


2.5 DTI zagotowała się :(
Rozpoczęte przez
Trawal
, 01 sie 2015, 16:58
2.5DTI zagotowana płynchłodniczy UPG
4 odpowiedzi na ten temat
#1
OFFLINE
Napisany 01 sierpnia 2015 - 16:58
Panowie tragedia! Moja B FL 2.5 DTI podczas jazdy straciła moc, patrze na wskazówkę od temperatury i widzę na czerwonym polu, zatrzymalem auto, a tam brak płynu chlodniczego, dolałem jakas reszte co miałem w bagazniku (okolo 0,5 litra) i dojechałem 3 km na stacje, tam kupiłem 3 litry borygo, dolałem, i nagle słyszę takie syczenie ze zbiorniczka i słyszę że gdzieś się wylewa, zajrzałem pod auto i lało się ciurkiem spod silnika. Jak myślicie, UPG czy może termostat? Może pompa wody? A może coś innego? Furę już oddałem do mechanika ale chciałbym się nastawić ile to mnie będzie kosztować
Pozdrawiam!

#2
OFFLINE
Napisany 02 sierpnia 2015 - 07:52
najgłupsza rzeczą było dolanie zimnego płynu do zagotowanego silnika
, teraz spodziewaj się najgorszego nawet pękniecia głowicy lub bloku, co do zgrzania to wymieniałeś kiedyś pompę wody ?

Edytowany przez DamianSz, 02 sierpnia 2015 - 08:01.
#3
OFFLINE
Napisany 06 sierpnia 2015 - 20:31
Co ile powinno się wymieniać pompę wody i gdzie ona jest ?co do zgrzania to wymieniałeś kiedyś pompę wody
#4
OFFLINE
Napisany 07 sierpnia 2015 - 04:56
wiesz co niema jakichś wytycznych jak często ja to robiłem raz na 80.000 km dla świętego spokoju, pompa w Y25DT jest na bloku na niej jest główny termos a do niej jest przykręcony wiatrak z visco
#5
OFFLINE
Napisany 22 sierpnia 2015 - 20:55
Mechanik zrobił, mówił że pękł jakiś przewód, zainkasował 150 zł. Po dwóch tygodniach znowu ubywało płynu, nie dokręcił przewodów przy zaworze od nagrzewnicy, rozebrałem ten zawór, przedmuchałem, złożyłem i narazie płynu nie ubywa
Pozdrawiam!

Także otagowane jednym lub więcej z tych słów kluczowych: 2.5DTI, zagotowana, płynchłodniczy, UPG
Technika →
Silnik, Osprzęt silnika, Układ Chłodzenia i Układ Paliwowy →
Wymiana uszczelki pod głowicą, 2.0 16VRozpoczęte przez promega , 13 cze 2019 ![]() |
|
![]()
|
||
Technika →
Dział DIESEL - silniki diesla →
2.5 DTI do 2200 RPM ma mułaRozpoczęte przez Trawal , 25 lip 2016 ![]() |
|
![]()
|
||
Technika →
Dział DIESEL - silniki diesla →
2.5 DTI zaślepienie EGR i pytanie o podciśnienie.Rozpoczęte przez Trawal , 26 cze 2016 ![]() |
|
![]()
|
||
Technika →
Dział DIESEL - silniki diesla →
SWAP 2.5 DTI na 3.0 m57Rozpoczęte przez Trawal , 14 sty 2016 ![]() |
|
![]()
|