Hejka. Mam problem z przerzucaniem biegów przez moją ASB z poziomu 1-2 i z 2-3 czuć szarpniecie to samo kiedy sie zatrzymuje i skrzynia redukuje czuć szarpniecie.Wszystko dzieje sie przy spokojnej jeździe. Kiedy przerzucam z N na D i z D na N również czuc uderzenie z tyłu auta. Z literatury wyczytałem, że objawy szapniecia z N na D może być zawieszony lub uszkodzony zawór BAND APPLY SOLENOID czyli zawór taśmy BAND tzw. hamulca.
OPIS Z LIETERATURY.
N-D harsh - Band control solenoid stuck or defectiva
Dodatkowo znalazłem, że w/w elektrozawór działa, kiedy skrzynia jest na pierwszym i drugim biegu. Szarpnięcie nie występuje kiedy skrzynia przerzuca z 3 na 4.
Komputer nie pokazuje żadnych błedów, olej w skrzyini wymieniony, żadnych błedów w ECU ani silnika ani ASB. na stall teście cisnienie 8 BAR i trzyma 2100 RPM, przy normalnej jeździe 3.3 BAR.
Czy winowajca może byc ten elektrozawór, błąd ECU wyrzuciłby gdyby rezystancja czujnika wychodziła poza normeę czy może źle działać i powodować takie problemy ?