

Przełożony Anglik?
#1
OFFLINE
Napisany 19 grudnia 2007 - 19:19
#2
OFFLINE
Napisany 19 grudnia 2007 - 19:30


#3
OFFLINE
Napisany 19 grudnia 2007 - 19:41
#4
OFFLINE
Napisany 19 grudnia 2007 - 19:55
oznacza wersję wyposażeniawersja CDX?
komunikaty po angielsku oznaczają tyle co nic bo mOgł sobie je poprzedni właściciel przestawić
SZUKAJ nie gryzie więc użyj magicznego guzika wpisz frazę i szukaj
#5
OFFLINE
Napisany 19 grudnia 2007 - 20:10
ja miałem 96 ,teraz 97 ,brat ma 95 i zamka po stronie pasażera nie mamy :mrgreen: z tego co się orientuję to przy takich operacjach trzeba wyciąć pas podszybia,więc tam poszukaj może jakieś ślady spawówten zamek to standard w omegach był chyba do 97roku
potem już nie było wiec bez panik
#6
OFFLINE
Napisany 19 grudnia 2007 - 20:30
tzn że ma albo rok modelowy 96 albo ktoś klamkę zmienił bo dopiero w 96 roku zlikwidowano ten zamek http://forum.omegakl...ht=zmian* omeg*brat ma 95
#7
OFFLINE
Napisany 19 grudnia 2007 - 20:36
#8
OFFLINE
Napisany 19 grudnia 2007 - 20:46
zapomniałem dodać że oma brata jest z pakietem imschera więc może tak być jak piszesztzn że ma albo rok modelowy 96 albo ktoś klamkę zmienił bo dopiero w 96 roku zlikwidowano ten zamek http://forum.omegakl...ht=zmian* omeg*brat ma 95
#9
OFFLINE
Napisany 19 grudnia 2007 - 22:07
Witam mam pytanie po czym poznać czy moje auto nie jest anglikiem po przekładce?czy mozna to stwierdzić wizualnie ?mam zamek w drzwiach od pasażera i kolesie w pracy odrazu zaczeli wyć że angola kupiłeś!a nawet gdyby był to aż tak żle?
a po stronie kierowcy tez masz zamek ?
#10
OFFLINE
Napisany 19 grudnia 2007 - 22:33
Na Europę było GL, CD i MV6 (nie mówię o jakiś edycjach)
#11
OFFLINE
Napisany 19 grudnia 2007 - 22:58
Sprawdziłem po numerze VIN i mi wyszło Adam Opel AG omega B,1997.montagen-Russelsheim to chyba nie anglik chyba że w Niemczech też je montowali?
To akurat nie jest dowod. Sam jezdze anglikiem po przekladce i rowniez montowany byl w Russelsheim. Zreszta z tego co pamietam to akurat Omego produkowane byly wylacznie w Niemczech.
A jesli chodzi o sprawdzenie, czy Twoja to nie anglik, to jest pare drobiazgow, ktore roznia wersje kontynentalna od angielskiej. Oczywiscie mozna to poprzerabiac, pozmieniac, tyle ze jest z tym troche roboty, wiec nie sadze, zeby ktos robil wszystko:
1. Czy sterowanie lusterkami masz przy drzwiach po stronie kierowcy czy pasazera?
2. Jesli przy wylaczonym zaplonie i wlaczonych swiatlach mijania otworzysz drzwi kierowcy, to wlacza sie alarm ostrzegajacy o zapalonych swiatlach? Czy moze dziala to na drzwi pasazera?
3. Wszystkie znaczki masz Opla czy Vauxhalla? Mam na mysli emblemat przedni, ten na tylnej klapie, na kierownicy i na plastikowych wykonczeniach progow (od wewnetrznej strony).
4. A jakie masz reflektory? Czy swieca tak __/__/, czy tak \__\__ ?
A nawet jesli okaze sie, ze to anglik, to nie tragedia. Sam mam takiego (kupionego w pelni swiadomie) i nie narzekam. Przynajmniej z pewnego zrodla, nie walony, z udokumentowanym przebiegiem. Daj znac, jak tam twoje obserwacje. Czy powiekszasz rzesze anglikow na forum, czy masz normalna Ome z vaterlandu.
#12
OFFLINE
Napisany 19 grudnia 2007 - 23:09
ja miałem 96 ,teraz 97 ,brat ma 95 i zamka po stronie pasażera nie mamy :mrgreen: z tego co się orientuję to przy takich operacjach trzeba wyciąć pas podszybia,więc tam poszukaj może jakieś ślady spawówten zamek to standard w omegach był chyba do 97roku
potem już nie było wiec bez panik
co ma podszybie do zamka?
#13
OFFLINE
Napisany 19 grudnia 2007 - 23:15
#14
OFFLINE
Napisany 20 grudnia 2007 - 08:03
masz racje ale tylko Opel Omega, Vauxhall Omega był robiony w UK...Zreszta z tego co pamietam to akurat Omego produkowane byly wylacznie w Niemczech.
to również sie przekłada razem deską rozdzielczą jak i sterowanie luster i szyb oraz wszystkie znaczki,2. Jesli przy wylaczonym zaplonie i wlaczonych swiatlach mijania otworzysz drzwi kierowcy, to wlacza sie alarm ostrzegajacy o zapalonych swiatlach? Czy moze dziala to na drzwi pasazera?
gdyby światła tak świeciły to by go do ruchu nie dopuścili\__\__ ?
#15
OFFLINE
Napisany 20 grudnia 2007 - 12:05
kolega pytał nie tylko o zamek tylko po czym jeszcze można poznać czy był przekładany ,więc nie wiem jak w B ale w B FL trzeba to żelastwo wyciąć i wstawić bo inaczej nic się po przekładać nie daja miałem 96 ,teraz 97 ,brat ma 95 i zamka po stronie pasażera nie mamy :mrgreen: z tego co się orientuję to przy takich operacjach trzeba wyciąć pas podszybia,więc tam poszukaj może jakieś ślady spawówten zamek to standard w omegach był chyba do 97roku
potem już nie było wiec bez panik
co ma podszybie do zamka?
#16
OFFLINE
Napisany 20 grudnia 2007 - 13:01
Niestety nie. Ja mam Vauxhalla Omege, ze wszystkimi papierami i wyprodukowany byl w Russelsheim.Macccias napisał/a:
masz racje ale tylko Opel Omega, Vauxhall Omega był robiony w UK...
Mozna przelozyc, ale nie trzeba. Kwestia tego na ile komu sie chce bawic.to również sie przekłada razem deską rozdzielczą jak i sterowanie luster i szyb oraz wszystkie znaczki
A jak jakos jezdze na angielskich swiatlach. Troszke je sobie tylko podregulowalem. Przeglad przeszedl, kwestia diagnosty.\__\__
gdyby światła tak świeciły to by go do ruchu nie dopuścili
#17
OFFLINE
Napisany 20 grudnia 2007 - 13:14
to już nie wymaga komentarza :shock:A jak jakos jezdze na angielskich swiatlach. Troszke je sobie tylko podregulowalem. Przeglad przeszedl, kwestia diagnosty.
#18
OFFLINE
Napisany 20 grudnia 2007 - 14:57
#19
OFFLINE
Napisany 20 grudnia 2007 - 15:29
Wzasadzie trzeba przełożyć wszystko, nawet takie szczegóły (czesto nie zmieniane) ogrzewanie spryskiwaczy na masce, wężki doprowadzające płyn do sprysków, otwieranie maski, wycieraczki itp. Jeśli to jest przełożone, to pozostaje np przeglądniecie wiązek kabli wątpie czy ktoś przekłada całość. Przeważnie przedłużają kable, a to będzie widać.
A na przyszłość przy zakupie auta domagaj się wglądu do dokumentów auta z kraju skąd auto było sprowadzone. Ja swoje papiery mam, i jak by co pokaże przy sprzedaży. Praktycznie zawsze sprzedającyma jakieś kwity, ksero tłumaczeń, przegląd, brief, trzeba zobaczyć w jakim języku są pisane, itp
#20
OFFLINE
Napisany 20 grudnia 2007 - 16:46