

Omega 2,5 v6 ciężko odpala po postoju i się grzeje.
#1
OFFLINE
Napisany 22 lipca 2015 - 18:33
Dodatkowo pojawił się drugi problem gdy zaczęło się robić ciepło omcia strasznie(wg mnie) się grzeje. Temperatura na liczniku dochodzi do 100 a czasem nawet wyjdzie poza.. Wtedy radziłem sobie włączając nawiew na ciepłe pow i temp. Spadała ale co to za jazda w upał na ogrzewaniu... Zauważyłem że jak się Zagrzeje to wylatuje płyn że zbiorniczka jak go odkręce... Diagnoza mechanika to uszczelka pod glowicami i uszczelniacze przy okazji. Proszę o pomoc. Może macie jakieś doświadczenia. Z góry dziękuję za pomoc. Do usłyszenia. Pozdrawiam.
#2
OFFLINE
Napisany 22 lipca 2015 - 19:04
#3
OFFLINE
Napisany 22 lipca 2015 - 19:28
#4
OFFLINE
Napisany 23 lipca 2015 - 11:04
Czujnik wału nowy? Oryginał czy zamiennik? Auto normalnie przyspiesza czy przymulone?
Edytowany przez Skit, 23 lipca 2015 - 11:04.
#5
OFFLINE
Napisany 23 lipca 2015 - 15:32
#6
OFFLINE
Napisany 23 lipca 2015 - 16:50
Co do grzania to jeśli wąż przy chłodnicy gorący(czyli termostat się otworzył) to bym posprawdzał chłodnice jak napisałem wyżej.
Kilka pytań:
Pisałeś że płynu ubywa - nie ma wycieku gdzieś?
Kopci na biało?
Trzyma obroty jak już odpali?
NIe ma oleju w wodzie, masła pod korkiem oleju?
W sumie UPG może pasować do wszystkich twoich objawów, ale test co2 powinien ci rozwiać wątpliwości...
#7
OFFLINE
Napisany 23 lipca 2015 - 17:21
Edytowany przez jakubek21, 23 lipca 2015 - 17:21.
#8
OFFLINE
Napisany 24 lipca 2015 - 15:48
#9
OFFLINE
Napisany 25 lipca 2015 - 10:35
#10
OFFLINE
Napisany 25 lipca 2015 - 17:16

Edytowany przez Skit, 25 lipca 2015 - 17:18.
#11
OFFLINE
Napisany 25 lipca 2015 - 22:27
#12
OFFLINE
#13
OFFLINE
Napisany 26 lipca 2015 - 16:21
Mi się też wydaje że pompa wody może niedomagać
Racja: objawy na to wskazują , pompa straciła wirnik. Odkręcanie korka na gorącym silniku to proszenie o remont głowic na własne życzenie. Korek trzeba wymienić na nowy , to koszt 15 zł w każdym sklepie. Po takim eksperymencie to już może być pozamiatane.
Edytowany przez manro, 26 lipca 2015 - 16:28.
#14
OFFLINE
Napisany 26 lipca 2015 - 20:13
#15
OFFLINE
Napisany 29 lipca 2015 - 00:03
Po zgaszeniu auta po jakimś czasie i odkręceniu korka w zbiorniczku wywala prawie cały płyn
Uklady chlodzenia w samochdach sa cisnieniowe i jest to naturalne ze plyn bedzie wywalalo jak odkrecisz korek.
Racja: objawy na to wskazują , pompa straciła wirnik.
Jak to mozliwe? Wirnik jest spresowany na wielowpuscie i jest to niemozliwe aby wirnik sie przekrecal. Jedynie co to mogly by sie lopatki urwac, ale pompa raczej nie jest z biodegradalnego tworzywa.
#16
OFFLINE
Napisany 29 lipca 2015 - 07:06
Uklady chlodzenia w samochdach sa cisnieniowe i jest to naturalne ze plyn bedzie wywalalo jak odkrecisz korek.
Jak to mozliwe? Wirnik jest spresowany na wielowpuscie i jest to niemozliwe aby wirnik sie przekrecal. Jedynie co to mogly by sie lopatki urwac, ale pompa raczej nie jest z biodegradalnego tworzywa.
Nigdy nie mów nigdy mogła być z ryżu na bambusowym wielowpuscie , po prostu trzeba to sprawdzić zamiast gdybać.