mam już dosyć automatu. Ale najpierw muszę zrobić silniczek na cacy, chwilowo cały czas męczę temat sond.

#186 OFFLINE   Roki124

Roki124
  • 8 postów
  • Dołączył: 11-06-2011
  • Skąd: Białystok

Napisany 06 maja 2012 - 17:31

Dobra widze ze sie ozywiło troche tutaj po moim poscie
to moze odrazu umówimy sie na jakiegos spota :)

#187 OFFLINE   gregmi

gregmi

    Born To Ride

  • 44 postów
  • Dołączył: 07-10-2007
  • Skąd: z E-wsi

Napisany 06 maja 2012 - 18:00

Trzeba założyć nowy temat. Widzę, że ludziska wolą spoty w siarczyste mrozy. Latem to już nikomu się nie chce spocić

#188 OFFLINE   Roki124

Roki124
  • 8 postów
  • Dołączył: 11-06-2011
  • Skąd: Białystok

Napisany 06 maja 2012 - 18:22

Temat załozony takze prosze wchodzcie i mówicie co i jak :)

#189 OFFLINE   bronekc6

bronekc6

    najszybsza na Podlasiu :D

  • 564 postów
  • Dołączył: 22-11-2010
  • Skąd: Grajewo
  • Województwo: podlaskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.2 V6 Z32SE

Napisany 06 maja 2012 - 20:43

Co do tuningu w x20xev jest on mozliwy ale ile zabawy i kosztów a i dźwięk nadal bedzie tylko r4 a nie r6 lub v6 osobiscie stwierdziłem ze bez sensu sie bawić w to czy tez turbo lepiej 2.5v6 wałki puche usunąc ekofasolki na początek powinno coś dać zamach też moze no ale ze 136 km na okolo 180km bedzie róznica diametralna

#190 OFFLINE   adasko6891

adasko6891

    ZACHODZI PRZY SKRĘCIE

  • 35 postów
  • Dołączył: 31-05-2010
  • Skąd: białystok-słoneczny stok

Napisany 07 maja 2012 - 16:26

Według mnie ten chip to może zmieniać soft pod silniki turbodoładowane, wtedy to by miało sens a tak można moc podnieść różnymi sposobami , ale raczej nie za dużo bo to według mnie jest zbyt delikatna jednostka. Tu i bez podnoszenia mocy doły padają:masakra:

#191 OFFLINE   bronekc6

bronekc6

    najszybsza na Podlasiu :D

  • 564 postów
  • Dołączył: 22-11-2010
  • Skąd: Grajewo
  • Województwo: podlaskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.2 V6 Z32SE

Napisany 07 maja 2012 - 20:03

dokładnie adaśko silnik 2.5 v6 który ma greg jest podatniejszy na tuning i wytrzymalszy od 3.0 jeszcze jaki u mnie zagości to jest nie do konca wiadome wiem ze V6 juz i tak koszt omegi przekroczył logiczne myślenie więc co bd sobie żałował
co do tuningu w x20xev mozna nawet do 170 kucy podniesc ale trzeba silnik wzmocnić lub zakuć co sie nie opłaca silnik z saaba i tyle

#192 OFFLINE   topserwis

topserwis

    sympatyk KKK

  • 2 225 postów
  • Dołączył: 16-10-2011
  • Skąd: okolice Warszawy

Napisany 07 maja 2012 - 20:08

dokładnie adaśko silnik 2.5 v6 który ma greg jest podatniejszy na tuning i wytrzymalszy od 3.0 jeszcze jaki u mnie zagości to jest nie do konca wiadome wiem ze V6 juz i tak koszt omegi przekroczył logiczne myślenie więc co bd sobie żałował
co do tuningu w x20xev mozna nawet do 170 kucy podniesc ale trzeba silnik wzmocnić lub zakuć co sie nie opłaca silnik z saaba i tyle


A czym tak się X25XE różni od X30XE że ma być podatniejszy na tuning albo wytrzymalszy?? A... wałki G w 3.0 cudów nie robią... bo są tam z fabryki :lol: Zawsze można 4 G wsadzić jeszcze!!

Z XEV'a można i dużo więcej niż 170KM wycisnąć, pytanie tylko ile to będzie kosztowało... I wcale nie wymaga to kucia. Poza tym kucie nie jest dziś aż tak drogie jak niektórzy sądzą!!

A co Saab'owego silnika - który?? Bo jak dla mnie żaden bez dużych ingerencji się nie nadaje... Każdy ma swoje + i - ale idealnych z fabryki nie ma.

#193 OFFLINE   bronekc6

bronekc6

    najszybsza na Podlasiu :D

  • 564 postów
  • Dołączył: 22-11-2010
  • Skąd: Grajewo
  • Województwo: podlaskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.2 V6 Z32SE

Napisany 09 maja 2012 - 09:41

Ja dokładnie sie nie znam ale jak kolega ilku wsadził to sie da 2.5v6 ma caly dół silnika z 3.0 temu jest wytrzymalszy nie grzeje sie tak jak 3.0 . No ale nie bedzie miał mocy 3.0 bez mocniejszego tuningu.
Dziś zmieniam głowice w x20xev i pokaze choć powinne wygladać okna wydechowe. ekofasolki wywalone tylko czy to coś da

#194 OFFLINE   adasko6891

adasko6891

    ZACHODZI PRZY SKRĘCIE

  • 35 postów
  • Dołączył: 31-05-2010
  • Skąd: białystok-słoneczny stok

Napisany 09 maja 2012 - 16:00

Jeśli wywalenie ekofasolek coś Ci pomoże to ja u siebie też wywalę :)

#195 OFFLINE   bronekc6

bronekc6

    najszybsza na Podlasiu :D

  • 564 postów
  • Dołączył: 22-11-2010
  • Skąd: Grajewo
  • Województwo: podlaskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.2 V6 Z32SE

Napisany 10 maja 2012 - 20:12

tyle ze wywalenie ich to nie takie proste trzeba najlepiej głowice zdjąć by opiłków sie nie nasypało fotki wrzuce jak tylko bd mógł

#196 Guest_andre1099_*

Guest_andre1099_*
  • Dołączył: 01-01-1970

Napisany 15 maja 2012 - 17:27

Bronek nie zapomnij o fotkach felg

#197 OFFLINE   bronekc6

bronekc6

    najszybsza na Podlasiu :D

  • 564 postów
  • Dołączył: 22-11-2010
  • Skąd: Grajewo
  • Województwo: podlaskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.2 V6 Z32SE

Napisany 16 maja 2012 - 08:35

dzis wyśle

#198 OFFLINE   adasko6891

adasko6891

    ZACHODZI PRZY SKRĘCIE

  • 35 postów
  • Dołączył: 31-05-2010
  • Skąd: białystok-słoneczny stok

Napisany 07 czerwca 2012 - 22:03

http://www.joemonste..._motoogloszen_L

#199 OFFLINE   bronekc6

bronekc6

    najszybsza na Podlasiu :D

  • 564 postów
  • Dołączył: 22-11-2010
  • Skąd: Grajewo
  • Województwo: podlaskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.2 V6 Z32SE

Napisany 08 czerwca 2012 - 16:45

choć nie mam zdjęć wywalonych ekofasole to cos daje troszke lepiej sie zbiera od 2 tysi w porównaniu z oryginałem ale niewiem czy to to ze ekofasolki wywaliłem czy to ze głowice odnowiłem

#200 OFFLINE   konradbiker

konradbiker

    Czesci Omega i e39

  • 524 postów
  • Dołączył: 24-05-2009
  • Skąd: Bialystok
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 05 września 2012 - 17:55

Troche sie zareklamuje jakby ktoś moze cos potrzebował zawsze tam dla omegomaniaków cena bedzie korzystyniejsza :)

Pomoc Drogowa 24h, transport 1 lub 2 auta, skup samochodów do zlomowania, calych, uszkodzonych, niezarejestrowanych w Polsce równiez anglików.
Tel: 515-895-332