Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Obroty spadaja do 500 i nieraz zgasnie na zimnym silniku!


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
27 odpowiedzi na ten temat

#21 OFFLINE   matigreg06

matigreg06
  • 228 postów
  • Dołączył: 08-08-2008
  • Skąd: zielona góra
  • Województwo: lubuskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 30 kwietnia 2009 - 19:11

Rocznik mam 96, sprawdzałem czy są jakieś błedy, ale nie ma błędów.
A ten czujnik to musze poszukać gdzie się znajduje i jakie ma mieć parametry.
Dzięki za podpowiedz.:)

#22 OFFLINE   golowy

golowy
  • 274 postów
  • Dołączył: 08-04-2009
  • Skąd: Olsztyn

Napisany 05 maja 2009 - 07:01

Witam ja się dołącze do pytania gdzie się znajdujęe czujnik temp. do ecu? Ja mam taki sam problem że na zimnym gasnie, jak się przełączy na gaz to delikatnie szarpie zanim się rozgrzeje (sekwencja). Pierw czyściłem krkowy, potem go wymieniłem, czyszczyciłem dysze, wszystko uszczelnione ale niestety dalej to samo :( Komp nie pokazuje błedów więc dop głowy przyszedł mi czujnik tem. Tylko gdzie on jest i jaką powinien mieć wartośc. No i czy nie powinienm wymienić przewodów i świec? Omka 97r 2,0 16V XEV
Niech ktoś pomoże bo ja na nią już nie mam siły...

Doczytałem sie na innych forach ze czuinik temp. znajduję się z tyłu silnika za cewką zapłonową tylko jaksię do niego dostać :confused: ?? No i jakie powiniem miecparametry.

#23 OFFLINE   krystiangrabice

krystiangrabice
  • 15 postów
  • Dołączył: 25-11-2008
  • Skąd: Lubuskie

Napisany 15 maja 2009 - 22:52

Co to jest czujnik temp. do Ecu??????
Krystian

#24 OFFLINE   golowy

golowy
  • 274 postów
  • Dołączył: 08-04-2009
  • Skąd: Olsztyn

Napisany 18 maja 2009 - 07:49

czyjnik do temp do ecu to czujnik temperatury silnika ktory rejstruje komoputer i na jego podstawie np włącza "ssanie"

#25 OFFLINE   rashii

rashii

    5 OMEGA W MOJEJ KARIERZE

  • 132 postów
  • Dołączył: 23-11-2008
  • Skąd: Świdnica

Napisany 18 maja 2009 - 19:03

Doczytałem sie na innych forach ze czuinik temp. znajduję się z tyłu silnika za cewką zapłonową tylko jaksię do niego dostać :confused: ?? .



zeby dostac sie do niego trzeba rozebrać poszybie, cały ten kielich pod wycieraczkami jest rozbieralny, jak ściągniesz to plastikowe podszybie to zobaczysz pokolei srubki które trzeba odkręcić wtedy dojscie jest do czujnika duzo lepsze :)

#26 OFFLINE   eliks

eliks
  • 1 563 postów
  • Dołączył: 28-11-2007
  • Skąd: Lidzbark

Napisany 18 maja 2009 - 19:20

sorry że sie tak podpinam ale to normalne że w V-ce obroty na biegu jałowym to zaledwie 600 obr/min.? Miałem wczesniej 16V wiec stąd to pytanie.

#27 OFFLINE   slaw-71

slaw-71
  • 33 postów
  • Dołączył: 30-03-2009
  • Skąd: Gdańsk

Napisany 26 czerwca 2009 - 20:41

Zrobilem wszystko zgodnie z ta porada CZYSZCZENIE DYSZY i jest juz dobrze. :D


Witam, czy ktoś oprócz kolegi czyścił tą dyszę, bo mam ten sam problem. I moje pytanie brzmi czy wystarczy że wleje do wężyka jakiegoś preparatu do czyszczenia czy raczej powinienem wykręcić tą dyszę i przeczyścić. Z moich obserwacji po zdjęciu wężyka zauważyłem lekkie podciśnienie na wężyku a w poradzie kolega napisał że powinno być dość mocno wyczuwalne podciśnienie i co jeszcze zauważyłem że opaska trzymająca wężyk spadła lub została zsunięta przez poprzedniego właściciela w dół wężyka, założyłem ją oczywiście ale czy to mogło mieć wpływ na moje problemy z obrotami. (krokowy i czujnik temperatury wymieniony) Jak silnik jest ciepły to wszystko jest ok, dzieje się tak tylko z rana jak jest zimny.

#28 OFFLINE   golowy

golowy
  • 274 postów
  • Dołączył: 08-04-2009
  • Skąd: Olsztyn

Napisany 04 lipca 2009 - 18:27

Nie lej tam niczego bo to Ci nic nie da. Zeby wyczyścic te dyszę zrób następująco: (METODA Z SERIWSIU OPLA :cool: )
Zdejmij gumowa rurę z dolotu powietzra do gardziela, otwórz przepstnice na max najlepiej sobie ją czymś zblokuj i jak bedziesz sie patrzył na gardziel od strony przodu samochodu czyli stojąc na wprost silnika to po prawej stronie pod motylkiem przepustnicy bedzie diurka, weź kawałek druta i przepchaj to, srednica jest tam mała wiec ok 1mm wiec jej nie powiększaj. Cała robota zajmie Ci ok 15min. NA forum doczytałem że chłopaki piszą żeby odkrecić te dysze od gardziela ale to jest bardzo czasochłonne ok 3godz i bardzo ciężko sie tam dostać :mad: (sam pierw tak robiłem)
a metoda przepchania drutem łatwa i bez problemu profilaktycznie mozesz ja sparawdzać co jakiś czas.
Pozdrawim i miłej pracy i ciesz się jazdą :driver:
Jak byś miał trudności to pisz