A np ładowanie masz dobre albo zbyt dużego spadku napięcia przy odpalaniu? Może wtedy kasuje mapy gazu?
Mapy mogą się skasować po resecie ale mnożnik pozostaje i to on odpowiada za dawkę gazu . Mapy to tylko informacja służąca wystrojeniu i nie są potrzebne sterownikowi do pracy.Silnik działa według mnożnika, czyli czas wtrysku pb i odpowiednia dawka gazu aby zastąpić paliwo.
Reduktor ma cisnienie 1.2
Na dysze 2,6 to jest za duże ciśnienie i do tego waldemary których górną granicą jest właśnie 1,20. Zmniejsz ciśnienie do 1 bara tylko na reduktorze a nie w programie , zrób auto kalibracje i ustaw odnowa.
Co mam zrobic?
Strone wczesniej mam foty mapek i sie pokrywaly i nic nie robilem.Moze to rozny styl jazdy?na lpg jezdze spokojnie czasem przelacze na pb i jej przycisne
To jest po dluzszej trasie na pb i potem jezdzilem na lpg.Dlaczego takie roznice sie zrobily jak nie ruszalem mnoznika
Różnice zrobiły się dlatego że sterownik pb wprowadził korekty, zmieniając czasy wtrysku.Będzie dobrze wtedy jeżeli odchyłka pozostanie prosta i max 10% od normy. Tak jak na moim wykresie po 1000 km.