wiem wiem bedziem ogarniać temat


SIGmaster Dawida
#21
OFFLINE
#22
OFFLINE
Napisany 31 stycznia 2016 - 14:37

letnie jak zimówki czyli 225/55/R17 albo takie jak z Omki 235/45/R17

Edytowany przez Dawido89, 31 stycznia 2016 - 15:14.
#23
OFFLINE
#24
OFFLINE
#25
OFFLINE
Napisany 09 lutego 2016 - 11:00
Dzieje się....
Zamówione zostały tarcze hamulcowe wentylowane tylne 292mm + klocki ZIMMERMANN (cały komplet)
Przód z racji swojej ceny(rozmiar 302mm) zostały odłożone na next month
W miedzyczasie został zalany wspomniany olej Motul X-Clean 5W30 i po 1500km od wymiany ubytku nie stwierdzono co mnie bardzo cieszy.
Za moment zabieram się za wymianę uszczelki pod kolektorem ssącym + przepustnicą + przy okazji przeczyszczenie przepustnicy,wymianę dysz gazowych oraz przewodów gazowych od listwy do dysz na równe i jak najkrótsze długości.
A wczoraj pierwszy raz nawigacja zagadała w 100% języku Polskim wraz w nowymi mapami od BMW(ostatnia wersja 2015, wersji 2016 CD jeszcze nie ma)
Tak jak poniżej wygląda mój parch naprawiony jeszcze jak widać ślizg mocujący zderzak do wymiany...zapomniałem kupić
Załączone pliki
Edytowany przez Dawido89, 09 lutego 2016 - 11:01.
#26
OFFLINE
Napisany 12 lutego 2016 - 14:24
#27
OFFLINE
#28
OFFLINE
#30
OFFLINE
Napisany 15 lutego 2016 - 21:10
jakieś fotki byś wciepnął jak na łopatach wygląda
#31
OFFLINE
Napisany 15 lutego 2016 - 22:04
za dnia w dobrej widoczności bo jak skończyłem to było już ciemnawo
#32
OFFLINE
#33
OFFLINE
Napisany 18 lutego 2016 - 19:30
pasują mu a więc teraz lekko w dół z nią
#34
OFFLINE
Napisany 18 lutego 2016 - 20:10
No xd jasna sprawa... kurna dobra baza do roboty to i robic się chce zarażam sie powoli tym co Wy xd
KLIK i bedzie w pełnym rozmiarze
raczkuję także w przebudowie instalacji LPG
Było
STAG 300 ISA2
reduktor Zavoli zeta N
listwa wtryskowa Hana (3 wtryskiwacze HANA 2000 a jeden HANA 2001 )
Miedź
Będzie
STAG 300 ISA2
reduktor KME Gold 325KM
Wtryskiwacze Barracuda 130NL
Przewody gazowe FARO Fi8mm
Wtryskiwacze pracujące osobno a podłączone bedą do dwóch rozdzielaczy z których każdy pracuje na osobnym wyjściu z reduktora co pozwoli wykorzystać go w pełni dla tego silnika oczywiście przybędzie jeszcze kompensacja między listwami
Przybyło także hamowanie na tył oprócz tego co w zestawie widać przyszly jeszcze nowe tłoczki i uszczelnienia + płyn TRW Dot 4
Jarzma będą po oczyszczeniu pomalowane na niebiesko a zacisk myślę że grafit niebieski powinien fajnie tworzyć taki "delikatny szczegół"
Edytowany przez Dawido89, 18 lutego 2016 - 20:19.
#35
OFFLINE
Napisany 18 lutego 2016 - 23:55
pasują mu a więc teraz lekko w dół z nią
jakie lekko ? albo grubo albo wcale xD
No xd jasna sprawa... kurna dobra baza do roboty to i robic się chce![]()
pamiętaj że jak nic nie ociera to znaczy że jest za wysoko
Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno
" Nie możesz być pewien swej racji, jeśli o argumentach swoich oponentów nie będziesz wiedział więcej od nich samych "
Auto Serwis KrakówOpel Saab
515 018 365
#36
Guest_asqard_*
#37
OFFLINE
Napisany 26 lutego 2016 - 21:23



#38
OFFLINE
Napisany 26 lutego 2016 - 22:12
Ładnie ładnie się dzieje
Czyli planowany atak na moc jak reduktor do ponad 300 km
#39
OFFLINE
Napisany 26 lutego 2016 - 22:18
ta. Miejsce na drugi reduktor też już wytypowane. Będzie atak na pińcet dziewięć koni
Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno
" Nie możesz być pewien swej racji, jeśli o argumentach swoich oponentów nie będziesz wiedział więcej od nich samych "
Auto Serwis KrakówOpel Saab
515 018 365