Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Skrzynia AT wysypała mi się na drogę (prawie)


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
4 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   hohlick

hohlick
  • 304 postów
  • Dołączył: 20-04-2007
  • Skąd: Mrągowo
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 08 sierpnia 2015 - 21:53

Witam :cool:

No i stało się podczas wyjazdu na wczasy, szczęściem w nieszczęściu, ze na 400 km trasie jaka mnie czekała, skrzynia AT się wychrupała 50 km od domu. Przy przyspieszaniu do wyprzedzenia na S nastąpiła redukcja i obroty poszły do 6k rpm i nie chciała zmienić przełożenia na wyższy bieg przez okres dłuższy niż normalnie (czas liczony w sekundach), a kiedy w końcu zmieniła to chrupnęło, coś się wysypało, poszedł dym i widzę we wstecznym, ze turlają się jakieś części :blink:

No to przyszła pora na kupno używki. Powiedzcie mi czy kupno to na prawdę loteria, czy jest (lub ktoś na forum handluje) gdzieś pewny sprzedawca? Bo jak widzę na alle jak ktoś wystawia ogłoszenie o skrzyni z małym przebiegiem to raczej dostaję banana na ryju :smiech:



#2 OFFLINE   volvgangster

volvgangster

    Alley Mega Majster !

  • 182 postów
  • Dołączył: 10-09-2011
  • Skąd: świętochłowice
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 08 sierpnia 2015 - 23:28

Powiem ci że ją kupilem z omy co miała 156tys nalatane a co do zakupu to tylko z odbiorem osobistym wtedy widzisz co kupujesz.ją patrzylemna ewentualnie wyciiek

#3 OFFLINE   hohlick

hohlick
  • 304 postów
  • Dołączył: 20-04-2007
  • Skąd: Mrągowo
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 08 sierpnia 2015 - 23:59

Ok, to już coś, dzięki za radę :thumbsup:

#4 OFFLINE   volvgangster

volvgangster

    Alley Mega Majster !

  • 182 postów
  • Dołączył: 10-09-2011
  • Skąd: świętochłowice
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 09 sierpnia 2015 - 07:36

Jeszcze jak będziesz kupował to taką samą jak masz czyli dane z tabliczki np ar 25 i a50 DF.bo wszyscy piszą że podchodzą ar 25 i ar 35 ale mnie zastanawia co oznaczają dalsze dane z tabliczki bo pewnie się czym różni model a44 od a50 mówimy o ar 25.dokładnie zobacz skrzynię przy zakupie a co najważniejsze piny w gnieździe czy nie są uszkodzone lub zasniedziale .bo potem jest wtopa jak zalozysz i się okaże że piny uszkodzone.warto przy wymianie ASB wymienić uszczelniacz na wale korbowym silnika tzw zimering .jakbys się zdecydował na remont swojej to ja mam starą na części ale szukaj używki bardziej się opłaca tylko bez pośpiechu przy zakupie -a sam zakup to jak lotto cza mieć szczęście.

#5 OFFLINE   hohlick

hohlick
  • 304 postów
  • Dołączył: 20-04-2007
  • Skąd: Mrągowo
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 09 sierpnia 2015 - 11:18

Jak stanąłem na poboczu to na szczęście miałem wykupiony assistance i laweciarzowi powiedziałem żeby zrzucił omę u mojego mechanika. Dalej to niech on już się tym sam zajmie, choć zaznaczył, że będzie szukał na szrotach itp, chyba że ja coś znajdę w międzyczasie, ale myślę, ze takie kwestie jak wymieniłeś to raczej mechanior powinien ogarniać. A co do danych to myślę, ze najważniejsze to to czy to model BB czy DG. Dalej to już jest trudniej, bo czy ma odpowiedni poziom oleju, stopień zużycia itp.