a jak hamujesz silnikiem to pokazuje 0??


Całkowicie błędne wskazania spalania według komputera
Rozpoczęte przez
Berni19
, 29 gru 2007, 18:58
23 odpowiedzi na ten temat
#21
OFFLINE
Napisany 09 stycznia 2014 - 19:18
#22
OFFLINE
Napisany 09 stycznia 2014 - 20:50
wlasnie to jest dziwne ze nic sie nie zmienia caly czas jest 39,8 l/100 km
#23
OFFLINE
Napisany 10 kwietnia 2014 - 18:39
Mam dosyć dziwny problem z komputerem pokładowym. Otóż nie pokazuje spalania na postoju ani zasięgu.
Sytuacja objawia się tak: po odpaleniu pokazuje 1.7l/h i powoli spada przez 2 - 3 s co 0,1 0,2l aż spadnie w ogóle na 0. A zasięg to podczas jazdy normalnie rośnie... (doskonały samochód) o 1km średnio co 100- 200m.
Po połączeniu się z MIDem fejsem był jakiś stary błąd sygnału prędkości. Po skasowaniu nie wstał.
Sprawdziłem połączenia sygnału prędkości i paliwa z deską rozdzielczą i są poprawne, nie sprawdziłęm sygnału dawki paliwa bo nie miałem akurat pod ręką schematu, który pin w ECU. Spalanie podczas jazdy jakieś tam pokazuje ale bardzo niskie, tak że średnie wychodzi 5-7l (mówiłem, że doskonały samochód). Po zatrzymaniu przechodzi z l/100 na l/h.
Już nie wiem co z tym fantem zrobić... mid w tej postaci to mi nie potrzebny.
Teraz kilka informacji technicznych
Opel Omega 1996r.
Mid starszego typu
Silnik X20XEV + automat
wersja oprogramowania 24328
edit: wszystko jasne, mam softa od 2.5 manuala... dziękuje, za szybką odpowiedź na PW
Wszystko co wypluł mi tester o moim midzie:
Opel Omega - B 1996 (S)
Multi Info Display (pin 8 )
Alpha Code ††
OPEL Part Number 90379234
Supplier Hardware Number 5WK7441
Supplier Software Number †52†
Code Number 004
Code Version 07
Production Date (wwyy) 3294
Jakby ktoś dysponował wsadem do mojego silnika chętnie przyjmę.
Pozdrawiam
Sytuacja objawia się tak: po odpaleniu pokazuje 1.7l/h i powoli spada przez 2 - 3 s co 0,1 0,2l aż spadnie w ogóle na 0. A zasięg to podczas jazdy normalnie rośnie... (doskonały samochód) o 1km średnio co 100- 200m.
Po połączeniu się z MIDem fejsem był jakiś stary błąd sygnału prędkości. Po skasowaniu nie wstał.
Sprawdziłem połączenia sygnału prędkości i paliwa z deską rozdzielczą i są poprawne, nie sprawdziłęm sygnału dawki paliwa bo nie miałem akurat pod ręką schematu, który pin w ECU. Spalanie podczas jazdy jakieś tam pokazuje ale bardzo niskie, tak że średnie wychodzi 5-7l (mówiłem, że doskonały samochód). Po zatrzymaniu przechodzi z l/100 na l/h.
Już nie wiem co z tym fantem zrobić... mid w tej postaci to mi nie potrzebny.
Teraz kilka informacji technicznych
Opel Omega 1996r.
Mid starszego typu
Silnik X20XEV + automat
wersja oprogramowania 24328
edit: wszystko jasne, mam softa od 2.5 manuala... dziękuje, za szybką odpowiedź na PW
Wszystko co wypluł mi tester o moim midzie:
Opel Omega - B 1996 (S)
Multi Info Display (pin 8 )
Alpha Code ††
OPEL Part Number 90379234
Supplier Hardware Number 5WK7441
Supplier Software Number †52†
Code Number 004
Code Version 07
Production Date (wwyy) 3294
Jakby ktoś dysponował wsadem do mojego silnika chętnie przyjmę.
Pozdrawiam
#24
OFFLINE
Napisany 02 lipca 2014 - 19:23
Mialem własnie od wczoraj dokładnie taka sytuacje.Sytuacja objawia się tak: po odpaleniu pokazuje 1.7l/h i powoli spada przez 2 - 3 s co 0,1 0,2l aż spadnie w ogóle na 0. A zasięg to podczas jazdy normalnie rośnie... (doskonały samochód) o 1km średnio co 100- 200m.
Spalanie chwilowe 0.0l/h oraz 0.0l/100km
Wszystkie inne wskazania ok. Temperatura ok. godzina ,data a wiadomo zasieg i srednie spalanie na podstawie tych glupot tez bez sensu ale przeliczało.
Dopiero byly staszne deszcze ze az kaluze sie przez maske przelewaly wiec myslalem ze cos zamoklo ale zrobilem tak jak ktos napisał czyli odlaczylem zegary i przeciscilem zlacza zegarow i MIDa i po problemie. Pozdrawiam
Nie sadze kolego D3vill zeby twoj problem byl spowodowany niewłasciwym wsadem epromu mida bo ja kiedys tez miałem wsad od 2,5 diesla i wskazania mialem zawyzone ale w miare sensowne. Nie jakies tak 0.0
Mysle ze u ciebie ten problem to tak jak u mnie sie okazało - problem elektryczny