Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Przełożony Anglik?


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
21 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   ojciec7

ojciec7
  • 58 postów
  • Dołączył: 09-12-2007
  • Skąd: Bolewice

Napisany 19 grudnia 2007 - 19:19

Witam mam pytanie po czym poznać czy moje auto nie jest anglikiem po przekładce?czy mozna to stwierdzić wizualnie ?mam zamek w drzwiach od pasażera i kolesie w pracy odrazu zaczeli wyć że angola kupiłeś!a nawet gdyby był to aż tak żle?

#2 OFFLINE   lukwel

lukwel
  • 658 postów
  • Dołączył: 21-06-2007
  • Skąd: Wisznice
  • Województwo: lubelskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 TD X25DT

Napisany 19 grudnia 2007 - 19:30

ten zamek to standard w omegach był chyba do 97roku !! potem już nie było wiec bez panik :D

#3 OFFLINE   ojciec7

ojciec7
  • 58 postów
  • Dołączył: 09-12-2007
  • Skąd: Bolewice

Napisany 19 grudnia 2007 - 19:41

a jeszcze jedno komunikaty na kompie mam po angielsku,to musze sie martwić?bo powinno być po niemiecku przecież to auto niemieckie i co to znaczy że to jest wersja CDX?

#4 OFFLINE   bogumil.s

bogumil.s

    made in france

  • 4 238 postów
  • Dołączył: 26-03-2007
  • Skąd: Rzeszów
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 19 grudnia 2007 - 19:55

wersja CDX?

oznacza wersję wyposażenia


komunikaty po angielsku oznaczają tyle co nic bo mOgł sobie je poprzedni właściciel przestawić

SZUKAJ nie gryzie więc użyj magicznego guzika wpisz frazę i szukaj

#5 OFFLINE   Kristofer

Kristofer

    VECTRAIrmscher1,9150+chip

  • 1 758 postów
  • Dołączył: 27-07-2007
  • Skąd: zyyy...no wiecie już skąd
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 19 grudnia 2007 - 20:10

ten zamek to standard w omegach był chyba do 97roku !! potem już nie było wiec bez panik :D

ja miałem 96 ,teraz 97 ,brat ma 95 i zamka po stronie pasażera nie mamy :mrgreen: z tego co się orientuję to przy takich operacjach trzeba wyciąć pas podszybia,więc tam poszukaj może jakieś ślady spawów

#6 OFFLINE   bogumil.s

bogumil.s

    made in france

  • 4 238 postów
  • Dołączył: 26-03-2007
  • Skąd: Rzeszów
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 19 grudnia 2007 - 20:30

brat ma 95

tzn że ma albo rok modelowy 96 albo ktoś klamkę zmienił bo dopiero w 96 roku zlikwidowano ten zamek http://forum.omegakl...ht=zmian* omeg*

#7 OFFLINE   ojciec7

ojciec7
  • 58 postów
  • Dołączył: 09-12-2007
  • Skąd: Bolewice

Napisany 19 grudnia 2007 - 20:36

Sprawdziłem po numerze VIN i mi wyszło Adam Opel AG omega B,1997.montagen-Russelsheim to chyba nie anglik chyba że w Niemczech też je montowali?

#8 OFFLINE   Kristofer

Kristofer

    VECTRAIrmscher1,9150+chip

  • 1 758 postów
  • Dołączył: 27-07-2007
  • Skąd: zyyy...no wiecie już skąd
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 19 grudnia 2007 - 20:46

brat ma 95

tzn że ma albo rok modelowy 96 albo ktoś klamkę zmienił bo dopiero w 96 roku zlikwidowano ten zamek http://forum.omegakl...ht=zmian* omeg*

zapomniałem dodać że oma brata jest z pakietem imschera więc może tak być jak piszesz

#9 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18 304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 19 grudnia 2007 - 22:07

Witam mam pytanie po czym poznać czy moje auto nie jest anglikiem po przekładce?czy mozna to stwierdzić wizualnie ?mam zamek w drzwiach od pasażera i kolesie w pracy odrazu zaczeli wyć że angola kupiłeś!a nawet gdyby był to aż tak żle?



a po stronie kierowcy tez masz zamek ?




 


#10 OFFLINE   Martini

Martini
  • 558 postów
  • Dołączył: 03-06-2007
  • Skąd: EPNM
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 19 grudnia 2007 - 22:33

Ale to jest CDX - a te ZTCP wychodziły tylko w Anglii
Na Europę było GL, CD i MV6 (nie mówię o jakiś edycjach)

#11 OFFLINE   Macccias

Macccias
  • 116 postów
  • Dołączył: 07-02-2007
  • Skąd: Toruń

Napisany 19 grudnia 2007 - 22:58

Sprawdziłem po numerze VIN i mi wyszło Adam Opel AG omega B,1997.montagen-Russelsheim to chyba nie anglik chyba że w Niemczech też je montowali?


To akurat nie jest dowod. Sam jezdze anglikiem po przekladce i rowniez montowany byl w Russelsheim. Zreszta z tego co pamietam to akurat Omego produkowane byly wylacznie w Niemczech.

A jesli chodzi o sprawdzenie, czy Twoja to nie anglik, to jest pare drobiazgow, ktore roznia wersje kontynentalna od angielskiej. Oczywiscie mozna to poprzerabiac, pozmieniac, tyle ze jest z tym troche roboty, wiec nie sadze, zeby ktos robil wszystko:

1. Czy sterowanie lusterkami masz przy drzwiach po stronie kierowcy czy pasazera?
2. Jesli przy wylaczonym zaplonie i wlaczonych swiatlach mijania otworzysz drzwi kierowcy, to wlacza sie alarm ostrzegajacy o zapalonych swiatlach? Czy moze dziala to na drzwi pasazera?
3. Wszystkie znaczki masz Opla czy Vauxhalla? Mam na mysli emblemat przedni, ten na tylnej klapie, na kierownicy i na plastikowych wykonczeniach progow (od wewnetrznej strony).
4. A jakie masz reflektory? Czy swieca tak __/__/, czy tak \__\__ ?

A nawet jesli okaze sie, ze to anglik, to nie tragedia. Sam mam takiego (kupionego w pelni swiadomie) i nie narzekam. Przynajmniej z pewnego zrodla, nie walony, z udokumentowanym przebiegiem. Daj znac, jak tam twoje obserwacje. Czy powiekszasz rzesze anglikow na forum, czy masz normalna Ome z vaterlandu.

#12 OFFLINE   magico

magico
  • 70 postów
  • Dołączył: 15-11-2007
  • Skąd: Z nienacka - ChoRzów

Napisany 19 grudnia 2007 - 23:09

ten zamek to standard w omegach był chyba do 97roku !! potem już nie było wiec bez panik :D

ja miałem 96 ,teraz 97 ,brat ma 95 i zamka po stronie pasażera nie mamy :mrgreen: z tego co się orientuję to przy takich operacjach trzeba wyciąć pas podszybia,więc tam poszukaj może jakieś ślady spawów



co ma podszybie do zamka?

#13 OFFLINE   panicz1987

panicz1987
  • 117 postów
  • Dołączył: 01-10-2007
  • Skąd: Warszawa

Napisany 19 grudnia 2007 - 23:15

Nie wiem czy to pomoże albo czy w ogóle mam racje, ale sprawdź po której stronie masz filtr przeciwpyłkowy. Jeżeli po stronie kierowcy to anglik.

#14 OFFLINE   bogumil.s

bogumil.s

    made in france

  • 4 238 postów
  • Dołączył: 26-03-2007
  • Skąd: Rzeszów
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 20 grudnia 2007 - 08:03

Zreszta z tego co pamietam to akurat Omego produkowane byly wylacznie w Niemczech.

masz racje ale tylko Opel Omega, Vauxhall Omega był robiony w UK...

2. Jesli przy wylaczonym zaplonie i wlaczonych swiatlach mijania otworzysz drzwi kierowcy, to wlacza sie alarm ostrzegajacy o zapalonych swiatlach? Czy moze dziala to na drzwi pasazera?

to również sie przekłada razem deską rozdzielczą jak i sterowanie luster i szyb oraz wszystkie znaczki,

\__\__ ?

gdyby światła tak świeciły to by go do ruchu nie dopuścili

#15 OFFLINE   Kristofer

Kristofer

    VECTRAIrmscher1,9150+chip

  • 1 758 postów
  • Dołączył: 27-07-2007
  • Skąd: zyyy...no wiecie już skąd
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 20 grudnia 2007 - 12:05

ten zamek to standard w omegach był chyba do 97roku !! potem już nie było wiec bez panik :D

ja miałem 96 ,teraz 97 ,brat ma 95 i zamka po stronie pasażera nie mamy :mrgreen: z tego co się orientuję to przy takich operacjach trzeba wyciąć pas podszybia,więc tam poszukaj może jakieś ślady spawów



co ma podszybie do zamka?

kolega pytał nie tylko o zamek tylko po czym jeszcze można poznać czy był przekładany ,więc nie wiem jak w B ale w B FL trzeba to żelastwo wyciąć i wstawić bo inaczej nic się po przekładać nie da

#16 OFFLINE   Macccias

Macccias
  • 116 postów
  • Dołączył: 07-02-2007
  • Skąd: Toruń

Napisany 20 grudnia 2007 - 13:01

Macccias napisał/a:
masz racje ale tylko Opel Omega, Vauxhall Omega był robiony w UK...

Niestety nie. Ja mam Vauxhalla Omege, ze wszystkimi papierami i wyprodukowany byl w Russelsheim.

to również sie przekłada razem deską rozdzielczą jak i sterowanie luster i szyb oraz wszystkie znaczki

Mozna przelozyc, ale nie trzeba. Kwestia tego na ile komu sie chce bawic.

\__\__
gdyby światła tak świeciły to by go do ruchu nie dopuścili

A jak jakos jezdze na angielskich swiatlach. Troszke je sobie tylko podregulowalem. Przeglad przeszedl, kwestia diagnosty.

#17 OFFLINE   bogumil.s

bogumil.s

    made in france

  • 4 238 postów
  • Dołączył: 26-03-2007
  • Skąd: Rzeszów
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 20 grudnia 2007 - 13:14

A jak jakos jezdze na angielskich swiatlach. Troszke je sobie tylko podregulowalem. Przeglad przeszedl, kwestia diagnosty.

to już nie wymaga komentarza :shock:

#18 OFFLINE   tomspeed

tomspeed

    kaszub

  • 2 752 postów
  • Dołączył: 24-03-2007
  • Skąd: z Kądowni
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 20 grudnia 2007 - 14:57

sprawdz czy jak zamykasz z kluczyka auto, to po ktorej stronie reaguje centalny. u mnie od pasazera sam guzik lata a od kierowcy zaskakuje central
na co dzień RENAULT SCENIC II 2.0 DCI

#19 OFFLINE   cath

cath
  • 643 postów
  • Dołączył: 25-06-2006
  • Skąd: Krotoszyn

Napisany 20 grudnia 2007 - 15:29

jeśli przekładka była robiona dobrze to ciężko będzie znaleźć ślady przeróbek.
Wzasadzie trzeba przełożyć wszystko, nawet takie szczegóły (czesto nie zmieniane) ogrzewanie spryskiwaczy na masce, wężki doprowadzające płyn do sprysków, otwieranie maski, wycieraczki itp. Jeśli to jest przełożone, to pozostaje np przeglądniecie wiązek kabli wątpie czy ktoś przekłada całość. Przeważnie przedłużają kable, a to będzie widać.
A na przyszłość przy zakupie auta domagaj się wglądu do dokumentów auta z kraju skąd auto było sprowadzone. Ja swoje papiery mam, i jak by co pokaże przy sprzedaży. Praktycznie zawsze sprzedającyma jakieś kwity, ksero tłumaczeń, przegląd, brief, trzeba zobaczyć w jakim języku są pisane, itp

#20 OFFLINE   Macccias

Macccias
  • 116 postów
  • Dołączył: 07-02-2007
  • Skąd: Toruń

Napisany 20 grudnia 2007 - 16:46

Jesli chodzi o przedluzanie wiazki elektrycznej, to jest to dobre na krotka mete. Po dluzszym czasie musi powodowac problemy z elektryka. Na szczescie ja mam w swoim cala wiazke przelozona z wersji kontynentalnej i poki co (3 lata po przekladce) wszystko jest OK.