Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Jaki rozmiar dysz do 2.6

dysze

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
205 odpowiedzi na ten temat

#181 OFFLINE   Malin

Malin
  • 210 postów
  • Dołączył: 17-05-2007
  • Skąd: Edinburgh

Napisany 13 lipca 2012 - 20:23

mnie sie pytasz?
ale spoko odpowiem:D
powinny trzymać pion:p


jesli nawet tak powinno byc to zaden problem mozna je postawic w pion

#182 OFFLINE   andzg

andzg
  • 1 373 postów
  • Dołączył: 09-02-2009
  • Skąd: Zielona Góra

Napisany 13 lipca 2012 - 21:55

nie muszą trzymać pionu.
Wskazane jest, aby badziewne wtryski typu Valtek były w pionie. Wtedy lepiej pracują

#183 OFFLINE   paszeko

paszeko
  • 307 postów
  • Dołączył: 03-04-2009
  • Skąd: ruda slaska Wirek
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.6 V6 Y26SE

Napisany 14 lipca 2012 - 04:54

Malin ile dales za calosc?jesli mozna TU zapytac?pozdrawiam.

#184 OFFLINE   Malin

Malin
  • 210 postów
  • Dołączył: 17-05-2007
  • Skąd: Edinburgh

Napisany 14 lipca 2012 - 14:12

zadna dla mnie to tajemnica dalem dokladnie 3500zl z lekkim rabatem

#185 OFFLINE   pb923

pb923
  • 406 postów
  • Dołączył: 23-02-2010
  • Skąd: Pruszków
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.6 V6 Y26SE

Napisany 24 sierpnia 2012 - 14:25

Witam.panowie mam take pytanko.Posiadam zamontowane takie wtryski

http://moto.allegro....2568528166.html

da rade je zamontowac w szyne w listwe wtryskowa.Jesli tak to prosilbym o jakies linki do tego.Nie podoba mi sie jak one tak leza powciskane pod kolektor i tyle tych zlaczek itd.Dzieki.

#186 OFFLINE   doncortino

doncortino
  • 3 592 postów
  • Dołączył: 13-09-2008
  • Skąd: Szczecin
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 24 sierpnia 2012 - 19:11

Witam.panowie mam take pytanko.Posiadam zamontowane takie wtryski

http://moto.allegro....2568528166.html

da rade je zamontowac w szyne w listwe wtryskowa.Jesli tak to prosilbym o jakies linki do tego.Nie podoba mi sie jak one tak leza powciskane pod kolektor i tyle tych zlaczek itd.Dzieki.


http://www.drypa.pl/...i_zamienne.html

tylko musisz się upewnić, że te listwy pasują do króćców wtryskiwaczy. Hana mogą mieć króciec albo do listwy albo d wężyka.

tak przy okazji - ja mam Hanki schowane pod kolektorem i ich nie widać.

#187 OFFLINE   pb923

pb923
  • 406 postów
  • Dołączył: 23-02-2010
  • Skąd: Pruszków
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.6 V6 Y26SE

Napisany 25 sierpnia 2012 - 06:39

doncortino troszeczke nie rozumie,nieznam sie wogole na tym ale z tego co widze to chyba te metalowe beda dobre.

#188 OFFLINE   .JARO.

.JARO.
  • 254 postów
  • Dołączył: 11-11-2008
  • Skąd: Radomsko

Napisany 26 sierpnia 2012 - 18:02

ja mam Hanki schowane pod kolektorem i ich nie widać.

Dał byś jakąś fotke poglądową przy okazji. Też sie zastanawiam czy tez tak nie zrobić bo leżą tak nie chujnie przy kolektorze ale czy nie mają za gorąco?

#189 OFFLINE   doncortino

doncortino
  • 3 592 postów
  • Dołączył: 13-09-2008
  • Skąd: Szczecin
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 26 sierpnia 2012 - 18:22

też się obawiam o gorąc, ale jak do tej pory zrobiłem jakieś 5-6 tys., w tym 4 tys. autostradami (jakieś 2-3 tys. w 40 -stopniowych upałach) - Hanki na razie żyją. Są upchnięte między aluminiowymi rurami kolektora, który co by nie mówić jest najchłodniejszą częścią silnika, więc mam nadzieję że trochę Hanki pochodzą.

Fotek nie zrobię, bo nie chce mi się ich wytargiwać. Montaż pod kolektorem jest trudny, a do tego ma jedną istotną wadę... Powiem tylko, że GM mogło spokojnie zaoszczędzić na niektórych śrubach mocujących kolektor :-P

#190 OFFLINE   robkom

robkom
  • 292 postów
  • Dołączył: 10-03-2012
  • Skąd: okolice Włocławka

Napisany 26 sierpnia 2012 - 18:54

Witam.panowie mam take pytanko.Posiadam zamontowane takie wtryski

http://moto.allegro....2568528166.html

da rade je zamontowac w szyne w listwe wtryskowa.Jesli tak to prosilbym o jakies linki do tego.Nie podoba mi sie jak one tak leza powciskane pod kolektor i tyle tych zlaczek itd.Dzieki.


jeśli masz hany takie jak na allegro czyli pod wężyk to żeby założyć je w listwę to byś musiał skrócić ten króciec i dopiero Ci to wejdzie w listwę czy to metalową czy plastikową. Jak nie skrócisz to nie założysz zabezpieczenia na listwę.

też się obawiam o gorąc, ale jak do tej pory zrobiłem jakieś 5-6 tys., w tym 4 tys. autostradami (jakieś 2-3 tys. w 40 -stopniowych upałach) - Hanki na razie żyją. Są upchnięte między aluminiowymi rurami kolektora, który co by nie mówić jest najchłodniejszą częścią silnika, więc mam nadzieję że trochę Hanki pochodzą.

Fotek nie zrobię, bo nie chce mi się ich wytargiwać. Montaż pod kolektorem jest trudny, a do tego ma jedną istotną wadę... Powiem tylko, że GM mogło spokojnie zaoszczędzić na niektórych śrubach mocujących kolektor :-P

kurcze, też chciałem hany u siebie upchnąć pod kolektor ale odpuściłem sobie z racji właśnie późniejszego przykręcenia kolektora. Szkoda że nie masz fotki jak to wygląda. A powiedz chciaż hany masz pod wężyk czy pod listwę i na tym jakieś kątowe nakładki? czy prosto z han wężykowych do zewnętrznych listw rozdzielających? no i jak masz wkrętki? jakie długie wężyki Ci wyszły? no i jak przykręciłeś kolektor, bo jak masz tam hany to jednym słowem masakra.

#191 OFFLINE   doncortino

doncortino
  • 3 592 postów
  • Dołączył: 13-09-2008
  • Skąd: Szczecin
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 26 sierpnia 2012 - 21:56

hany leżą obok wtryskiwaczy benzynowych, ale w poprzek, tzn. od prawej strony silnika wchodzi wężyk z gazem, ale hana zasila krótkim wężykiem cylinder po lewej stronie i odwrotnie.
mam hany na wężyk bez żadnych końcówek kątowych, choć na początku stwierdziłem że takie końcówki bardzo by pomogły, nawet się zastanawiałem nad nagwintowaniem i nakręceniem jakichś kolanek.

Na dziś sytuacja wygląda tak, że hany siedzą i są niewidoczne, działają dobrze, a co do przykręcenia kolektora to już napisałem - mogę komuś sprzedać kilka śrub :-P Tylko mnie nie straszcie i nie wyzywajcie od idiotów, zrobiłem to z pełną świadomością zagrożeń.

#192 OFFLINE   Muki20

Muki20
  • 90 postów
  • Dołączył: 18-04-2010
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 30 grudnia 2013 - 19:26

hany leżą obok wtryskiwaczy benzynowych, ale w poprzek, tzn. od prawej strony silnika wchodzi wężyk z gazem, ale hana zasila krótkim wężykiem cylinder po lewej stronie i odwrotnie.
mam hany na wężyk bez żadnych końcówek kątowych, choć na początku stwierdziłem że takie końcówki bardzo by pomogły, nawet się zastanawiałem nad nagwintowaniem i nakręceniem jakichś kolanek.

Na dziś sytuacja wygląda tak, że hany siedzą i są niewidoczne, działają dobrze, a co do przykręcenia kolektora to już napisałem - mogę komuś sprzedać kilka śrub :-P Tylko mnie nie straszcie i nie wyzywajcie od idiotów, zrobiłem to z pełną świadomością zagrożeń.


Odgrzej troszkę temat ponieważ też chce zamontować wtryski pod kolektorem jak u Ciebie, i mam pytanie czy nadal wszystko jest OK? Czy mógłbyś podać jakiej długości masz wężyki od wtryskiwacza do przelotki w kolektorze (tej dyszy która jest wkręcona w kolektor)?
Pozdrawiam

#193 OFFLINE   doncortino

doncortino
  • 3 592 postów
  • Dołączył: 13-09-2008
  • Skąd: Szczecin
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 30 grudnia 2013 - 21:48

Odgrzej troszkę temat ponieważ też chce zamontować wtryski pod kolektorem jak u Ciebie, i mam pytanie czy nadal wszystko jest OK? Czy mógłbyś podać jakiej długości masz wężyki od wtryskiwacza do przelotki w kolektorze (tej dyszy która jest wkręcona w kolektor)?
Pozdrawiam


działa bez zarzutu, wężyki mają kilka cm - nie wiem ile i sory ale nie mam czasu zrzucać wszystkiego dla pomiaru.
Jeśli się nosisz z zamiarem upchnięcia wtryskiwaczy pod czapę to musisz się pogodzić z kilkoma niedogodnościami:
1. wywalasz plastik chroniący wiązkę wtryskiwaczy pod kolektorem
2. rezygnujesz z 4 śrub trzymających kolektor
3. musisz podrzeźbić rowek-kanał którym poprowadzony będzie wężyk zasilający jeden z wtryskiwaczy. Chodzi o aluminium, które podtrzymuje mocowanie wężyków benzyny

#194 OFFLINE   Spark

Spark
  • 1 postów
  • Dołączył: 19-04-2015

Napisany 19 kwietnia 2015 - 22:45

Witam,
Jestem tutaj nowy. Od niedawna posiadam Omegę 2.6 w vałce z 2002 roku. Samochód ma przejechane 260 tys. km. Szykuję się aby zamontować do niej gaz bo spalanie benzyny jest nie na polską kieszeń. Jeden z warszawskich warsztatów proponuje mi następujące podzespoły:

Sterownik Zenit Pro OBD
reduktor Gurtner srebrny 250KM
wtryskiwacze Hercules

Jeśli możecie to poproszę o ocenę tego

#195 OFFLINE   Kwadrofonik

Kwadrofonik
  • 4 postów
  • Dołączył: 03-03-2015

Napisany 28 kwietnia 2015 - 00:54

Zenita możesz brać, ale raczej bez OBD. Uważam, że to jest zbędne. Reduktor jest odpowiednie. Wtryskiwacze to nowość, ale jak na razie mają dobrą opinię.

#196 OFFLINE   kczech

kczech
  • 3 552 postów
  • Dołączył: 05-12-2006
  • Skąd: Przeworsk
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 28 kwietnia 2015 - 05:55

kazda byle jaka sekw. pojedzie w tym silniku... zaloz sobie taka do ktorej masz lepszy serwis bo najwiekszy problem z lpg w aucie to montaz. Zaloz staga mozesz nawet z wtryskami stag. Zalozysz zenita i juz nie kazdy warsztat zrobi Ci poprawke bo bedą płakali ze oni tego nie zakaladaja a staga to w kazdej szopie montuja
CZĘŚCI AKCESORIA WARSZTAT - www.somad.pl
[B]

#197 OFFLINE   paszeko

paszeko
  • 307 postów
  • Dołączył: 03-04-2009
  • Skąd: ruda slaska Wirek
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.6 V6 Y26SE

Napisany 28 kwietnia 2015 - 06:01

kazda byle jaka sekw. pojedzie w tym silniku... zaloz sobie taka do ktorej masz lepszy serwis bo najwiekszy problem z lpg w aucie to montaz. Zaloz staga mozesz nawet z wtryskami stag. Zalozysz zenita i juz nie kazdy warsztat zrobi Ci poprawke bo bedą płakali ze oni tego nie zakaladaja a staga to w kazdej szopie montuja

mozesz napisac po kolei jakie graty najlepsze ?:D

#198 OFFLINE   Kwadrofonik

Kwadrofonik
  • 4 postów
  • Dołączył: 03-03-2015

Napisany 30 kwietnia 2015 - 13:49

kazda byle jaka sekw. pojedzie w tym silniku... zaloz sobie taka do ktorej masz lepszy serwis bo najwiekszy problem z lpg w aucie to montaz. Zaloz staga mozesz nawet z wtryskami stag. Zalozysz zenita i juz nie kazdy warsztat zrobi Ci poprawke bo bedą płakali ze oni tego nie zakaladaja a staga to w kazdej szopie montuja



Szczerze mówiąc nie wiem, czy to okey, że staga można w każdej szopie obsłużyć. Zenit ma sieć warsztatów i oni w jakiś sposób dbają o jakość świadczonych usług. Masz pewność, że oddajesz samochód w dobre ręce. A w szopie może być różnie.

#199 OFFLINE   kczech

kczech
  • 3 552 postów
  • Dołączył: 05-12-2006
  • Skąd: Przeworsk
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 30 kwietnia 2015 - 20:09

szopie - w sensie w wiekszosci warsztatow , nie ma co sie podniecac zenitem bo ani nie jest on lepszy od staga ani w Omedze nie ma silnika cudaka. I jeszcze jedno w zadnym wypadku wartosc instalacji, wielkosc warsztatu, czy marka nie jest GWARANTEM poprawnie wykonanej usługi...... o czym mozesz poczytac np na tym forum w dziale technicznym.Wiekszosc postów nie jest o tym ze wymienilem czesci X w warsztacie Y a mam Omege laleczke i jest tak cudownie ze nie potrzebuje pomocy...... Znacząca czesc to kupilem Omege dojedzona (doprowadzilem do ładu) załozylem LPG i nie jezdzi jak powinno (prosze o pomoc). Ja nie twierdze ze Zenit jest zły, tylko przedstawiam fakty które moga byc pomoce przy podjedziu decyzji o wydaniu ponad 2500 pln
CZĘŚCI AKCESORIA WARSZTAT - www.somad.pl
[B]

#200 OFFLINE   strus90

strus90

    Lanos Turbo / Leganza

  • 8 postów
  • Dołączył: 08-07-2014

Napisany 05 maja 2015 - 18:15

Witam, zakupilem swap x25xe wraz z instalacja gazowa. Czy taki zestaw da sobie rade?

- sterownik KME AKME
- reduktor KME Red-1
- wtryski OMVL