Witam . Jestem nowym tu na forum i na wstępie wszystkich pozdrawiam,a teraz o co mi chodzi, mam od niedawna Omegę B 2.0 16v kombi 1998r i są dwa problemy,pierwszy w czasie jazdy dzisiaj(-4 na zewnątrz)dmuchało letnim powietrzem a na postoju było za gorąco. Drugi problem nie działa wskażnik temperatury , okazało się że niema kabelka do czujnika temperatury w silniku. Mam instalację gazową , czy może być podpięty pod gaz bo na tablicy pali się cały czas ikona silnika. Z góry wielkie dzięki za pomoc.


słabe ogrzewanie
#1
OFFLINE
#2
OFFLINE
Napisany 30 października 2015 - 10:35
dopóki nie dowiemy się jaką temperaturę trzyma silnik nic Ci nie powiemy. Może padł czujnik temp na wskaźniki. Czujnik jest z tyłu silnika pod cewą jeżeli się nie mylę. Tylko nie pomyl z czujnikiem temperatury na komputer bo on znajduję się obok. Po naprawieniu tego pogadamy dalej na temat ogrzewania. Jaką masz instalację gazową?
#3
OFFLINE
Napisany 30 października 2015 - 11:29
chodzi oto że niema jak sprawdzic bo brakuje kabelka do czujnika i nie moge go znależć
#4
OFFLINE
Napisany 02 listopada 2015 - 14:04
pewnie gdzieś wisi sobie swobodnie. Innego wyjścia nie ma
#5
OFFLINE
#6
OFFLINE
Napisany 03 listopada 2015 - 08:10
Może termostat nietrzymac jak sugeruje krulik. Ale narazie nie wymienia bo może być dobry. Może być gaz źle wpięty w wodę. Może być zamulona nagrzewnica. Opcji jest trochę. Zacznij od tego co nie kosztuje więcej niż troche czasu
Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno
" Nie możesz być pewien swej racji, jeśli o argumentach swoich oponentów nie będziesz wiedział więcej od nich samych "
Auto Serwis KrakówOpel Saab
515 018 365
#7
OFFLINE
Napisany 03 listopada 2015 - 19:22
Termostat na bank
#8
OFFLINE
Napisany 22 listopada 2015 - 16:01
PS:szybkie pytanie związane z tematem,gdzie znajduje się zawór drójdrożny nagrzewnicy,i jak sprawdzić czy jest sprawny? U mnie dmucha max letnim powietrzem przy takich temp jak teraz a jak cieplej to gorącym niezależnie od stylu jazdy. Układ sprawny bez wycieków,niedogrzania,przegrzewania,parowania itp. Nagrzewnicę biorę pod uwagę ale chcę iść po kolei zaczynając od tego co tańsze i prostrze

Edytowany przez Daniel W-wa, 22 listopada 2015 - 16:16.
#9
OFFLINE
Napisany 27 listopada 2015 - 09:09
#10
OFFLINE
Napisany 27 listopada 2015 - 18:48
Trójdrożny wcale prosty nie jest. Znajduje się pod podszybiem na środku. Jest wepchany głęboko. Niestety nie podpowiem jak go sprawdzić
Jest na forum mnustwo o tym, wiem bo sam gdzieś tu tłumaczyłem manuala
