Ale to jest masakra.
Te 4mm twardej gumy pomiędzy tymi tulejkami - to się skręca? Przecież od razu się to urwie na logikę. Ta guma jest zwulkanizowana z tulejami.
Trzeba to dzisiaj rozkminić
Nie ma co rozkminiać, pokażę Ci

Napisany 29 stycznia 2015 - 14:06
Ale to jest masakra.
Te 4mm twardej gumy pomiędzy tymi tulejkami - to się skręca? Przecież od razu się to urwie na logikę. Ta guma jest zwulkanizowana z tulejami.
Trzeba to dzisiaj rozkminić
Napisany 29 stycznia 2015 - 16:38
Napisany 29 stycznia 2015 - 19:28
Napisany 29 stycznia 2015 - 22:48
Napisany 30 stycznia 2015 - 06:52
Napisany 30 stycznia 2015 - 07:57
Koledzy co do wymiany trzpienia też już miałem wymieniać że niby wytarty, byłem w 3 sklepach tylko w jednym mieli tuleje która nie miała luzu na trzpieniu. Może na to warto zwrócić uwage...
Napisany 30 stycznia 2015 - 11:06
Napisany 30 stycznia 2015 - 11:09
a może by zrobić moda jakiegoś i zastosować łożysko igiełkowe np coś takiego http://img08.allegro...9/47/4994694789
i do tego jakąś tulejkę dystansową
Napisany 30 stycznia 2015 - 11:15
Włąsnie pracuje nad tym. Wczoraj robiłem pomiary. Dzisiaj będę szukać części.
Napisany 30 stycznia 2015 - 11:24
zawsze można ramię trochę rozwiercić, te łożyska to do ruskiego motoru wymiar 32/20/13 mm
Napisany 30 stycznia 2015 - 14:30
Napisany 30 stycznia 2015 - 17:40
a dwa stożki i zrobić kasację luzu na 2 nakrętki łożyskowe ?
całość uszczelniona simmeringami
albo tuleja mosiężna + kalamitka
Napisany 30 stycznia 2015 - 21:33
Napisany 27 kwietnia 2016 - 08:54
Jakim momentem powinna być dokręcona nakrętka tej tulei? Nm?