

Zapowietrza się układ paliwowy
#21
OFFLINE
Napisany 25 października 2010 - 09:56
#22
OFFLINE
Napisany 25 października 2010 - 10:03
#23
OFFLINE
Napisany 11 listopada 2010 - 03:02

#24
OFFLINE
Napisany 11 listopada 2010 - 12:37
#25
OFFLINE
Napisany 30 grudnia 2010 - 18:49
#26
OFFLINE
Napisany 30 grudnia 2010 - 19:42
W zasadzie sam sobie odpowiedziałeś. Uszczelniacze do wymiany.
Edytowany przez kocyk, 14 grudnia 2015 - 18:08.
link
#27
OFFLINE
Napisany 10 listopada 2013 - 19:37
Myślałem że to wina dopływu paliwa, może się cofa więc za filtrem, a przed aparatem wtryskowym zamontowałem zaworek zwrotny, ale to nie pomogło, co to może być.
Jak już się zdarzało, że stał na równym i nie chciał zapalić to odpalałem go na Plaku (zamiast auto-startu bo jest tłusty), wiem że to nie zdrowo dla silnika.
jak już załapał to było ok, potem postawiłem na noc z górki i problemu nie było.
Forum przeszukiwałem wielokrotnie i jakoś nie znalazłem podobnych objawów.
#28
OFFLINE
Napisany 10 listopada 2013 - 20:28
#29
OFFLINE
Napisany 03 grudnia 2013 - 23:09
Okazało się że po wymianie uszczelnień wtryskiwaczy i wężyków przelewowych samochód pali od strzała. Mechanik powiedział że wolał dokładnie sprawdzić zanim mnie narazi na koszty regeneracji pompy wtryskowej, bo ja z góry założyłem że pompa.
Koszt 600 zł, w tym wymiana spalonej świecy i modlitwa żeby się nie ukręciła.
swoja drogą mechanika mogę polecić bo sam z polecenia do niego trafiłem.
#30
OFFLINE
Napisany 04 grudnia 2013 - 01:10
generalnie miałem to samo, okazało się, że na zasilającym przewodzie są 4 albo 5 złaczek w których parcieją oringi. Wycieków nie widać a jak temperatura spada zasysa tam powietrze. W filtrze paliwa często wchodzi powietrze przez złączkę od podgrzewacza. 2 lata temu zrobiłem tak, że załozyłem całosciowy paliwowy, zbrojony wąż gumowy od zbiornika do filtra, wywaliłem oryginalny filtr i załozyłem z vw bez podgrzewacza. 2 lata spokój i banan na gębie...nawet przy minus 25 pali od strzała.Witam,
mam problem z odpalaniem, po dłuższym postoju (np.; noc), zapowietrza się układ paliwowy (cofa paliwo), wymieniłem już uszczelniacze na wtryskach metalowo gumowe, i przewody gumowe na powrotach, komp serwisowy nie wykazuje żadnych błędów, jak odpali nie święcą się żadne kontrolki, ani nie wyświetla komunikatów o błędach, elektronika porządku.
Wystarczy że w warsztacie odpowietrzą układ po nocy i odpala od razu, bez problemu.
Nie wiem już gdzie szukać przyczyny, pomóżcie.
Koszt około 85 PLN i własna robota. Polecam rozwiązanie i pozdrawiam.
#31
OFFLINE
Napisany 04 grudnia 2013 - 22:12
no i zrobione, oddałem samochód do mechanika typowo od klekotów.:jump:
Okazało się że po wymianie uszczelnień wtryskiwaczy i wężyków przelewowych samochód pali od strzała. Mechanik powiedział że wolał dokładnie sprawdzić zanim mnie narazi na koszty regeneracji pompy wtryskowej, bo ja z góry założyłem że pompa.
Koszt 600 zł, w tym wymiana spalonej świecy i modlitwa żeby się nie ukręciła.
swoja drogą mechanika mogę polecić bo sam z polecenia do niego trafiłem.
o żesz w m...e niezła cena za kilka godzin roboty!
#32
OFFLINE
Napisany 06 grudnia 2013 - 00:13
Śledziłem wszystko co robi od początku do końca, mnie się nie spieszyło, a zależało mi na 100% pewności co to było no i żeby nie wydawać zbędnej kasy, a przecież regeneracja pompy kosztuje
#33
OFFLINE
Napisany 12 grudnia 2015 - 09:51
#34
OFFLINE
Napisany 12 grudnia 2015 - 10:40


#35
OFFLINE
Napisany 12 grudnia 2015 - 12:24
miałem bardzo podobny problem i okazało się że to uszczelniacze na wtryskach
#36
OFFLINE
Napisany 12 grudnia 2015 - 14:00
#37
OFFLINE
Napisany 12 grudnia 2015 - 15:33
#38
OFFLINE
Napisany 12 grudnia 2015 - 16:43
zacznij od zbiornika
może pod opaską puściło
przy okazji wymyj sitko w baku
jak nie będzie poprawy > filtr paliwa > nowe węże do pompy > trawersy i przelewy > pompa