

Uszkodzony katalizator?
#1
OFFLINE
Napisany 23 grudnia 2007 - 22:51
#2
OFFLINE
Napisany 23 grudnia 2007 - 22:54
Skąd wiadomo, że padł katalozator? Czym to się obiawia? :shock:
smrodem zgnilych jajek z rury, metalicznym brzeczeniem, w sporadycznych przypadkach spadkiem mocy
#3
OFFLINE
Napisany 23 grudnia 2007 - 22:55
Popatrz popatrz - tym razem Kwidzyn szybszy..... pozdrawiam
P.S. Kolego na przyszlosc patrz w jakim dziale piszesz - bo od kata i wydechu jest inny dzial Wesołych Świąt
#4
OFFLINE
Napisany 24 grudnia 2007 - 20:40
- ma wiecej mocy - odczuwalnie,
- chodzi duzo głośniej CO MAM WSTAWIĆ ŻEBY TANIO I DOBRZE BYŁO?? Pomocy? (gdzieś słyszałem ze można środkowy tłumik od poloneza?)
- wydaje mi sie że mniej gazu sączy
- zacząły falować niskie obroty na gazie (ale to chyba zbieg okoliczności bo przed wycięciem katalizatorów, mechanik stwierdził uszkodzenie mapsensora - niskie ciśnienie gazu)
Reasumując podłączam sie do tematu katalizator - ale co w zamian??
#5
OFFLINE
Napisany 24 grudnia 2007 - 21:36
ma wiecej mocy - odczuwalnie
jaaaaasne


#6
OFFLINE
Napisany 25 grudnia 2007 - 15:44
#7
OFFLINE
Napisany 25 grudnia 2007 - 16:10
ale śmieszne. A może miałem przytkany katalizator i troche muliło i stąd odczówalna różnica... hahaha . Wracam do pytania co najrozsądniej wstawić zamiast kata?
niech ci bedzie :tere-fere: a jesli nie chcesz wstawiac kata to poprostu wspawaj zwykla rure. strumiennice wszyscy odradzaja - jest glosno. pozatym jesli lubisz cisze wstaw kata
#8
OFFLINE
Napisany 25 grudnia 2007 - 17:18
tak w ogole to wesolych swiat i szampanskiej zabawy w sylwka. no i zeby nasze omcie sie nie sypaly w 2008 roku

#9
OFFLINE
Napisany 26 grudnia 2007 - 09:43
[B]
#10
OFFLINE
Napisany 26 grudnia 2007 - 12:39
#11
OFFLINE
Napisany 26 grudnia 2007 - 12:50
wiec narazie pojde po kosztach i postaram sie wywalic srodek z kata. tylko z czasem tez bedzie narazie ciezko. albo wytne go i wstawie rurke i jak nie bedzie poprawy to wstawie go z powrotem. widze ze jest spawany to moze przy okazji dorobie jakies mocowania zeby go przykrecic.
#12
OFFLINE
Napisany 26 grudnia 2007 - 21:29

[B]
#13
OFFLINE
Napisany 27 grudnia 2007 - 23:35
#14
OFFLINE
Napisany 31 grudnia 2007 - 15:43
#15
OFFLINE
Napisany 31 grudnia 2007 - 15:45
[B]
#16
OFFLINE
Napisany 01 stycznia 2008 - 19:36
w samochodach do 95r niewiem dokladnie jaki miesiac wogole moze nie byc katalizatora, pytalem mechaniora bo u mnie na badaniu analizatorem spalim mam nieznacznie przekroczone niektore normy emisji i mowil ze to albo sonda lambda albo wlasnie katalizator pozniej sprawdzil na kompie sonde..jest ok wiec katalizator sie konczy. Ale nie ma sobie co glowy zawracac jak ktos ma auto z rocznika jak napisalem

tzn nie jestem za wycinaniem katalizatora lepiej jak ktos napisal wywalic z niego srodek jak jest zuzyty i wstawic rure. a jak cos to przelotowy tlumik ale dobrany do silnika zyby byla cisza ( nie jak ktos pisal czy slyszal ze od poloneza mozna... no nie robcie takich jaj!)
sory ze jeden pod drugim, ale nie dalo sie edytowac

#17
OFFLINE
Napisany 01 stycznia 2008 - 20:00
[B]
#18
OFFLINE
Napisany 01 stycznia 2008 - 20:03

#19
OFFLINE
Napisany 01 stycznia 2008 - 20:45
nie wprowadzaj ludzi w blad, poczytaj troche albo zagadaj z ludzi ktorzy sie na tym znaja.Ponadto jak wywalasz srodek z katalizatora to nie jest Ci potrzebna zadna rurka.....
jak juz wywalasz kat i zostawisz pusta puszke to wyobraz sobie jak tam sie spaliny gromadza.
gdu wstawisz rure to przejda dalej do nastepnego tlumika bez zadnych oporow... z wydechem nie ma co kombinawac.
a druga sprawa to cisnienie w ukladnie wydechowym musi byc zachowane, uklad jest dobrany przez fabryke do danego silnika dlatego niektore maja 2 katalizatory 4 tlumiki srodkowe(przelotowe) tlumik koncowy albo 2 a inne katalizator, tlumik srodkowy i koncowy i tyle, wszystko zalezy od silnika.
Najlepiej jak ktos ma jakies watp[iwosci albo go temat interesuje to trzeba sie kontaktowac ze znawcami tematu, jezeli chodzi o tuning to np. Godula Motor Sport, gosc sie zajmuje kompleksowy tuningiem wszystkich podzespolow samochodu i ma doswiadczenie.... a nie ktos cos slyszal albo widzial u kogos i tak jest dobrze bo narazie chodzi.
zainteresowanych odsylam http://www.godula.cc...x.php?change=pl
scaliłem, edytuj działa wiec proszę używać
#20
OFFLINE
Napisany 01 stycznia 2008 - 21:42
P.S> zbyt duzo znajomych ma wydarte same srodki kata i wszystko zaspawane i ZADNYCH RUREK, czy jest glosniejszy???? paru ludzi sluchalo moj wydech i nie slyszeli zadnej roznicy. Wielu kupuje samochody i sprzedjaacy wciska kit ze katalizator jeszcze sprawny i wszystko orginal itd a tak naprawde to wydarty jest srodek a puszka pospawana..... jedynie zapach z wydechu jest inny i to wlasne tym mozna bez zadnego sprzetu poznac czy jest srodek czy go nie ma....
Bez obrazy ale poczytales troche i cos udowadniasz... Teoria jest bardzo wazna ale skuteczna jest tylko wtedy jak jest poparta praktyka. Pan Godula to znany specjalista i ok ale jak go zapytasz co sadzi o lpg to zapewne stwierdzi ze niszczy silnik. Akurat Jego rady w tym poscie nic nowego nie wnosza - tu nie chodzi o tuning tylko najtansze wywalenie kata (przy ukladzie z sonda przed katem) tak by samochod nie stracil wigoru, w srodku bylo cicho a w kieszeniu troche zostalo. Jak chcesz mydlic oczy profesjonalizmem to poradz gdzie kupic dobry tani katalizator , kolega wytnie wstawi nowy i bedzie sie cieszyl ze spelnia Euro2.......... i nie trzeba bedzie nic wiecej pisac
[B]