temat koncze ,wszystko gra-gwoli wyjasnienia-kazdego fachowca z kompem,trzeba przypilnowac.W moim wypadku ,po stwierdzenia braku mozliwosci polaczenia sie z systemem ABS fachowiec stwierdził ze uszkodzony jest sterownik.Po wymontowaniu,oddaniu do fachowca -sterownik okazał sie w porzadku.Po podjechaniu do drugiego fachowca -diagnoza sterownik.Wiec tłumacze goscowi ze sterownik ok,ale na moje oko nie chce sie połaczyc z kompem bo nie jest zasilany.Fachowiec podumał chwile,zaczął sprawdzac zasilanie na złączce -tej zdejmowalnej-sterownika.i okazało sie ze brak masy-uszkodzony,lekko przetarty ,zasniedziały przewod (pod aku nad belką)dajacy mase-jest ich tam kilka,pod jedna nakretka.Sama naprawa raptem kilka min o kosztach nie ma co mowic.To dla tych co szukaja wyjasnien,odnosnie ABS,predkosciomierza,radia,tempomatu-brak mozliwosci polaczenia ze sterownikiem nie zawsze znaczy-uwalony sterownik-po takiej decyzji fachowca nalezy wymoc na nim sprawdzenie przejsć w złaczce-byłoby dobrze gdyby wiedział lub miał schemat czego szukac.Gdy złaczka okaze sie ok dopiero zabieramy sie za sterownik.Co do kosztow-za samo wymontowanie sterownika w omedze b fl 2,2 l-wołaja od 50-200zl,regeneracja 140-200-winny okazal sie przewod za ok 30 zł-kazdy jest w stanie sam to zrobic-wiec powtarza sie stare jak swiat-jesli umiesz liczyc licz na siebie,pozdrawiam.
Twój przypadek jest wyjątkowy , a nie na odwrót.
To i ja się "pochwalę" moduł pompy abs już 2 raz wysyłany do regenerscji i dalej nic jedynie predkosciomierz działa , abs tc wspomaganie nie działa 
Teraz pytanie czy szukać całej pompy ze sterownikiem czy tą gdzie indziej reanimować? i czy pompa podejdzie z silnika 2.5 , 3.0 bądź 3.2 ?
Opel z 2001 roku silnik 2.6 v6 benzyna
od 2.5 i 3.0 nie. Od 3.2 tak , ale wszystko zależy czy masz TC czy ASR