Sprzedający kupił auto na handel od drugiego właściciela.
Pewnie kupił za 6 tys. ciekawe w jakim był stanie ten Opel.
Swoją drogą jak często te DTI tego wymagają?
Typowa usterka to nie jest.
Zalecam wzmożoną czujność, przy oględzinach.
Napisany 27 listopada 2015 - 20:53
Sprzedający kupił auto na handel od drugiego właściciela.
Pewnie kupił za 6 tys. ciekawe w jakim był stanie ten Opel.
Swoją drogą jak często te DTI tego wymagają?
Typowa usterka to nie jest.
Zalecam wzmożoną czujność, przy oględzinach.
Obecność korozji w Omedze, zadaje kłam powszechnej opinii, iż Opel robi gówniane samochody. A one z żelaza są zrobione, to rdzewieją
Napisany 29 listopada 2015 - 12:23
Temat jest o zakupie omegi a nie o spalaniu i opinii kto co lubi. OT wywaliłem i proszę trzymać się tematu.
Omega wczoraj zakupiona za naprawdę dobre pieniądze Sprzedający nie jest typowym handlarzem z etatu, tylko prywatną osobą. Zawieszenie w porządku (jeszcze do sprawdzenia tuleje bo wydawało mi się, że jedna ma luz). Silnik pracuje równo i nie dymi, skrzynia nie szarpie, rudej brak. IC jest zaolejony i wczoraj pękł plastik na górze chłodnicy wody. Do zrobienia jeszcze standardowe rzeczy.
Odpicuj swoją omegę xd
Napisany 03 grudnia 2015 - 14:36
No to niech służy Ci kolego ( albo ojcu ) ktokolwiek będzie tym jeździł jak najdłużej i żeby się nie yeabała
Edytowany przez Vengazo, 03 grudnia 2015 - 14:38.